wordsmith jjhemp ' vergeet me nietje'

krant van de ziel.jpg

Beste steemers
Ook al weet dat de voertaal hier Engels is, toch wil ik voor de Nederlandstalige onder ons, sommige van mijn bloemlezingen brengen. Ikzelf ben steeds op zoek naar een collage van woord, beeld en klank. En schrijf geregeld schrijfsels over bloemen, dit omdat ik deze erg graag mag en omdat ik door mijn schrijfsels het publiek wil laten meegenieten van mijn voorliefde voor bloemen. Tevens tracht ik door mijn schrijfsels over bloemen de toeschouwer iets bij te brengen over de kracht van de bloemen.

Dit schrijfsel gaat over het vergeet me niet bloempje

270px-Myosotis_sylvatica3_iesfhq.jpg

Dag lieve bloem, vergeet me niet. De kunstenaar die je dansend leerde kennen op een beat. Wat vond ik je van de eerste oogopslag een speciale griet
Ogen met de juiste kleur en vorm .Het overdonderde me enorm, de avond dat we filosofeerde over wat we samen delen konden . Werd nog meer verwonderd door uw redeneren. Maar vooral de kleur van je kleedje was alles behalve lelijk, de tweede maal dat ik je in mijn panorama kon delen. Het verraadde je vrouwelijke vorm en hoopte stiekem dat ik je velletje met een sprietje strelen kon.
Dan neem je me aan mijn stengel en word je voor mij een engel en ik de een speelse bengel. Die liederen laat componeren tijdens het mediteren. We ons laten omgeven met sterren die geschiedenis beleefde. Terwijl we zitten te filosoferen over het leven.
Dan laat je mijn bestaan beven en denk ik aan de tragedies die we elk beleefden. Het trillen van de wortels valt niet uit te leggen in vierkantswortels. Tracht dan woorden te componeren zodat ik je kan ophemelen.
We komen elk uit een andere omgeving, dat geeft inspiratie voor een nieuwe beleving. Dus vergeet me niet ook al ben ik er even niet., Bloempje die ik verzorgen wil, zonder jou is het hier stil. Je kleurt mijn dag en hoop dat ik je ooit eens plukken mag. Zonder tragedie maar met een lach. Zodat liefdesvlinders mogen leven en vrij bewegen in onze tuin van heden.

Meer woord en beeld @jackjohanneshemp

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57451.97
ETH 3105.02
USDT 1.00
SBD 2.32