Co mnie tu trzyma ?

in #tematygodnia7 years ago

Cześć 


Zadałem sobie pytanie :

Zacznijmy może od tego, co mnie tu sprowadziło. A więc przeglądając różne kryptowauty, w które warto zainwestować wpadłem na steem. Zacząłem czytać o nim, czym on tak naprawdę jest, obejrzałem pare filmików wszedłem na stronę steemit i widząc kwoty, jakie ludzie zarabiali na najpopularniejszych postał zadałem sobie pytanie "czemu to nie ja mam tyle zarabiać". Zaintrygowany tym ile można zarobić za napisanie posta postanowiłem od razu założyć konto. 

Zawsze podobało mi się to jak ludzie grający w gry, którzy stremują i wrzucają filmiki na YouTube zarabiają na tym. Potrafią zainteresować swoją osobą i grą odbiorcę tak by spędzali czas na oglądaniu jego filmików. Było to moją niespełnioną fantazją, żeby móc też coś takiego robić. 

Gdy zakładałem moje konto, to główną tematyką miały być właśnie gry komputerowe, by rozwinąć to moje niespełnione marzenie i móc czerpać większe korzyści z gier niż tylko sama przyjemność z grania. Postaram dać z siebie dużo by nauczyć się jak najlepiej montować filmiki, bo nigdy nie miałem z tym do czynienia by były jak najbardziej przyjazne dla oka i przyciągnęły jak największą ilość osób. 

Przechodząc do głównego pytania "co mnie tu trzyma" odpowiedź jest prosta, chęć spełnienia swojego marzenia, która przyniosłaby dodatkowe korzyści. 

A teraz drugie pytanie:

Zacznę od tego, co mi się tu podoba. Są to oczywiście ludzie. W Polsce jak to Polsce ludzie potrafią być różni, często się zdarza, że człowiek podkłada człowiekowi kłody pod nogi żyjemy w czasach gdzie hejt w internecie urósł na naprawdę wysoką skalę a tutaj? Jeszcze nigdy nie widziałem tutaj, by ktoś kogoś obrażał, a wręcz przeciwnie ludzie tutaj są bardzo życzliwi. Gdy miałem problem z przelanie z giełdy paru steemów tutaj na portfel to szybko uzyskałem instrukcje krok po kroku nawet ze zdjęciami od @lukmarcus, za co bardzo dziękuje i wiele, wiele innych przypadków. 

Co bym zmienił ? Ciężkie pytanie.. Na pewno fajnie by było, jak by nowy użytkownik nie musiał szukać pomocy tak jak ja, tylko od razu dostał na wstępie garść przygotowanych prostych poradników z podstawowych rzeczy by od razu, po przeczytaniu paru krótkich postów wiedział podstawy, jak obsługiwać się tą platformą. Ale jak to fajnie napisał @noisy "Czy sam pomagasz częściej, niż Tobie ktoś pomaga?" (urzekło mnie to zdanie). Więc jeśli sądzę, że coś takiego jest potrzebne, to sam powinienem to zrobić. 

Sort:  

To mało masz rzeczy do zmiany :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53991.35
ETH 2418.60
USDT 1.00
SBD 2.16