Społeczne ankiety dla telewizji. [TemaTYgodnia #17]

in #temagodnia6 years ago (edited)

photo_2017-11-10_16-14-43.jpg

Witam wszystkich! Dziś brałam udział w konkursie telewizyjnym. Dopóki pracowałam przed kamerami, mówiąc o swoim zdaniu na temat środowiska, wywóz śmieci, czystość miasta, córka zdjęła kilka klatek na swój telefon. Jak to było... Wszystko po kolei. W moim mieście odbywa się телерепортаж na temat ekologii i stosunek do środowiska. Zebrało się dużo ludzi, przyjechali korespondenci, uncut skład. Zastanawiam się stało i jestem jak kobieta podeszła zapytać:
-Co tu się dzieje?".

Najpierw nie wiedziałam, że za zdarzenie doprowadziło do takiej sytuacji. Słyszałam od ludzi, że będą przeprowadzone badania wśród zainteresowanych mieszkańców miasta... Przegapić coś ciekawego, to na pewno nie o mnie. Ja swoje miasto bardzo kocham i dlatego postanowiłam wziąć udział.

19365151.jpg

Podeszłam do mikrofonu i zaczęła swoją opowieść o tym, jak chcesz się pochwalić swoim miastem, jak i приучаю swoich dzieci do przestrzegania zasad w miejscach publicznych.
Pytania były ciekawe:
"Jak odnosicie się do środowiska? Gdzie деваете śmieci? Czy wiesz o tym, że teraz dużo pojemników na śmieci? Ucz się, czy ich dzieci prawidłowo obchodzić się ze środowiskiem?"

photo_2017-11-10_16-15-58.jpg

Jestem bardzo zadowolona z tego, że w mieście odbywają się takie imprezy, gdzie każdy może wyrazić swoją opinię, w tym samym czasie i omówić, w jaki sposób można rozwiązać problem śmieci na ulicach miasta, jak można chronić przyrodę przed działaniem szkodliwych czynników. Dbaj o swoje miasto, uczyć dzieci być dokładni, chroń środowisko i ona ci odwzajemnić!!!

Wpis zgłaszam do konkursu Tematy Tygodnia #17, temat nr 4

Mój blog na Głos (https://golos.io/@lira)

Sort:  

Подписался!

спасибо) взаимно))

Привет. Я на вас подписалась. Меня вдохновил ваш пост, и вот решила тоже принять участия.

Спасибо. приятно) аналогично подписалась).

Jeżeli chcesz brać udział w Tematach Tygodnia musisz dać tag #tematygodnia i w poście napisać, którego tematu dotyczy tekst.

Mam też wrażenie, że przynajmniej część posta była tłumaczona przez jakiś automatyczny translator, ponieważ niektóre wyrazy pozostały w obcym języku.

Niestety nie znam żadnych języków obcych, ale bardzo się staram uczestniczyć). Napisałem post, wskazałem tag i przedmiot, do którego się odnosi.

Dałaś tag #temagodnia zamiast #tematygodnia. W ramach każdego Tygodnia są do wyboru 4 tematy (https://steemit.com/tematygodnia/@steemit-polska/tematy-tygodnia-tematygodnia-17-tematy) i musisz napisać, do którego należy twój tekst. Powodzenia!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62487.83
ETH 3340.96
USDT 1.00
SBD 2.46