STEEM KALENDARZ ADWENTOWY 2018

in #polish6 years ago (edited)

Witajcie, z tej strony @pdj85coexist :)

Grudzień zbliża się wielkimi krokami, a wielu z nas już odlicza dni do Świąt. Czas ten możemy umilić sobie poprzez codzienną zabawę, jaką dla Was przygotowałam wspólnie z @sp-group.

Jakiś czas temu nawiązałam kontakt z użytkownikiem @good-karma, który w tym roku już po raz trzeci poprowadzi konkurs STEEM ADVENT CALLENDAR. Zainspirowani pomysłem stworzyliśmy za zgodą @good-karma polską wersję konkursu.

Nasz Kalendarz Adwentowy to 23-dniowe wyzwanie, które pozwoli Wam przenieść się w czasie, sięgnąć pamięcią wstecz a także kreatywnie wykorzystać Wasze umiejętności.

Pierwsze skojarzenie związane ze Świętami Bożego Narodzenia to przede wszystkim magiczny klimat, jedyny w swoim rodzaju. Wychodząc z pomysłem Kalendarza Adwentowego chciałam stworzyć coś tematycznego, a czego jeszcze na polskim Steem nie było, coś, co pomoże nam wykreować wyjątkową przestrzeń. Przestrzeń pełną prostoty, gorących serc i magii.

Zatrzymaj się na chwilę w tej całej przedświątecznej gorączce. Może odnajdziesz jakieś stare, przyprószone siwizną sepii pamiątki, które przywołają masę wspomnień. Szkielety planów i marzeń. Radość, ciepło i magię. By znów przez chwilę poczuć się jak dziecko, pełne wiary i nadziei.

Mówi się, że ze Świąt się wyrasta. Nic podobnego!
Mam nadzieję, że z naszym Kalendarzem Adwentowym czas oczekiwania będzie upływał przyjemniej.

ZASADY

Codziennie od 2 grudnia do Wigilii 24 grudnia pojawi się post KALENDARZA ADWENTOWEGO, w którym będziemy otwierać jedno okienko z ukrytym pytaniem.

Odpowiedzi udzielajcie w komentarzach pod postem.

Głosujcie na najlepsze w Waszej opinii odpowiedzi poprzez oddanie głosu na komentarz.

Zarówno na odpowiedzi jak i głosowanie macie 24 godziny – do momentu opublikowania posta z kolejnym pytaniem.

Codziennie będą wygrywać 3 komentarze z największą ilością głosów.

NAGRODY

Każdy ze zwycięzców otrzyma nagrodę gwarantowaną 1 STEEM. Fundatorem nagród gwarantowanych jest @michalx2008x.

Dodatkowo, zarobek w STEEM spod każdego posta z pytaniem zostanie podzielony pomiędzy zwycięzców w następujący sposób:

I miejsce: 50%
II miejsce: 30%
III miejsce: 20%

Nagrody gwarantowane zostaną wypłacone do 24h po zamknięciu odcinka, nagrody z zarobku pod postem zostaną wypłacone do 24h po jego rozliczeniu.

Po rozliczeniu ostatnich nagród (początek roku) zostanie opublikowany post podsumowujący całą zabawę.

Dwadzieścia trzy dni. Dwadzieścia trzy czekoladki:) Dwadzieścia trzy pytania. Co Wy na to?

Podoba Wam się taki pomysł?

Pamiętajcie, startujemy w niedzielę, 2 grudnia!



Z pozdrowieniami, @pdj85coexist


PODZIĘKOWANIA:
Dziękuję bardzo @good-karma za inspirację i możliwość poprowadzenia tego konkursu dla polskiej społeczności.

I would like to say: A Big THANK YOU! @good-karma for your inspiration and for the fact that you let me enter this competition for Polish community. Xx

Sort:  

Genialna inicjatywa @pdj85coexist . Jest mi niezmiernie miło że mogłem pomóc w jej realizacji.

Będzie super zabawa!Ciesze się jak wtedy gdy byłam dzieckiem i leciała świąteczna reklama coca-coli! <3

😘 dziękuję!

Pytania będą pojawiały się na kanale profilu sp-group ? Fajny konkursik BTW :)

Dziękuję @emsonic
Tak. Cały konkurs będzie prowadzony z konta grupy. Zapraszamy ;)

Fajnie, że przenieśliście ten pomysł na grunt polski ;) Powodzenia

Dziękuję w imieniu swoim i grupy.
Zapraszamy;)

Świetna sprawa!

Ogromnie Dziękujemy!

Zapraszamy:)

Fantastyczna idea, zwłaszcza dla kogoś, kto swój kalendarz zeżarł już w listopadzie. Jak ja ;)

Oj tam, oj tam @rolsonpatison nie powiem nikomu ze wciągnąłeś wszystkie czekoladki ;) tylko pamiętaj żeby zrobić trening 😉🙂
Dziękuje Ci bardzo 🙂

Oooo, fajna inicjatywa, stwierdziłam że kalendarz z czekoladkami już mi się przejadł a tu taka alternatywa :D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63057.34
ETH 2546.78
USDT 1.00
SBD 2.64