Pod jednym dachem ze Steemianinem

in #polish7 years ago (edited)

Mam serdecznie dość. W każdej wolnej chwili gada do mnie o jednym. Zaczynamy rozmowę na jakiś temat, a i tak kończy się na tym. Od jakiś dwóch tygodni mój mąż łazi i męczy mnie tematem Steemit. Dokładnie 6 razy pytał mnie, czy już się tam zarejestrowałam. Można powiedzieć, że nie miałam wyjścia i w końcu to zrobiłam :)

Przeczytałam jego posty. Myślałam, że da mi spokój, bo póki co nie podzielam jego ekscytacji tą platformą. Pewnego dnia usłyszałam: "Zajmę się dziećmi, a Ty może byś siadła przy komputerze i opublikowała post?". Nie czekając na moją odpowiedź, zapytał: "O czym będziesz pisać?".

Napisałam zatem. Witajcie! Mam na imię Marysia i pozwólcie, że się tu rozejrzę. Mój mąż zachorował na Steemit. Nie wiem tylko, czy to zaraźliwa choroba. Czas pokaże... ;)

Sort:  

Haha witaj na Steemit, już przepadłaś, to jest bardzo zaraźliwe, ale nie uciekaj, zostań z nami. Życzę powodzenia.

Haha świetny post! Mnie do Steemit przekonał chłopak i z perspektywy miesiąca stwierdzam, że pisanie uzależnia. Z Tobą pewnie będzie tak samo, więc powodzenia :)

Cześć Marysia. No to wpadłaś! ;)

Witaj, Marysiu :)))

Koniecznie dopisz tag temaTYgodnia, to taki nasz polski konkurs - w tym tygodniu min. piszemy o naszych doświadczeniach ze Steemit. Jak na razie jesteś moim zdecydowanym faworytem, mało się przy czytaniu nie udusiłem.... :)))

A tak na serio: wyobraź sobie, że masz jakąś pasję, piszesz o niej w internecie - a zamiast lajków dostajesz dolary.... Albo wyobraź sobie, że jest miejsce w internecie, gdzie żaden troll nie wytrzyma, bo każdy, dosłownie każdy w społeczności będzie przeciw niemu.... Albo wyobraź sobie świat, gdzie nie ma bankierów, a wszystkie obietnice wyborcze polityków - są zapisane na zawsze, zawsze do rozliczenia... Albo, albo...

No dobra, na początek wystarczy, resztę sama odkryjesz, albo my Ci z czasem podpowiemy. Pytaj śmiało o wszystko. Pozdrowienia dla męża!

Tag dopisany, dzięki- lubię konkursy ;)

Witaj Marysiu 😀😉

A można wiedzieć, kim jest twój mąż?

I standardowo: Witamy na Steemit, życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Pewnie sam się kiedyś ujawni :)

Jeśli lubisz pisać , słowotok to Twoje drugie imię to dobrze trafiłaś
Są też dodatkowe plusy :D

ja traktuję to jako sprawdzenie siebie w pisaniu
Nie samym steemit człowiek żyje a taka nauka przyda się na przyszłość

Pozdrawiam

Cześć :) Mnie wciągnął brat i też jestem uzależniona od Steemit, ale nie obawiaj się niczego, to pozytywne uzależnienie. Życzę powodzenia i pozdrawiam z Grecji :)

Mój stary jest fanatykiem Steemita... :D tak mi się z pewną historyjką skojarzyło :) miło że jest nas coraz więcej.

TEN ARTYKUŁ JEST O MNIE!!! haha z tym, że ja już bloguję od dawna i od razu wiedziałam czym będę się tutaj dzielić ze światem 😉
Marysiu, a Ty podziękuj mężowi, bo gdyby nie on, marnowałby się u Was w domu prawdziwy PISARSKI TALENT! Trzymam kciuki za steemianowe życie 😘

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53991.35
ETH 2418.60
USDT 1.00
SBD 2.16