Meme Challenge Nr. 6 - Ik hou van Holland

in #meme-challengenl7 years ago (edited)

De 6e Meme uitdaging alweer. Iedereen mag deelnemen. Prijzenpot is 13 Steem Dollar deze keer. De laatste 5 Meme uitdagingen waren in de Nederlandse taal maar omdat we maar met zo weinig Nederlandstaligen zijn gaan we het ook in het Engels doen van nu af aan. Later vandaag plaats ik deze meme uitdaging in het Engels, als onze Engelstaligen Steemers ook wakker zijn. Je mag dus gerust de Meme in het Nederlands maken. Degene die de winnaar kiest is Nederlander

Je mag meerdere keren deelnemen aan de Meme uitdaging. Maximaal 5 inzendingen. Je hebt 7 dagen om deze uitdaging te vervullen. Ik hoop dat de runner up van de laatste uitdaging, @openheart , deze 6e memechallenge wil jureren. De twee winnaars van de 4e Meme uitdaging kun je hier vinden met dank aan @roykattoussi voor het jureren!

Maak een leuke Meme met onderstaande afbeelding. Publiceer je meme in een blogbericht en noem als eerste tag #meme-challengenl


meme
Bron afbeelding

Wat is een Meme
Een meme is een woord om een concept te beschrijven dat zich via internet verspreidt. Meestal zijn dit afbeeldingen die bewerkt worden.


De prijzen

1e prijs is 10 Steemdollar
2e prijs is 3 Steemdollar


Wat moet je doen om te kunnen winnen?

Vote met alle kracht die je wilt geven.
Publiceer je meme in een post met als 1e tag #meme-challengenl , zoals in deze post. (anders ben je niet te vinden)


De kleine lettertjes

@openheart mag de 2 winnaars, 1e en 2e plaats, kiezen na dag 7
De winnaar van deze 5e internetmeme mag de 6e Meme uitdaging jureren, als hij of zij dat wil.
Ik maak de prijzen binnen 24 uur naar je over
Ieder mens mag deelnemen.



Sponsor Vermelding

Deze Meme uitdaging wordt gesponsord door
@cryptotem en @steemspoker

Wil je ook een aantal maal vermeld worden als sponsor van de volgende Meme uitdaging series? Dat kan vanaf 2 Steem of 2 Steemdollar. Ik probeer iedere week wat gelden te vinden om de prijzenpot interessanter te maken. Ik zal voorlopig iedere week minimaal 10 Steemdollar doneren voor deze Meme uitdagingen.


Vorige Meme uitdagingen

1e Nederlandstalige Meme uitdaging Winnaar @rival
2e Nederlandstalige Meme uitdaging Winnaar @valderrama
3e Nederlandstalige Meme uitdaging Winnaar @spartan23r
4e Nederlandstalige Meme uitdaging Winnaar @roykattoussi
5e Nederlandstalige Meme uitdaging Winnaar @dibaco
6e Engelstalige Meme uitdaging Winnaar @


Deelnemende publicaties tot nu toe

https://steemit.com/created/meme-challengenl
https://steemit.com/trending/meme-challengenl

In Enlisch



banner
Veel plezier :-)
Volg @steemspoker voor meer.

Sort:  

Mag je niet meedoen in de comments? Ik ben een beetje terughoudend als het gaat om meedoen aan spellen op mijn eigen profiel. Het past namelijk totaal niet bij mijn 'brand'. Ik hoop dat je het begrijpt.

Ik begrijp dat maar het is wel de bedoeling dat deze meme-uitdaging een beetje gezien wordt en dat kan alleen als de mensen die meedoen een eigen post maken. Dat is de reden erachter. Mooie dag :-)

Hi, ja weetje, deze meme is al verlopen, je zult moeten wachten op de 7e meme uitdaging. Die komt nog.
Vriendelijke groet

Ha, lol. Wacht ik op de volgende, geen probleem ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57367.79
ETH 3098.11
USDT 1.00
SBD 2.32