De bakker op de hoek.

in #nl7 years ago

Elke keer als ik naar de bakker ga bij ons in het dorp lijkt het alsof ik de laatste klant ben. Want altijd is alles op. De bakker heeft een klein glazen toogje waarin ze nog wat verse toespijzen verkopen voor bij je broodje of lekkere pistolets.

Maar onderweg ben ik uiteraard al wantrouwig want ik vermoed dat al dat hetgeen ik nodig heb er wel niet zal zijn. Het antwoord is dan ook elke keer dat wordt morgenmiddag geleverd. Terwijl de dingen die ze verkopen een lange houdbaarheidsdatum hebben verbaasd me dit keer op keer...

Hier dus bijgevoegd 2 kleine filmpjes in het Vlaams waar ik mijn frustraties uitdruk onderweg naar de bakker...

Houd em sappig manne!!!

Sort:  

Zei jullie Urbanus ooit niet : 'als ge brood van vandaag wilt, moet ge morgen terugkomen' ?

Haha, zou goed kunnen. Typische Urbanus humor.😄

A star is born, de nieuwe Schoenaerts!!!

Als ge ooit naar Hollywood moet wil ik nu al een plaatske reserveren

Bollywood zeker...

This post has received a 4.00 % upvote from @buildawhale thanks to: @tomber.

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53375.38
ETH 2393.56
USDT 1.00
SBD 2.15