Turkish Steemit Novel | "Sınırsız" - Capter #3 / Part #6

in #tr7 years ago

Hi dear Steemians, this is a first Turkish novel special to Steemit! It's a fantasy and sci-fi novel and I will share daily. I hope you guys support me with your comments and ideas. Steemit have great opurtunuties and I want to start something in Turkish community. I hope one day I will finish this novel in here and I will publish it. So, if you ready let's start!

Badges
NameSınırsız / Unlimited
CategoryFantasy, Sci-Fi

Previously in Sınırsız :


Her Chapter farklı bir evrende, farklı bir dünyada, farklı bir zaman diliminde geçiyor. Her evrenden bir karakter tanıtılıp öne çıkacak ve en son hepsi bir araya gelecek, ilk chapter'da bahsedilen turnuva için. Karışıklık olmasın diye not düşeyim dedim :)

Duyduklarım tüm düşüncelerimi ve duygularımı çözülmesi imkansız bir yumak gibi birbirine katmıştı. Elimdeki fotoğraflar Steve'in söylediklerini destekler nitelikteydi. Her yerde Derek olduğunu umduğum bir adamla çekilmiş pozlarım vardı. Gerçekten de mutlu gözüküyordum. Krause'ın geçmişi saklama sebebi buydu demek. Eğer Derek'i hatırlamazsam Krause'ın bir şansı olabilirdi. Bunca zamandır geçmişi benim hatırlamam gerektiğini söyleyerek beni kandırdı. Oysa asla hafızam yerine geri gelmeyecekti. Derek'le yada bir başkasıyla yaşadığım hiçbir anım olmiycaktı. Tıpkı vampirler gibi geçmişim uyandığım andan itibaren başlaycaktı. Steve , Krause , Marcus ve Derek… Dört erkeğin bana duyduğu saçma sapan duygular yüzünden bunlar başıma gelmişti. Onların iktidar mücadelesi yüzünden dört yılımı komada geçirdim ve tüm geçmişim silindi. Şimdi onlara nasıl güvenebilirdim? Fotoğrafları Steve'in yüzüne fırlatarak:

“Sizin yüzünüzden oldu her şey? Madem Derek ile mutluydum bir seçim yapmıştım neden böyle bir yarışa girdiniz? Sizin hırslarınız benim 4 yılıma hatta tüm geçmişime mal oldu. Suçu Marcus'a yükleyerek kurtulacağınızı sanıyorsunuz ama sizin ondan ne farkınız var?”

“Mira Marcus Derek'i öldürmeye çalıştı, şuan da bir vampir , bir kan emici. Her zaman hayat sonlandıran biri oldu. Biz insanların son umuduyuz. Yakında aslan formu tüm askerler tüm gönüllülere verilecek o zaman yeryüzünde tek bir vampir bile nefes alamayacak. Hepsini ebediyen yok edeceğiz. Bizlerle Marcus'u bir arada tutamazsın. Biz iyi tarafız.”

“İyi olan siz misiniz? Vampirler isteyerek mi öyle oldular sanki? O ilaç yüzünden bu hale gelmediler mi? Şimdi suçlu onlarmış gibi davranıp hepsini öldürüyorsunuz. Bu mu sizin iyilik anlayışınız,umut anlayışınız?”


source

“Sen neler diyorsun Mira? Uyandığın gün vampirlerin insanlara neler yaptığını gördün hastanede. Korkuyu acıyı gördün, çaresizliği gördün… kan emicileri nasıl savunursun…” Steve elini omzuma koyarak:

“Geçmişte başına gelenler benimde suçum kabul ediyorum ve bunu telafi etmek için elimden geleni yapacağım ama bana asla vampirleri savunma. Beni vicdanımla cezalandırma.” dedi. Sinirli bir şekilde elini itip:

“Sizin seçim hakkınız vardı ama onların asla olmadı?” Birkaç saniye süren sessizliği Alice'in sesi bozdu.

“Krause seni parçalaycak Steve. Bunu yapmamalıydın.”

“Krause bana ….” Steve cümlesini tamamlayamadan önce dış kapı ardındanda camlar parçalandı. Ortalığı kaplayan toz dumanın içinde yükselen hırıltıları duyabiliyordum. İçeri bir anda sayamadığım kadar çok vampir girdi. Steve ve Hector bir kaçını yere serdiysede hepsiyle mücadele edemeycek kadar az olduklarından vampirler onları etkisiz hale getirdi. Kargaşa geçtikten sonra kırılan kapıdan içeriye siyahlar içinde bir vampir girdi. O girince bütün vampirler önünde diz çöktü. Karşıma geçip gözlerime baktığında onun Marcus olduğunu anladım. Kolları sıkı sıkı tutulan Steve ve Hector'a baktı ve sinsi bir gülümsemeyle.

“Ne kadarda aciz hayvanlarsınız… Sizler vampirlere karşı hiçbir şansı olmayan bir türsünüz tıpkı kurtlar gibi … Çünkü vampirlerin kendilerine engel olacak duyguları yok … Sizin ölünüz Dr. Kasandra ya güzel bir mesaj olur… aynı zamanda yer altına saklanan o zavallı insanlar da aslanların kendilerini kurtaramayacağını görürler…” Steve Marcus'un yüzüne tükürerek:

“Sizler bizden daha hayvansınız… Bizim duygularımız var bizi dahada güçlendiren… Bizler insan kanı içmiyoruz…. Ve en önemlisi bizler geçmişi her dakikasına kadar hatırlıyoruz… Sizlerse sadece birer yaratıksınız… Medeniyetten uzak lanetli ucubelersiniz…” dedi. Marcus bir kahkaha attıktan sonra Steve dönerek:


source

“Çok yakında o medeniyetinizi yerle bir edeceğiz…Doğudan ,batıdan kuzeyden ve güneyden dört bir yandan gelicek vampir orduları taşdan evlerinizi yok edicek … Sonra yer altına ineceğiz ve fareler gibi saklanan insanları oraya gömeceğiz… Sizlerse tarihe aciz korumalar olarak geçeceksiniz… İnsanlığın devri sona eriyor Steve… Zafer vampirlerin…” diyerek önce Steve'in daha sonra Hector'un boynunu kırdı… Benim ve Alice in çığlıkları tüm evi sararken Steve ve Hector'un bedenleri boş bir çuval gibi yere düştü… Her ne kadar kızgın olsam da Steve böyle bir ölümü hak etmiyordu… Marcus ağır adımlarla yanıma yaklaşarak pis ellerini yüzümde gezdirip:

“Onca zaman geçmesine rağmen güzelliğinden hiçbir şey kaybetmemişsin Mira… Senin gibi özel birini vampir yapma şerefine erişeceğim için kadar mutluyum ki…”

“Birkaç dakika önce vampirlerin masum olduğunu savunuyordum Steve'e karşı. ama görüyorum ki o haklıymış . sizler birer yaratıksınız…”

“Ne kadarda dokunaklı… Evet bizler yaratığız,ucubeyiz,kan emiciyiz… ama böyle olmak bizim seçimimiz değildi…tıpkı senin insan kalman gibi bizlerde birer mucizeyiz…”

“İnsan kalmak mı ?”

“Sana söylemediler mi? O gece mezuniyetten önce sende o ilaçtan aldın gözlerimizin önünde… Ama sen vampire dönüşmedin… İlaç sadece senden geçmişini aldı… Ama bir çok şey verdi karşılığında… Tıpkı bana ısırarak vampirleştirme gücü verdiği gibi… “

“Neler saçmalıyorsun sen… “

“Senin gibi özel biri vampir olunca ne gibi özel güçlere sahip olacak merak ediyorum…” deyip ani bir hamleyle boynumu ısırdı…

Bu içeriğin tüm hakları saklıdır & @monomyth

Sort:  

Hello @monomyth

I wish I could make out a meaning out to this. I can only understand English.
Sad

Upv by @eurogee, the Steemivangelist and the founder

paylaş biz seni destekleriz yükseltmeye çalışırız

Exciting to follow this novel project as it develops @monomyth! (Doing some google translating ;)

Haha thank you, I'm so glad for you're reading :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58581.90
ETH 2278.10
USDT 1.00
SBD 2.51