Tematy Tygodnia (#temaTYgodnia) #8: podsumowanie i głosowanie

Termin publikowania wpisów do temaTYgodnia #8 minął z końcem niedzieli. W tym odcinku pojawiło się 29 nowych wpisów (a łącznie w Tematach Tygodnia już 164!) bardziej lub mniej inspirowanych wylosowanymi tematami. Dziękujemy wszystkim autorom za udział i mamy nadzieję na kolejne posty - niedługo rozpocznie się kolejna edycja temaTYgodnia #9.

Wpisy z temaTYgodnia #8

Ułożone alfabetycznie według nazwy użytkownika w ramach każdego tematu.

Temat 1: Azem Galica

AutorPost
@bowessEleonore Charlotte - córka, żona, siostra, pani na włościach
@catchupTematy Tygodnia #8 - Kosowo
@jcdent#Tamatygodnia #8 Serbskie pieśni o Kosowie
@kuxonWszystkie narody Europy – o separatyzmie słów kilka

Temat 2: Bianka (księżyc)

AutorPost
@avtandilGra Endera, czyli kosmiczne mrówki a sprawa polska
@avtandilTemaTYgodnia #8 - czy bez teleskopu i specjalistycznego aparatu można fotografować kosmos?
@ines95Origami
@kamilkowalskiKolorowe Skały - Colored Minerals [PHOTO] - #TemaTygodnia
@kusiorTemat tygodnia #8 - Nie ma życia na Księżycu, ale jest coś innego...
@lugoshi[temaTYgodnia] #8 --> Kult cargo w dobie sieci neuronowych.
@lugoshi[temaTYgodnia] #8 --> Kult cargo. Czy nie jesteśmy sami w kosmosie?
@nicniezgrublemBądź jak Daphnis, miej wpływ
@ocislyCo wiemy o otaczającym nas Wszechświecie?

Temat 3: Mój Steemit: co mnie tu trzyma, a co trzeba zmienić?

AutorPost
@aditor#TemaTYgodnia - Steemit co trzeba zmienić?
@andzi76Tematy Tygodnia #8 - Mój Steemit: co mnie tu trzyma, jestem tu dla kasy?
@catchupTemaTYgodnia #8 - Steemit moimi oczyma
@grecki-bazar-ewyMam na imię Ewa i jestem uzależniona od Steemit.
@hallmannPrzełom w historii monetyzacji, czyli rzecz o Steemit z perspektywy 20 lat
@jezykowaty#temaTYgodnia #8 -> Mój Steemit: co mnie tu trzyma, a co trzeba zmienić?
@marszum[Steemit] Jak zarobić na cudzej pracy, czyli tworzymy post generyczny (można legalnie?)
@marszum[Steemit] Plagiaty tekstów, prawo cytatu czy jeszcze coś innego? Oceńcie sami - najnowsze przykłady z #polish
@marysiaPod jednym dachem ze Steemianinem
@roziooCo mnie tu trzyma ?
@tapiokaMój Steemit: co mnie tu trzyma, a co trzeba zmienić? - Tematy Tygodnia #8

RIposty

AutorPost
@crypafKoniec anonimowości w świecie kryptowalut
@lugoshi[temaTYgodnia] #8 --> Cyberkaznodzieja v2.0 [beta]
@lugoshiMuzyczne inspiracje #14 --> Mirosław Czyżykiewicz - AVE (1999)
@mazelinRIPOSTA: Na czym polega plagiat? Na ile można inspirować się cudzymi postami?
@tapiokaCo było przed Bożym Narodzeniem?

Głosowanie i nagroda

Pozostało nam jeszcze wytypowanie autora najlepszego wpisu/ów.

Zasady głosowania są proste:

  • liczą się wyłącznie głosy od ludzi z polskiej społeczności,
  • każdy może oddać łącznie 3 głosy: pierwszy głos za 3 punkty, drugi głos za 2 punkty i trzeci głos za 1 punkt,
  • głosy oddaje się na posty z powyższego spisu,
  • każdy na jeden post można zagłosować tylko raz,
  • poprawnie oddane głosy to podanie tytułów, linków lub opisów postów (może być z uzasadnieniem, ale nie musi),
  • wygrywa użytkownik z największą łączną sumą punktów ze swoich postów,
  • nie można głosować na siebie,
  • głosowanie kończy się wraz z końcem niedzieli.

Proszę nie głosować z wielu kont, o ile takie się posiada. Jeżeli ta forma się nie sprawdzi, będziemy ją odpowiednio modyfikować w kolejnych edycjach.

Wyniki temaTYgodnia #7

Głosowanie zostało zakończone. Została podjęta decyzja, że od teraz będzie ogłaszana jedynie pierwsza trójka, podium, żeby reszcie uczestników nie było przykro z powodu mniejszej liczby zdobytych głosów. Punktacja finalna wygląda następująco:

Gratulujemy wszystkim uczestnikom i dziękujemy także głosującym! Transfer dla @bowess zostanie niedługo wykonany.

Grafika z nagłówka zaprojektowana przez Jannoon028 / Freepik.

Sort:  

Serdeczne dzięki za wyróżnienie!
Jest mi tym bardziej miło, że w tym tygodniu powstało tak dużo dobrych tekstów i głosy rozłożyły się na wielu autorów.
Dziękuję @kukson, @steelman, @jcdent, @petecko, @lugoshi, @catchup, @lukmarcus. :)

Gratuluję!

Należało się :)

temat tygodnia 8:
3 punkty: @kusior - Nie ma życia na Księżycu, ale jest coś innego...
2 punkt: @jcdent - Serbskie pieśni o Kosowie
1 punkt: @ocisly - Co wiemy o otaczającym nas Wszechświecie?

Wielkie dzięki, moje pierwsze punkciki

Dziękuję :D

3 punkty: @avtandil Gra Endera, czyli kosmiczne mrówki a sprawa polska

2 punkty: @tapioka Mój Steemit: co mnie tu trzyma, a co trzeba zmienić? - Tematy Tygodnia #8

1 punkt: @grecki-bazar-ewy Mam na imię Ewa i jestem uzależniona od Steemit.

Dzięki za głos na mój post :)

Dziękuję za głos :)

Gratulacje @bowess za 1 miejsce w #tematygodnia

Moje głosy w #tematygodnia

3 punkty: @marszum - [Steemit] Plagiaty tekstów, prawo cytatu czy jeszcze coś innego? Oceńcie sami - najnowsze przykłady z #polish

yyhyhyh za tekst o Ropucha szara też :)

2 punkty: @tapioka - Mój Steemit: co mnie tu trzyma, a co trzeba zmienić? - Tematy Tygodnia #8

1 punkt: @andzi76 - Tematy Tygodnia #8 - Mój Steemit: co mnie tu trzyma, jestem tu dla kasy?

Gratulacje dla Wszystkich :)


Bardzo dziękuję :)

Moje głosy w tej edycji:
3 pkt @lugoshi za Kult cargo w dobie sieci neuronowych,
2pkt @marszum za plagiaty,
1 pkt @nicniezgrublem za Bądź jak Daphnis, miej wpływ.
Życzę wygranej, a wszystkim pozostałym dziękuję za dobre teksty.

Dziękuję serdecznie.

Coraz więcej uczestników :)

Niedługo zamiast samemu pisać, trzeba będzie od rana do nocy siedzieć i czytać :)

Serdeczne gratulacje dla @bowess . Pozostałym dziękuję za ciekawe lektury... Głowę mam już co najmniej jak dymion na wino, a zanosi się na kolejną literacką klęskę urodzaju... :)

Moje głosy:
Najsilniejszy - TemaTYgodnia #8 - czy bez teleskopu i specjalistycznego aparatu można fotografować kosmos?
Drugi - [Steemit] Plagiaty tekstów, prawo cytatu czy jeszcze coś innego? Oceńcie sami - najnowsze przykłady z #polish
Trzeci - Mam na imię Ewa i jestem uzależniona od Steemit.

Dziękuję bardzo :)

Gratki dla wszystkich uczestników !!!

3 punkty @crypaf Koniec anonimowości w świecie kryptowalut
2 punkty @hallmann Przełom w historii monetyzacji, czyli rzecz o Steemit z perspektywy 20 lat
1 punkt @marszum [Steemit] Jak zarobić na cudzej pracy, czyli tworzymy post generyczny (można legalnie?)

Moje głosy
3 punkty: @avtandil Gra Endera, czyli kosmiczne mrówki a sprawa polska

2 punkty: @marszum - [Steemit] Plagiaty tekstów, prawo cytatu czy jeszcze coś innego? Oceńcie sami - najnowsze przykłady z #polish

1 punkt: @ocisly Co wiemy o otaczającym nas Wszechświecie?

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54140.93
ETH 2422.15
USDT 1.00
SBD 2.12