DZIEŃ 15 STEEM KALENDARZ ADWENTOWY 2018

in #polish6 years ago (edited)

Oto piętnasty dzień KALENDARZA ADWENTOWEGO
Dzień 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,
właśnie się zakończył przed nami kolejne wyzwanie.

calendar16.jpg
grafika by @pibyk

DZIEŃ 15

"Nie ulega wątpliwości, że ludzie którzy tutaj są, tworzą Steem wspaniałym miejscem do spotkań, które z czasem przenoszą się do realu - kogo chciałbyś poznać osobiście i dlaczego?"

Kalendarz adwentowy będzie publikowany codziennie. Dzisiejsze wyzwanie zostanie zamknięte po opublikowaniu posta dnia jutrzejszego.
Nagrody zasilą konta zwycięzców.

Pozostaw swoją odpowiedz w komentarzu poniżej - wynagrodzone zostaną posty z największą ilością głosów
Nie zapomnij polubić odpowiedzi, która według Ciebie jest najlepsza.

Pamiętajcie, że w konkursie wezmą udział tylko bezpośrednie komentarze do postu, a nie odpowiedzi do komentarzy.

Każde wyzwanie można interpretować w dowolny sposób.




Za zabawę - BARDZO DZIĘKUJĘ. "MBS" Jesteście niesamowici!

Zwycięzcy Steem Kalendarza Dzień 13:

  1. @gonia
  2. @seyonne
  3. @dyzia


GRATULACJE! Nagrody gwarantowane zostały przelane.

KISSMAS!

Sort:  

Hey Wy?! Tak Wy!!! Tworzycie to miejsce wspaniałym. Tak się składa, ze ma być magicznie, gorąco w sercach, z uśmiechem na twarzy, w realu czy tez online chciałabym... wręcz czuje potrzebę... ze gdybym spotkała się z @sisters to dzień zaczęłybyśmy kawą, a zakończyły jak na sezon przystało... grzańcem ;)
@hallman & @santarius wypić z wami jeszcze raz herbatę w KBK i wish!
@rozku & @katayah To miało być spotkanie na szczycie a raczej na Brooklyn ❤️
@wadera dla Ciebie zamówię obiecaną gorąca czekoladę z marshmallow później usiądziemy pod choinką z garem grzańca i dołączy @julietlucy razem na pewno coś zmalujemy❤️😘
@wanderjusta z Tobą chcę jechać na wakacje! RIGHT NOW!!!😘 po drodze zgarniamy @suchy i Moniś to dopiero będzie przygoda!
@dyzia po spotkaniu z Tobą nie brakowałoby mi dawki pozytywnej energii i śmiechu ❤️ chciałabym bardzo! Party is coming :D
@michalx2008x coffee online??? MBS :D

i to nie wszyscy... lista jest dłuuuga ;)

Z wami to ja bardzo chętnie bym coś zmalowała dziewczyny @pdj85coexist i @wadera ! <3

Ale byłoby super! ♥️♥️♥️

Trudne pytanie, bo tych osób jest tyyyyyle. No ale dobra.

@rozku - bo to dobry duszek mój. Serducho na dłoni, dobry człowiek i bardzo, baaaardzo chciałabym się napić kawy i pogadać. Jakby więcej było takich ludzi na świecie to nie miałabym morderczych myśli hmmm.. :D

@julietlucy - ponieważ ma coś, co może robić za sanki z turbodoładowaniem. Tak, jest mi to bardzo potrzebne.

@michalx2008x - bo chciałabym mu przyłożyć :( N.I.C.

@pdj85coexist - bo jest zabawna i myślę, że fajnie byłoby pokręcić razem bekę z ludzi i świata, a poza tym bardzo fajnie się z nią spiskuje przeciwko facetom w grupie. No i jeszcze raz: niebanalne poczucie humoru. No i jeszcze kolejna dobra duszyczka

@pibyk - bo ma nieoczywiste poglądy, z którymi bardzo mi po drodze często dlatego fajnie byłoby się napić i pogadać

@suchy i Moniś - bo to kolejne dobre duszyczki, które już raz wywołały nieposkromiony uśmiech na mej twarzy i chętnie posłuchałabym co u nich poza podróżami, ale o podróżach niech też poopowiadają, zdecydowanie

Takich osób jest pewnie dużo i pewnie o wielu zapomniałam, ale no :/ Steemit łączy ludzi, szkoda, że z niektórymi kontakt się rozluźnił, ale mam nadzieję, że magia świąt sprawi, że kilka kontaktów się odnowi :)

Przyznam, że czasem myślę o naszym spotkaniu w realu.
Nasze pieski by się bawiły, ty przegrywała byś w śnieżnych wyścigach z moimi córkami, a ja mogłabym sobie spokojnie odpocząć i posprzątać ci mieszkanie :D <3 !

Mariusz @firesteem byłoby to spotkanie na rybach. Nie jestem zbyt rozmowny i wspólna pasja na pewno ułatwiłaby mi komunikację :)

Znowu bardzo trudne pytanie :D
Jest cała masa bardzo interesujących użytkowników na Steem, których niewątpliwie warto poznać, zamienić z nimi parę słów i wypić dobre piwo. Lista takich osób miała by dobre kilkadziesiąt pozycji. Boję się wymieniać jakiekolwiek nicki, by przypadkiem kogoś nie pominąć i nie narazić się takiej personie :)

Jest jednak jeden użytkownik, o którym już przy pierwszych spotkaniach na steemowym blockchain pomyślałem: "Ciekawy gość. Ale jaki on jest naprawdę w realu? Czy moglibyśmy zostać kumplami w prawdziwym świecie?" Wydaje mi się, że mamy sporo wspólnego - choćby zamiłowanie do filmów i gier :) Toż to nawet obaj opiekowaliśmy się na Steemit tagami poświęconymi tym zagadnieniom.

Łączy nas też poczucie humoru (przynajmniej w części). Czarny humor nam nie obcy, a uśmiech potrafią wzbudzić w nas teksty rodem z "gimbazy". Jesteśmy również w podobnym wieku - ciągle piękni i młodzi, z głowami pełnymi marzeń. Jakich marzeń? A no obaj nawet chcielibyśmy zostać pisarzami i z tego żyć :D

I chociaż jest między nami sporo różnic, mamy m.in. różne poglądy na kwestie wiary, to i tak myślę, że mielibyśmy o czym gadać przy spotkaniu na żywo.

A dyskusja na żywo z tym osobnikiem, o którym piszę (pewnie kilka osób już wie, że obrabiam tyłek @kapitanpolak :D ) niewątpliwie arcyciekawa. W ostatnich miesiącach ten użytkownik zasłynął bowiem z ogromnej liczby pojedynków słownych w komentarzach na Steeemit :D Często próbował, z różnorakim skutkiem, przekonać kogoś do swoich poglądów. Ciekawostka dobrze znana wszystkim jest jednak taka, że nikomu na świecie nie udało się jeszcze sprawić, by Kapitan zmienił swoje nastawienie do danej sprawy :D Uparty gość z niego, nie ma co.

Tak czy inaczej, to właśnie z @kapitanpolak wybrałbym się chętnie na jakieś piwo, by podyskutować z nim o grach i filmach przez wiele godzin (jeśli nie dni).

Kapitanie, jak coś to jesteśmy w kontakcie ;-)

To moje 4 podejście do tego komentarza:D Były już 3 opcje, a pech chciał że w taki czy inny sposób komentarz znikał....
Tak więc jak i ta opcja mi nie zniknie, znakiem tego że jest właściwa :D

Tym razem postanowiłem się ograniczyć do jedynie odpowiedzi na wezwania ;)

@pdj85coexist & @dyzia KIEDY? GDZIE? I DLACZEGO TAK PÓŹNO?

Próbuj próbuj misiu... Spajsetek i tak nie zbałamucisz :D

...zapomniałbym wzywam też na spotkanie w pokojowej atmosferze całe SP-GIRLS. Lokalizacja oraz termin dowolna.

Nie ma pokojowej atmosfery, taczka czeka.

Drodzy Bracia i Siostry całym sercem wierzę, że każdy z Was jest wspaniały, oryginalny i wyjątkowy, bo takimi nas wszystkich stworzono i bardzo się cieszę i Dziękuję Wam wszystkim za to, że jesteście 🙏
"Osobą", którą najbardziej chciałbym poznać (a wręcz stawiam sobie to za cel główny swojego istnienia) jest poznanie samego siebie (czyli @godlover -a ) Kim jestem poza ciałem, umysłem, myślami, przyzwyczajeniami, emocjami, ego, doświadczeniami i wszystkim tym pięknym i brzydkim, co kształtowało "moją" osobowość przez wszystkie lata aż to chwili obecnej. Na przestrzeni minionych miesięcy zacieśniając więź z Bogiem (a bardziej tworząc ją) i wielką Miłość do niego dane mi było rozpoznać już wiele rzeczy, które odpadły jako brud który pokazał mi dzięki temu, że te ograniczenia, z którymi się utożsamiałem nie należą do mnie i nie są częścią mojej Prawdziwej Istoty. Chciałbym poznać swoją PRAWDZIWĄ NATURĘ 😇💗🍀

Congratulations @sp-group! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 50 as payout for your posts. Your next target is to reach a total payout of 100
You made more than 2000 upvotes. Your next target is to reach 3000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Nie chcę wymieniać kilku osób aby reszta nie poczuła się urażona, powiem że chyba ze wszystkimi z sp-group i kilkoma osobami spoza grupy.

Tylko że ja nie jestem zbytnio towarzyską osobą, bardziej takim... introwertykiem, cichym, małomównym i nieśmiałym. Czasem też udaję takiego zgorzkniałego, ale taki nie jestem. Pewnie byście mnie nie polubili "w realu" :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64112.50
ETH 3174.45
USDT 1.00
SBD 2.54