Nederlandse Steem artikelen - Een overzicht van de afgelopen periode (6-13 augustus 2017)

in #nl7 years ago (edited)

Vindt en ondersteun Nederlandstalige artikelen

Om de aanwezigheid van Nederlandstalige Steemers en die van in het Nederlands geschreven artikelen in het bijzonder, meer zichtbaarheid te geven en te stimuleren, publiceer ik regelmatig een overzicht van alle Nederlandse artikelen van de afgelopen periode. Hierdoor kunnen jullie ze makkelijker vinden en groeit het aandeel van het Nederlands op Steem hopelijk snel. De artikelen hieronder zijn gevonden in #nl #nld en #nederlands. Ik raad iedereen aan om voor Nederlandse artikelen #nl als primaire categorie te gebruiken

Artikelen van de afgelopen week (van nieuw naar oud)

Ondersteun deze Nederlandstalige schrijvers door de bovenstaande artikelen omhoog te stemmen

Mocht ik artikelen gemist hebben laat het dan weten in de commentaren, ik voeg ze met alle plezier alsnog toe. Ik hoop snel de frequentie van dit artikel te kunnen verhogen omdat er meer Nederlandstalige artikelen beschikbaar komen.

Mocht jezelf de laatste Nederlandse artikelen willen vinden, kijk dan bij de hierboven genoemde schrijvers, of kijk op artikelen met de tag 'nl' (link).

Groetjes uit Brabant en tot de volgende keer

Links naar de vorige overzichten:

Sort:  

'omhoog stemmen'... klint gewoon heerlijk :)

Inderdaad. Ik spreek zelf de gehele dag Engels, dus ik vind het leuk dat ik hier wat meer op het Nederlands kan focussen.

Bedankt voor deze blog. Wist niet dat er ook een Nederlandse was. Met vriendelijke groet,#adriaan66

Dat is precies de reden van dit artikel, om betere bekendheid aan de Nederlandstalige artikelen te geven, zodat het 'wij' gevoel van de Nederlandstaligen hier groeit :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by cantribute from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Zo geweldig dat je dit doet. Er zit veel engelstalig inde nl feed - ik snap dat wel, je wil toch posten binnen een support systeem, maar het is natuurlijk niet....nl. Dus jij doet ons een groot plezier met jouw overzichts artikelen. Dank! Omhoog gestemd!

Hoi @ducthess. Helemaal met je eens. Ik vind het zelf ook een moeilijke afweging of ik een artikel in het Nederlands post of in het Engels (los gezien van het feit dat ik makkelijker in het Engels schrijf). Maar als we allemaal af en toe wat in het Nederlands schrijven dan groeit de groep snel genoeg denk ik.

Wat geweldig! Dankzij jou heeft bijvoorbeeld @dutchess hierboven mijn artikelen gelezen en me een fantastische reactie gegeven waar ik heel blij mee ben. Want eerlijk gezegd had ik het Nederlands schrijven hier een beetje opgegeven, maar mijn Engels is natuurlijk beperkter dus eigenlijk vind ik het zonde. Misschien moet ik gewoon beide doen. Bedankt!

Wat een leuke reaktie :) dit is precies waarom ik dit overzicht samenstel. Al het begin is moeilijk. Ik kan je zeggen dat ook artikelen in het Engels niet altijd de verdiende aandacht krijgen.

Goed initiatief, op deze manier kunnen we inderdaad de Nederlandse gemeenschap meer aandacht geven.

Even een stukje zelfpromotie ;-) Als er nog programmeurs zijn die actief willen meedoen met het ontwikkelen van Steemit.com, kijk dan even op deze post.

Het is bij veel ontwikkelaars niet bekend, maar Condenser (=Steemit.com) is een open-source omgeving. Er zijn een aantal zaken die opgepakt kunnen worden, maar je kunt ook zelf aangeven waar je aan zou willen werken. Als het dev-team akkoord geeft kan je onderdeel zijn van de groep die actief meewerkt aan Steemit.

Dank je voor de terugkoppeling en het delen van de link. Ik draai zelf een kleine server (ben geen witness) en doe wat blockchain verkenning met steem-python, elastic search en tensorflows.

bedankt om deze links te delen

Geen dank. Zeer graag gedaan. Zeker met deze positieve terugkoppeling :)

tof, met hoeveel zijn we nu @cantribute?
Ik woon in de straat bij @seveaux, ik zoek nog steeds alles een beetje uit:)
groet, Brabander

Ik houd geen lijstje bij met de Nederlanders. Dat was iemand anders, maar die ie er denk ik mee gestopt want ik heb al een hele tijd geen post daarover gezien. Als je vragen hebt, stel ze dan vooral :)

Ik ga je volgen. Handig dit. Top!

Dank je voor het compliment. Het is ook nog eens leuk om te doen :)

Hoop werk ook denk ik. Ik bene r in ieder geval heel blij mee ;)

Trouwens alle Nederlanders en Belgen ff een follow gedaan. Nederlandstalige posts upvote ik in principe altijd, ik zag ze alleen nog niet veel ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57605.72
ETH 3101.08
USDT 1.00
SBD 2.33