Nederlandse Steem artikelen - Een overzicht van de afgelopen periode (17-26 juli 2017)

in #nl7 years ago (edited)

Vindt en ondersteun Nederlandstalige artikelen

Om de aanwezigheid van Nederlandstalige Steemers en die van in het Nederlands geschreven artikelen in het bijzonder, meer zichtbaarheid te geven en te stimuleren, wil ik regelmatig een kort overzicht publiceren van alle Nederlandse artikelen van de afgelopen periode. Hierdoor kunnen jullie ze makkelijker vinden en groeit het aandeel van het Nederlands op Steem hopelijk snel.

Artikelen van de afgelopen week

(van nieuw naar oud)

Ondersteun deze Nederlandstalige schrijvers door de bovenstaande artikelen omhoog te stemmen

Mocht ik artikelen gemist hebben laat het dan weten in de commentaren, dan voeg ik ze met alle plezier alsnog toe. Ik hoop snel de frequentie van dit artikel te kunnen verhogen omdat er meer Nederlandstalige artikelen beschikbaar komen op dagelijkse basis.

Mocht jezelf de laatste Nederlandse artikelen willen vinden, kijk dan bij de hierboven genoemde schrijvers, ofkijk op artikelen met de tag nl (link), of kijk in de lijst met Nederlandstaligen op Steem.

Sort:  

... mooi overzicht van artikelen. Hopelijk komen er nog veel Nederlanders bij op Steem!
dutch holland steem.png

Dank je. Laten we alle bijdragen aan een leuke en interessante Nederlands groep hier op de Steem blockchain

@nfzxtrader , Waar staat nfzx in jouw naam eigenlijk voor?

Hoi, Ik heb hier de naam @nzfxtrader - de nz voor New Zealand and FX voor Foreign Exchange ...

hoi alstublieft 10 cent voor deze

Ik doe deze posts voornamelijk om naar de schrijvers van de artikelen te wijzen :), maar natuurlijk ook hartstikke leuk dat je deze post upvote! Op naar een leuke en hechte Nederlands community op de Steem blockchain

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by cantribute from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, and someguy123. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you like what we're doing please upvote this comment so we can continue to build the community account that's supporting all members.

Nederlandstalige Steemers !!

Wellicht een van de belangrijkere ontbreekt ;)

https://steemit.com/steemit/@valderrama/teamnl-per-direct-te-vinden-op-de-pal-server-in-discord

Er is een beweging gaande op Discord in het teamnl kanaal en qua gebruik van de teamnl tag hier op steemit.

Ik heb hem meteen toegevoegd in het artikel hierboven. Bedankt!

Ik ben zelf trouwens niet voor de teamnl tag. Ik ben voor het gebruik van de nl tag zoals nu al door de meesten gedaan word.

Gaaf daar ga ik eens op mijn gemak naar kijken vanavond.
Bedankt @cantribute :)
Followed om de NL's in kaart te brengen :)

Mooi initiatief. Upped and resteemed!

Dank je wel. Het is leuk om te doen ook :). Hopelijke vandaag de volgende :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57451.97
ETH 3105.02
USDT 1.00
SBD 2.32