You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nederlandse Steem artikelen - Een overzicht van de afgelopen periode (6-13 augustus 2017)

in #nl7 years ago (edited)

Zo geweldig dat je dit doet. Er zit veel engelstalig inde nl feed - ik snap dat wel, je wil toch posten binnen een support systeem, maar het is natuurlijk niet....nl. Dus jij doet ons een groot plezier met jouw overzichts artikelen. Dank! Omhoog gestemd!

Sort:  

Hoi @ducthess. Helemaal met je eens. Ik vind het zelf ook een moeilijke afweging of ik een artikel in het Nederlands post of in het Engels (los gezien van het feit dat ik makkelijker in het Engels schrijf). Maar als we allemaal af en toe wat in het Nederlands schrijven dan groeit de groep snel genoeg denk ik.

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53375.38
ETH 2393.56
USDT 1.00
SBD 2.15