Mam na imię Ewa i jestem uzależniona od Steemit.

in #poliosh7 years ago (edited)
Sort:  

Cześć, mam na imię Andrzej, jestem uzależniony od Steemit

Andrzej otwórz się.
Od ilu lat pi... piszesz? :)

Haha no już parę miesięcy się nazbierało tego pi... pisania :)

Cześć Andrzej, witaj w klubie ;) :)

Literówka w tagu : #polish powinno być zamiast poliosh :D

Wielkie dzięki! :)

Już w sumie pozamiatane bo pierwszego tagu nie da się zmienić, no to się popisałam (późno było) ;)

Bardzo się cieszę, że jesteś z nami na Steemit. Twoje notki są często bardzo ciekawe i prowadzone z takiej perspektywy normalnie żyjącego człowieka poruszającego zwykłe przyziemne sprawy. Dzięki tobie na pewno dowiedziałem się o dużo o Grecji, a na pewno o wiele więcej o samym Korfu. Jak najwięcej takich użytkowników!

Bardzo mi miło, ja też się cieszę :)

Nie jest dobrze... Powoli i u siebie widzę oznaki uzależnienia od Steemit :D

Zgadzam się z Tobą, że brakuje tu wielu pewnych udogodnień czy łatwego dostępu do różnych statystyk. Sam nie wiem jeszcze za bardzo gdzie tutaj szukać interesujących mnie rzeczy. Ale wszystko powinno iść w coraz lepszym kierunku :) Liczę, że już niedługo doczekamy się wersji idealnej, a nie tylko "bety" :)

PS. Podziękuj ode mnie bratu, że Ci pokazał Steemit i że możemy tutaj czytać Twoje posty :)

Wersja idealna, to jest to czego nam potrzeba :)
Dzieki za miłe słowa, brat pewnie sie odezwie, dzisiaj Wigilia więc na pewno coś tworzy w kuchni (niekoniecznie chleby) :)
Wesołych Świąt :)

znajdujęI Mało tego

:P Oczywiście spacja po I, w ogóle małymi (mało też) ;)

To wykrzyknik miał być :)
Widocznie była za późna godzina na pisanie... ;) Już poprawiam, dzięki :)

Takich uzależnień jak najwięcej. Pozdrawiam !!!

Haha... racja :) Również pozdrawiam!

Ewo, chyba jesteśmy grupą uzależnionych. Też wpadłam jak śliwka w kompot :). Dobrze, że nam to uzmysławiasz. Powiem więcej, to uzależnienie jest jak wirus, zaraziłam już parę osób, a jestem tu przecież tylko chwilę. Dzięki za fajny, ciepły post.

Wiesz jak jest, lepsze takie uzależnienie niż wszelkie inne ;)
To fajnie, że zaraziłaś parę osób i jest nas więcej, pozdrawiam serdecznie :)

@tapioka & @grecki-bazar-ewy Dziewczyny to działa jak wirus, niczym nie da się wytępić 🤷 i ja też zaraziłam kilka osób, ale jest fajnie, lubię ten stan podgorączkowy 😉 miłego wieczoru

Oczywiście że jest fajnie :)
Twoje określenie "stan podgorączkowy" bardzo mi się podoba! Pozdrawiam :)

Jak widzę, systematyczność to podstawa w pracy ze steemit, świętujesz dwa dni i pojawia się "dołek" :)

Tak, myślę że systematyczność jest bardzo ważna, tutaj też :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62226.04
ETH 2440.49
USDT 1.00
SBD 2.63