Turkish Steemit Novel | "Sınırsız" - Capter #3 / Part #2

in #tr7 years ago

Hi dear Steemians, this is a first Turkish novel special to Steemit! It's a fantasy and sci-fi novel and I will share daily. I hope you guys support me with your comments and ideas. Steemit have great opurtunuties and I want to start something in Turkish community. I hope one day I will finish this novel in here and I will publish it. So, if you ready let's start!

Badges
NameSınırsız / Unlimited
CategoryFantasy, Sci-Fi

Previously in Sınırsız :


Her Chapter farklı bir evrende, farklı bir dünyada, farklı bir zaman diliminde geçiyor. Her evrenden bir karakter tanıtılıp öne çıkacak ve en son hepsi bir araya gelecek, ilk chapter'da bahsedilen turnuva için. Karışıklık olmasın diye not düşeyim dedim :)

Kucağından indiğim adam arkadaşlarıyla beraber yüzündeki maskeyi çıkarttı. Gözlerinin üzerine gelen perçemini yana doğru atıp gülümseyerek “Görüşmeyeli uzun zaman oldu değimli?“ dedi. Bu adamı bir yerden tanıdığım belliydi fakat nereden? Geçmişe dair kayda değer hiçbir şey hatırlamıyordum. Biraz utanarak siyah saçlı uzun boylu zayıf adamın mavi gözlerine bakarak :

“Üzgünüm ama ben sizi hatırlamıyorum daha doğrusu geçmişi hatırlamıyorum.”

“Sorun değil tahmin ediyordum böyle olucağını. Bu iyi bir şey aslında.”

“Nasıl yani?”

“Boşver. Geçmişi konuşacak çok zamanımız olucak. Ben Krause… bunlarda Paul ve Jhon.“ arkadaki iki adam gülümseyerek “Merhaba Mira“ dediler aynı anda. Krause elini omzuma koyarak "Hatırlayacak ve öğrenecek çok şeyin var Mira" deyip beraber önümüzdeki binanın içine girdik….

Krause kısa kesilmiş sarı saçlı uzun yüzlü bir kızı göstererek

“Bu Alice. Eskiden senin en yakın arkadaşındı.” Alice gülümseyerek boynuma sarıldı ve tüm içtenliğiyle “Yine öyle olucak.“ dedi. Kraus odadan çıkarken

“Ben sizi yalnız bırakayım Alice tüm sorularını cevaplayacak.“ dedi. Kapı kapandıktan sonra Alice benden daha heyecanlı bir şekilde “Sor.“ dedi. Kalbim heyecandan o kadar hızlı atıyordu ki ilk neyi sorsam diye merak etmeye başladım. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım

“Geçmişe dair hatırladığım tek şey adım Alice. Şuan nerede olduğumuzu neden o hastanede kaldığımı yada sizleri hatırlamıyorum. Bunun ne kadar süreceği hakkında bir fikrin var mı?”

“ Uyandığında kısa süreli hafıza kaybı yaşayacağını söylemişlerdi bize. Ama bunun ne kadar süreceğini bende bilmiyorum maalesef.”

“Kim söyledi size?”

“Dr. Kasandra söyledi. Krause nin ve diğerlerinin doktoru.”


source

“Neden o hastanedeydim peki bana ne oldu?” Alice biran duraksadı. Yüzündeki mutlu gülümseme biranda yok oldu.

  • “O geceyi hatırlamaman bir lütuf aslında. O gün olanlar hakkında bir şey söylemememi Krause özellikle tembihledi. Bunu kendin hatırlaman gerekiyormuş.”*

“Peki ya hatırlayamazsam?”

“İnan bana hiçbir şey kaybetmezsin. Ama hatırlayacaksın.”

Alice in verdiği cevaplar beni tatmin etmemişti.Bahsettiği gece hangi geceydi yada diğer gecelerden farkı neydi bilmiyordum. İçimden bir ses nedense bu insanlara güvenmemem gerektiğini söylüyordu ve pekde haksız sayılmazdı. Çünkü hiçbirini hatırlamıyordum. İsmimi biliyor oluşları bir şeyi değiştirmiyordu fakat şuan onlara güvenmekten başka çarem yoktu.

“Ne kadar kaldım hastanede?”

“Yaklaşık dört yıldır orada komadaydın.” Bir anda şok oldum dört yıl boyunca bir hastane odasında bilinçsiz bir şekilde yatıyordum demek ki tabi eğer doğruysa diye ekledi içimdeki ses. Dört yıl boyunca yaşamam gereken bir sürü mutlu andan mahrum kalmıştım… Buda yetmezmiş gibi uyandığımda hiçbir şey hatırlamıyordum..

“Peki vampirler hakkında ne söyleyebilirsin?”

“Vampirler… Seni hastaneye götürüşümüzden üç gün sonra ilk vampir akını başladı.. Daha sonra hiç durmadan yayıldılar tüm dünyaya… Her 12 saatte bir kan içmezlerse zayıflıyorlar… Ergin bir vampir avlandıktan sonraki ilk üç saatte normalden dört kat daha güçlü ve hızlı olur… Zaman geçtikçe güçleri azalır ve tekrar avlanmaları gerekir…”

“Biranda mı çıktılar ortaya yani?”


source

“Elbette hayır. Bundan dört yıl önce vampirler sadece birer mitti… Her şey kanser olmayı engelleyen bir ilacın piyasaya sürülmesiyle başladı. İlaç proglamlanmış virüslerin beyine yerleştirilmesini sağlıyordu. Zararsız olan bu virüsler vücutta çoğalıp kanserli olan hücreleri yok ediyordu. Fakat bir süre sonra virüs beyni tamamen kaplayıp vücudun yönetimini ele geçirdi. İnsanlar geçmişi unuttu ve bir daha hiç hatırlamadılar. Tamamiyle ele geçirilenler üç gün bilinçsizce uyudular hastaneler dolup taşıyordu. Sokaklar bilinçsiz insanlarla doluydu… Doktorlar hastaların vücut hücrelerinin büyük bir hızla değiştiğini keşfettiler.Sindirim ve bağışıklık sistemleri tamamen değişince uyanmaya başladılar. Ama artık boş gözlerle değil korku saçan gözlerle bakıyorlardı… İşte ogün ilk vampir akını başladı.Normal insanlardan dört kat daha hızlı ve çevik olan vampirler büyük bir kaosa sebep oldu . Sokaklar kanı emilmiş cesetlerle dolup taşmaya başladı… Güvenlik güçleri ve ordu vampirlere karşı yem olmaktan başka bir şey yapamadılar.” Duyduklarımın oluşturduğu şok etkisinden çıkmaya çalışırken bir yandan da hikayedeki boşlukları doldurmaya çalışıyordum.

“Ordu neden etkisiz kaldı ?”

“Çünkü vampirler kendiliğinden iyileşebiliyorlardı. Kurşunlar onlara hiçbir etki etmiyorlardı. Bir yıl boyunca ordu geri çekildi vampirler durmaksızın avlandılar… Fakat o zaman bir şeyi keşfettik vampirler üreyemiyorlardı. Çoğalmalarının tek yolu virüs yolundaydı. “

“Peki Krause o çok hızlı ve çevikti ayrıca bir iğne ile kendilerini iyileştiriyorlardı bu nasıl oluyor ?”

“İlk vampir akınından bir yıl sonra kurtlar ortaya çıktı. Krause ve arkadaşları da birer kurt. Kurtlarda da vampirlerdeki virüsün farklı bir türünü bulundurur. Vampirlerin sahip olduğu yüksek hız ve çevikliğe onlarda sahiptirler. Fakat kendilerini iyileştiremezler ve vampirler kadar güçlü değildirler. Bu yüzden kurtlara hücresel yenilenmeyi artıran özel iğneler verildi. Krause unda bulunduğu ilk kurt nesli vampirler le savaşta başarılı gelince Paul ve Jhon un bulunduğu ikinci nesil de savaşa dahil oldu. Fakat kayıpların çoğalması ve ilaçların maliyeti yüzünden KURT PROGRAMI sonlandırıldı. Tüm kurtlar terhis edildi. Kraus ve diğerleri buraya geri dönüp gönüllü olarak savaşa devam ettiler fakat yenilenme ilaçları bitmek üzere. Yakında mecburen savaşı bırakmak zorunda kalacaklar.”

Alice nin anlattıkları birbirine girmeye başlamıştı zihnimde…

“Krause kutra mı dönüşüyor yani?” Alice bir kahkaha patlattıktan sonra

“O dediğin masallarda olur Mira burası gerçek dünya. Kurtlar hızları ve çevikliğiyle savaşırlar. Silahları vampirleri öldüren iki şeyden biri olan içi sıvı çiva ve siyanür dolu mermiler. Bu mermiler vücuda girdiklerinde içlerindeki zehirleri dışarı salıyorlar ve yara iyileşse bile zehir içeride kalıp onları öldürüyor. “ Alice kapıya doğru yönelip gülümseyerek

“Bugünlük bu kadar sohbet yeter. Hastaneden yeni çıktın dinlenmen gerek. Yarında aslanlar hakkında konuşuruz.” dedi. Şaşkınlığımı gizleme gereksinimi görmeden:

“Aslanlar mı?”

Bu içeriğin tüm hakları saklıdır & @monomyth

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58581.90
ETH 2278.10
USDT 1.00
SBD 2.51