DZIEŃ 16 STEEM KALENDARZ ADWENTOWY 2018

in #polish6 years ago (edited)

Oto szesnasty dzień KALENDARZA ADWENTOWEGO
Dzień 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,
właśnie się zakończył przed nami kolejne wyzwanie.

calendar17.jpg
grafika by @pibyk

DZIEŃ 16

"Z perspektywy czasu wszystko wydaje się być takie proste... Czy pamiętasz swój pierwszy post powitalny na Steem? (wrzuć link)
Gdybyś dzisiaj miał możliwość ponownej publikacji #introduceyourself, jak bardzo różniłby się od obecnej?"

Kalendarz adwentowy będzie publikowany codziennie. Dzisiejsze wyzwanie zostanie zamknięte po opublikowaniu posta dnia jutrzejszego.
Nagrody zasilą konta zwycięzców.

Pozostaw swoją odpowiedz w komentarzu poniżej - wynagrodzone zostaną posty z największą ilością głosów
Nie zapomnij polubić odpowiedzi, która według Ciebie jest najlepsza.

Pamiętajcie, że w konkursie wezmą udział tylko bezpośrednie komentarze do postu, a nie odpowiedzi do komentarzy.

Każde wyzwanie można interpretować w dowolny sposób.




Za zabawę - BARDZO DZIĘKUJĘ. "MBS" Jesteście niesamowici!

Zwycięzcy Steem Kalendarza Dzień 14:

  1. @wzp
  2. @seyonne & @bartheek


GRATULACJE! Nagrody gwarantowane zostały przelane.

KISSMAS!

Sort:  

Osobiście nigdy nie dałem sobie szansy, aby przedstawić się na tej platformie. W swoim pierwszym poście "pochwaliłem się" swoim brakiem zrozumienia platformy DTube ;)
Po tak długim czasie od rejestracji, standardowa forma postu powitalnego raczej odpada, lecz gdyby pojawiła by się jakaś alternatywa umożliwiając przedstawienie się nie jako nowicjusz (i jeszcze ta karteczka na zdjęciu z data rejestracji :D )) na platformie, to z chęcią bym skorzystał :)

Kochana Drużyno 💗
https://steemit.com/polish/@godlover/witajcie
Z wielka radością przywitałem się w wyżej wymienionym stylu 6 miesięcy temu i do teraz nie zmieniłbym tam ani jednego wyrazu 😊 Choć przyznam szczerze że pomimo iż w sercu mam pisanie na tematy wznoszące nas w górę to zawiesiłem chwilowo tą ekspresje w postach na steemicie z powodu małego zainteresowania ale zapewne będzie come back w pięknym stylu hehe. Pozdrawiam Was Serdecznie i Świątecznie 💗

Generalnie ja olałam jakieś tam wielkie przedstawianie i nic do tej pory nie zmieniłabym w tej kwestii. Nawet po tych ośmiu miesiącach mój pierwszy wpis w pełni mi odpowiada.

https://steemit.com/polish/@dyzia/pierwszy-wpis

A ja Cię jeszcze powitałem wtedy... Dziś bym tego nie zrobił! "NIC" :D

Złote taczki... obiecanki cacanki...

¯\_(ツ)_/¯

Bardzo fajne wspomnienie, choć nie takie dawne, bo zaledwie sprzed kilku miesięcy:)
Przypomina mi się teraz radość i emocje w związku z poznaniem Steemita:) I oczywiście ten pierwszy post - co napisać, jak napisać, jak będzie się przyjętym, kim są ci, którzy będą czytać... Myślę, że nie zmieniłabym raczej nic w moim powitaniu oprócz pewnie drobnostek, typu polskie czcionki;) i zapewne nie byłoby w nim informacji o powrocie do Polski, bo już się to stało:) Tylko jeśli odjęłabym ten akapit, czyż nie pojawiłoby się miejsce na coś innego? Sama jestem ciekawa, co by to było...;)
https://steemit.com/polish/@ewriel/fma1b
Pozdrawiam Was bardzo ciepło:):):)

Mój pierwszy post na tym portalu pojawił się dosyć niedawno, bo zaledwie 2 miesiące temu. Na dzień obecny sądzą że nie chciałabym nic zmienić. Pamiętam że napisałam ten wpis najpierw na kartce czekając na aktywację konta. Na chwilę obecną nie chce nic zmienić, ale znając życie za jakiś rok czytając to będę sobie myślała "matko dziewczyno co ty miałaś w głowie" i będę sądziła że powinnam napisać to inaczej.
https://steemit.com/polish/@inmylens/hej-jestem

Nie pamiętam jak tu trafiłem i czemu porzuciłem tę stronę. Było to prawie 2 lata temu. Wieki czasu. Nie przywitałem się nigdy, może kiedyś to zrobię jak zbiorę w końcu czas i siły by zacząć regularnie publikować ;D
Mój pierwszy i jedyny post to zdjęcie z jednej z wielu górskich wypraw. Zrobiłem to, gdy znalazłem na dysku plik z kluczem logowania do tej strony. Teraz bym tego nie zrobił, bo wiem, że wrzucanie samych fotek, bez żadnych opisów, nie jest raczej pożądane.

Congratulations @sp-group! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week
You received more than 2000 upvotes. Your next target is to reach 3000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64112.50
ETH 3174.45
USDT 1.00
SBD 2.54