You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nederlandse Steem artikelen - Een overzicht van de afgelopen periode (6-13 augustus 2017)

in #nl7 years ago

Wat geweldig! Dankzij jou heeft bijvoorbeeld @dutchess hierboven mijn artikelen gelezen en me een fantastische reactie gegeven waar ik heel blij mee ben. Want eerlijk gezegd had ik het Nederlands schrijven hier een beetje opgegeven, maar mijn Engels is natuurlijk beperkter dus eigenlijk vind ik het zonde. Misschien moet ik gewoon beide doen. Bedankt!

Sort:  

Wat een leuke reaktie :) dit is precies waarom ik dit overzicht samenstel. Al het begin is moeilijk. Ik kan je zeggen dat ook artikelen in het Engels niet altijd de verdiende aandacht krijgen.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57451.97
ETH 3105.02
USDT 1.00
SBD 2.32