Turkish Steemit Novel | "Sınırsız" - Capter #4 / Part #2

in #tr7 years ago

Hi dear Steemians, this is a first Turkish novel special to Steemit! It's a fantasy and sci-fi novel and I will share daily. I hope you guys support me with your comments and ideas. Steemit have great opurtunuties and I want to start something in Turkish community. I hope one day I will finish this novel in here and I will publish it. So, if you ready let's start!

Badges
NameSınırsız / Unlimited
CategoryFantasy, Sci-Fi

Previously in Sınırsız :


Her Chapter farklı bir evrende, farklı bir dünyada, farklı bir zaman diliminde geçiyor. Her evrenden bir karakter tanıtılıp öne çıkacak ve en son hepsi bir araya gelecek, ilk chapter'da bahsedilen turnuva için. Karışıklık olmasın diye not düşeyim dedim :)

"Orasını sorma bana bu tür işlerin işleyişini bilirsin. Bildiğini kimse bilmemeli."

"Evet şu kural... Unser'dan haber alabildin mi?"

Ajan Unser, iki gün önce ben Elisa Kavak'ı sorgularken kendisi de Michael Corn'e suikast düzenleyen tetikçiyi sorguluyordu. Fakat birden sorgu odasındaki kapıyı kilitleyip tetikçiyi dövmeye başladı. O kadar yüksek sesle bağırıyordu ki sesi yan odadaki bize kadar gelmişti. Onun sesini duyan Elisa sinsi sinsi gülümseyerek "Öğrendi." demişti. Neyi öğrendiğini sormadan odadan çıkıp Unser'ın olduğu odanın önüne gelmiştim. Fakat Unser çıldırmış gibi bağırıp çağırıyor ve adamı yumrukluyordu öyle ki elleri kan içinde kalmıştı. Sonra tetikçi kanlı gülümsemesi ile ona bir şeyler fısıldamış ve Unser bir anda odadan çıkıp binayı terk etmişti. Peşinden gitmemize rağmen izini kaybetmiştik. Bu olaya beraber çalıştığı diğer ajanda bir anlam verememişti. Tüm bunlar yetmezmiş gibi dış işleri iki gündür onu bulmamız için baskı yapıyordu.

"Hayır herhangi bir şey çıkmadı hala ve bildiğin gibi tetikçi o günden sonra hiç konuşmadı."

"Evet biliyorum şu lanet ucube. Unser'ın onu benzetmesine rağmen birkaç saniyede iyileşti hemen. Böylesine bir güce sahip biri neden hala bizim elimizde?"

"Nasıl yani?"

"Neden hiç kaçma girişiminde bulunmadı? Kurşunların onu öldüremediğini gördük. Yada neden Amerikalılar onu almadılar bizden? Sanki o yokmuş gibi davranıyorlar." Yavuzun söylediklerini bende düşünmüştüm aslında. Suikastçinin ve Amerikalıların tavırları oldukça şüphe uyandırıcıydı. Yavuzu tedirgin eden şey buydu muhtemelen.


source

"Benimde dikkatimi çekti. Onu daha güvenli bir yere nakletmeliyiz aslında."

"Emniyet yeterince güvenli bence."

"Birkaç saat öncesine kadar Vatikan'da öyleydi." Yavuz homurdanarak:

"Haklı olabilirsin bir şeyler ayarlamaya çalışacağım."

"Yarın görüşürüz o zaman."

"Evet yarın..." deyip yorgunluğunu belli eden bir iç çekişin ardından telefonu kapattı. Her ne kadar kendisini sevmesem de umarım papa ölmemiştir demekten kendimi alamıyordum.

Telefonu kapattıktan sonra mutfağa geçip atıştırmalık bir şeyler hazırlamaya başladım. Buzdolabından çıkardığım domates ve marulları yıkayıp doğramaya başladım. Daha sonra masadaki ekmeklikden aldığım ekmeklerin köşelerini kestikten sonra doğradığım marulu ve domatesleri yerleştirip üstüne ise önceden doğradığım kaşar peynirini düzensizce serpiştirdim. Sonra buzdolabından çıkardığım -tarifi bana ait olan- acılı sostan döktükten sonra üste tekrardan bir marul koyup ardından ekmeği yerleştirip tabağa koydum.

Ellerimi yıkadıktan sonra kapıdaki küçük askılıkta asılı olan havlu ile ellerimi kuruladım. Tabağı alıp salona geçip ikili kanepeye oturup televizyonun sesini açtım. Vatikan saldırısı ile ilgili gelişmeler alt yazı halinde verilirken orta yaşlarda kısa kızıl saçlı bir kadının önderliğinde bir grubun Times Meydanın'da yaptığı eylemi canlı veriyorlardı. Kızıl saçlı kadının gözlerindeki nefret bir insana ait olamayacak kadar çoktu. Yüksek ve kendinden emin bir ses tonu ile,


source

"... Vatikan saldırısı tüm Hristiyanlığa karşı yapılmış bir saldırıdır. Bu saldırıyı ancak barbar ve vahşi Müslümanlar yapmış olabilir. Geçmişte de bunun örnekleri mevcuttur. Terörist Müslümanlar 12 Eylülde ikiz kuleleri vurmadılar mı? Canlı bomba olup sokakları kana bulamadılar mı? Cihad çığırtkanlığı yapıp Hristiyanlara saldırmadılar mı ? Tüm bunları ne çabuk unutuyor Hristiyanlar? Geçmişte atalarımızın yaptığını yapıp bir Haçlı ordusu kurmalıyız. İsa'nın ruhu ancak bu şekilde huzur bulur." Kızıl saçlı kadının provakatif konuşmasının ardından, arkasındaki grup alkışlarla ve ıslıkla ona destek veriyordu. Vatikan'a düzenlenen saldırının ardından bu tarz provakatif eylemlerin olacağını bir lise öğrencisi bile tahmin edebilirdi. Önemli olan böyle ufak grupların galeyanına gelenlerin bir delilik yapmamasıydı. Spiker Times Meydanındaki eylemle ilgili bir şeyler söylerken ben başka şeyler düşünüyor ve hazırladığım sandviçimi yiyordum. Daha sonra spiker Vatikan'a tekrardan bağlandı. Muhabir esen sert rüzgara aldırmadan konuşmaya çalışıyordu.

"Alice Times Meydanında yada dünyanın çeşitli yerlerinde olduğu gibi burada da eylemler var. Bazı gruplar saldırıyı Müslümanların yaptığını iddia edip onları terörist ilan ederken bazı gruplar saldırıyı yeni çıkan dinlerden Işık dinine mensup kişilerin yaptığını iddia ediyorlar. Ve kanıt olarak da Sihirbaz'ın en son yaptığı konuşmayı gösteriyorlar. Tüm bunlara rağmen yetkililerden hala bir açıklama gelmedi..." konuşmanın gerisini dinlemeden elimdeki boş tabağı mutfağa götürmek için yerimden kalktım.

Son zamanlarda olanlara ve tüm endişelerime rağmen yatağıma girdiğimde ağırlaşmış gözlerimin huzurlu bir şekilde kapanacağını biliyordum. Yatağın diğer tarafından yükselerek gelen soğuğa, etrafımı çevreleyen karanlığa,içimdeki hızla yeşeren korku tohumlarına, beynime her geçen gün yayılan ve her geçen gün beni ölüme bir gün daha yakınlaştıran tümörüme aldırmadan derin bir uykuya daldım.

Yarın güneş yine doğacaktı fakat biz yine onu göremeyecektik... Yarın yine yağmur yağacaktı ve biz yine umud etmeye devam edecektik. Yarın dünyanın bilinmeyen bir köşesinde kimsenin önemsemediği bir çocuk doğacaktı, o doğduğunda başka bir yerde yine kimsenin önemsemediği biri ölecekti... Her gün birileri doğacak birileri ölecekti ama gökyüzü hep ağlayacaktı, güneş hep kaçacaktı ve yaklaşan karanlık onu kovalayacaktı. Yarınlar hep gelecekti tıpkı ölüm gibi...

Bu içeriğin tüm hakları saklıdır & @monomyth

Sort:  

this is very good post.

Assalamualaikum ya @monomyth , go ahead...!. Beautiful.....

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63466.72
ETH 2683.95
USDT 1.00
SBD 2.80