Tematy Tygodnia (#temaTYgodnia) #17: GŁOSOWANIE

in #tematygodnia6 years ago (edited)

Termin etapu #17 minął i czas na podsumowanie. Użytkownicy napisali 33 posty, co w Tematach Tygodnia daje już łącznie 434 tekstów bardziej lub mniej inspirowanych wylosowanymi tematami.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za wzięcie udziału i jednocześnie zapraszamy na kolejny etap z numerem #18, który zacznie się dosłownie za chwilę (lub już trwa).

Przypominamy, że sponsorem tego odcinka jest @martwykotek z dodatkowym 10 SBD!

Wpisy z temaTYgodnia #17

Ułożone alfabetycznie według nazwy użytkownika w ramach każdego tematu.

Temat 1: 75. ceremonia wręczenia Oscarów

MiniaturkaUżytkownik i post
@anna.urbanska:
Subiektywny ranking wszystkich filmów nominowanych do Oscarów w 2018!
@beleg:
Władca Pierścieni w Tematygodnia
@bowess:
Oscary za... książki?
@dutmistrz:
[temaTygodnia] "Aż poleje się krew" - pytania o anatomię zła
@foggymeadow:
Mój Vincent (temaTYgodnia #17)
@kaysh:
Kształt wody (temaTYgodnia #17)
@kusior:
MAN (OR WOMAN) OF THE DAY #12 Adrien Brody
@kusior:
Temat tygodnia #17 - Najwięksi oscarowi zwycięzcy (filmy i aktorzy)
@wadera:
Przemoc w białych rękawiczkach - gaslighting. Kto tu jest szalony? /tematygodnia #17/

Temat 2: Strój ochronny JSLIST

MiniaturkaUżytkownik i post
@anna.urbanska:
Zadbaj o urodę od wewnątrz - Witamina C dla zdrowia skóry!
@barbarossastudio:
Promieniotwórczość dla zielonych - przeczytaj i zabłyśnij w towarzystwie!
@grafzero:
Co kryje Strefa X czyli o "Unicestwieniu" Jeffa Vandermeera
@opti:
Legginsy lep na facetów💘 - TemaTYgodnia #17
@xuanito:
Z Geigerem w plecaku... ☢☢☢ - Tematy Tygodnia #17

Temat 3: Nigdy na to nie patrzyłem z tej strony...

MiniaturkaUżytkownik i post
@dany2323:
TemaTYgodnia #17 W czym sens życia
@fervi:
Kryptowaluty i Blockchain - Tematygodnia
@hallmann:
Krótki wpis o krowach, Wałęsie, niepowodzeniach i bratniej duszy
@kapitanpolak:
Chwile, które nas zmieniają - czyli o tym jak straciłem wiarę....
@kolorowa.wedzma:
Nigdy nie patrzyłam na to od tej strony czyli jak praca z osobami niepełnosprawnymi zmieniła moje życie- refleksje
@lady-milady:
Jajo - kiedy jest zdrowe? #temaTYgodnia.
@lastprophet:
Historia o tym jak z gorliwego katolika stałem się przeciwnikiem wszelkich religii - temaTYgodnia #17
@malina1979:
Nigdy na to nie patrzyłem z tej strony... "Toksyczność rodzica"
@martwykotek:
Pozwolę się z Tobą nie zgodzić - Tematy Tygodnia #17
@olesia:
Muzyka moja dusza! TemaTYgodnia #17
@pattttti:
Nigdy na to nie patrzyłam z tej strony... Dopóki nie znalazłam się w Holandii (TemaTYgodnia #17)
@pure-atman:
Perspektywa życia - #temaTYgodnia 17:Nigdy na to nie patrzyłem z tej strony...
@tomeknguyen:
Mój koniec Świata i nowy początek...
@wolontariusz:
Czasem jeden uśmiech może wiele zmienić - tematygodnia #17
@xionc:
"Nigdy na to nie patrzyłem z tej strony..." Góry- Pasja czy Obłęd?

Temat 4: RIposty

MiniaturkaUżytkownik i post
@fraktale:
Ekologika czyli wady recyklingu
@niepoprawny:
[RIPOSTA] Ile zarabiają księża w Polsce?
@niepoprawny:
[RIPOSTA] Nowy hardware dla dzieci Bożych: chrześcijaństwo i transhumanizm
@olesia:
Społeczne ankiety dla telewizji. [TemaTYgodnia #17]

Głosowanie

Przypominam o NOWYM REGULAMINIE, z którym naprawdę warto się zaznajomić.

Wyniki temaTYgodnia #16

Od odcinka #14 wyniki są publikowane w formie osobnego posta.

Grafika z nagłówka zaprojektowana przez valeria_aksakova / Freepik.

Sort:  

3 punkty @wadera Przemoc w białych rękawiczkach - gaslighting. Kto tu jest szalony? /tematygodnia #17/

2 punkty @fervi Kryptowaluty i Blockchain - Tematygodnia

1 punkt @olesia Muzyka moja dusza! TemaTYgodnia #17

Wszystkie posty były warte uwagi, ciężko było wybrać :)

Dzięki, ale poleciałeś...dwa moje teksty są w konkursie...hahahhaha.
EDIT: Dzięki za głosy i za poprawienie komentarza :)

1 pkt @beleg: Władca Pierścieni w Tematygodnia
2.pkt @barbarossastudio:
Promieniotwórczość dla zielonych - przeczytaj i zabłyśnij w towarzystwie!
3 pkt. @niepoprawny:
[RIPOSTA] Ile zarabiają księża w Polsce?

3 punkty @foggymeadow: Mój Vincent (temaTYgodnia #17) (Malarstwo dla mnie czysta magia)
2 punkty @wadera: Przemoc w białych rękawiczkach - gaslighting. Kto tu jest szalony? /tematygodnia #17/ (Zaintrygował mnie. Przeczytałem z przyjemnością )
1 punkt @niepoprawny: [RIPOSTA] Ile zarabiają księża w Polsce? (Kawa na ławę! Dla mnie świetny tekst!)

WOW, dzięki!

dzięki za głos!

3 punkty: @dutmistrz: [temaTygodnia] "Aż poleje się krew" - pytania o anatomię zła
2 punkty: @beleg: Władca Pierścieni w Tematygodnia
1 punkt: @bowess: Oscary za... książki?

3 punktu https://steemit.com/temagodnia/@olesia/muzyka-moja-dusza-tematygodnia-17 Uwielbiam muzykę, szczególnie podobała mi się ta opowieść o tym, jak dziecko nie mogło podjąć decyzji o wyborze instrumentu.

2 punktu https://steemit.com/temagodnia/@olesia/spoleczne-ankiety-dla-telewizji-tematygodnia-17 Doskonałe rozwiązanie do utrzymania czystości, a nie do śmieci. Opowieść o tym, jak ludzie wyrażali swoją opinię na temat swojego stosunku do środowiska.

1 punktu https://steemit.com/temagodnia/@dany2323/tematygodnia-17 Dzieci są święte ... To wszystko. Dziękuję).

3 punkty @bowess - Oscary za... książki? - bardzo ciekawy post i widać spory wkład pracy
2 punkty @hallmann - Krótki wpis o krowach, Wałęsie, niepowodzeniach i bratniej duszy - mam dość podobne przeżycia więc jakoś tak się utożsamiam
1 punkt @kaysh - Kształt wody - za to, że swoim wpisem uratowała mnie od pójścia do kina na del Toro :P

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62932.98
ETH 3353.92
USDT 1.00
SBD 2.47