Nederlandse Steem artikelen - Een verzameling van de afgelopen periode (19-25 juni 2017)steemCreated with Sketch.

in #nl7 years ago (edited)

Om de aanwezigheid van Nederlandstalige Steemers en die van in het Nederlands geschreven artikelen in het bijzonder, meer zichtbaarheid te geven en te stimuleren, wil ik regelmatig een kort overzicht publiceren van alle Nederlandse artikelen van de afgelopen periode. Hierdoor kunnen jullie ze makkelijker vinden.

De afgelopen week

(van nieuw naar oud)

Mocht ik artikelen gemist hebben laat het dan weten in de commentaren, dan voe ik ze alsnog toe. Ik hoop snel de frequentie van dit artikel te kunnen verhogen omdat er meer Nederlandstalige artikelen beschikbaar komen op dagelijkse basis.

Mocht jezelf de laatste Nederlandse artikelen willen vinden, kijk dan bij de hierboven genoemde schrijvers, kijk op artikelen met de tag nl (link), of kijk in de lijst met Nederlandstaligen op Steem.

Sort:  

Super initiatief.

Schrijversblok op de blokketting en hoe het lineair stemmen bevalt is van @oaldamster, niet van mij. Foutjes kunnen gebeuren natuurlijk, maar dacht meld het toch maar even.

Mijn excuses. Ik heb het meteen aangepast. Ik had niet eens door dat er twee mensen uit Oldamt waren. Hoeveel mensen wonen daren eigenlijk? Kennen jullie elkaar?

Er wonen iets meer dan 38000 mensen in Oldambt. En ja, @oaldamster en ik kennen elkaar nu al zo'n kleine 30 jaar.

Dank voor het aanpassen.

Ja, al twee uit mooi Oldambt.
Kunnen nog wel wat meer bij.

We zijn in het zelfde dorp opgegroeid, woonden eerst een paar huizen van elkaar in dezelfde straat.

Hoi! Ontmoet Wilma. Wilma wil wie is de Mol winnen is een wekelijks (en nederlands) feuilleton over het leven van Wilma Jansen. Vrouw van, moeder, dochter, schrijfster van het boek; de voortplantingsdrift van de Cavia porcellus. Best lui. Witte wijn-buikje. Hypochonder. Op zoek naar zin in en de zin van het leven. ‘Wie is de mol’-fan van het eerste uur.

wie wordt fan van Wilma?

@rsauerschnig

Dank u! super!

Goed bezig!

@jackjohanneshemp heeft ook artikelen in het Nederlands moet meer eens kijken op zijn blog, alvast dikke merci. respect!

Ik zal hem in de gaten houden. De afgelopen week heeft hij (helaas) niet in het Nederlands gepost, maar zodra hij dat doet voeg ik hem zeker toe :)

aja oke, super!

Goe bezig!

Hier nog een Nederlander. Ik post over het algemeen wel in het Engels.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56714.19
ETH 2341.70
USDT 1.00
SBD 2.37