There is no milk in my fingers - Er zit geen melk in mijn vingers

in #video7 years ago

Every morning and every evening our calves get warm milk from their own mother. This calf is a few days old and just drank. But this calf wants more. I think it's very intimate when such a cute animal sucks on my fingers.

Iedere morgen en iedere avond krijgen onze kalfjes warme melk van hun eigen moeder. Dit kalje is een paar dagen oud en heeft net gedronken. Maar dit kalfje wil meer. Ik vind het heel intiem als zo'n schattig beestje op mijn vingers zuigt.

Cheers

banner

Follow for more @steemspoker

Sort:  

Oh dat gevoel kan ik me nog zo goed herinneren :)
Ze zuigen behoorlijk stevig maar toch ook weer zacht.

Toen ik jong was had ik een vriendin die thuis een boerderij hadden
waar ik dagelijks meehielp.
Ook als er kalfjes geboren werden.
Als ik me goed herinner gingen er dan twee touwen rond de beentjes bij de hoefjes zodra die naar buiten staken en dan hielp de boer iets mee om het kalfje de wereld in te brengen.
Dat was een hele ervaring, vooral 's morgens in de wei :)

Bedankt voor het terug brengen van die mooie herinnering !

Leuk leuk.
Soms moeten we idd helpen bij de geboorte en dan 2 touwen om de poten van het kalf en trekken als er een wee komt :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53375.38
ETH 2393.56
USDT 1.00
SBD 2.15