Tematy Tygodnia (#temaTYgodnia) #6: podsumowanie i głosowanie

Termin publikowania wpisów do temaTYgodnia #6 minął z końcem niedzieli. W tym odcinku pojawiło się 20 nowych wpisów (a łącznie już 102!) bardziej lub mniej inspirowanych wylosowanymi tematami. Dziękujemy wszystkim autorom za udział i mamy nadzieję na kolejne posty - właśnie rozpoczęła się kolejna edycja temaTYgodnia #7.

Wpisy z temaTYgodnia #6

Ułożone alfabetycznie według nazwy użytkownika w ramach każdego tematu.

Temat 1: Pokémon: Film pierwszy

AutorPost
@canaanTematy tygodnia #6 Filmy animowane.
@catchupTematy Tygodnia #6 - Dinozaury; stworzenia sprzed milionów lat.
@ferviPokemon - Wyjście z pułapki Lorelei
@jacekw#TemaTygodnia - Generowanie nowych pokemonów przy użyciu sieci neuronowej GAN
@kamilkowalskiTemaTygodnia - Pokemon - Urodzinowy prezent - Urodzinowa niespodzianka
@kamilkowalskiTemaTygodnia - Pokemon Go - W poszukiwaniu prawdziwego Omanyte
@marc3xNostaligicznie - Dragon Ball

Temat 2: Duhkha

AutorPost
@boogiemaanBrak życia po śmierci, żaden problem!
@bowessDlaczego cierpią przez Wertera?
@kusiorTemat tygodnia #6 Cierpienie - Anielskie wyzwanie
@lugoshi[temaTYgodnia] #6 --> Czy sztuka może być lekarstwem?
@lugoshi[temaTYgodnia] #6 --> Sroga piguła na Duhkha?
@lugoshiMuzyczne inspiracje #12 --> Portishead - Dummy (1994)
@rafalskiSztuczna Inteligencja będzie miała depresję
@saunterZapomnieć siebie, zrozumieć duhkha - moja droga na ścieżce buddyzmu zen

Temat 3: Najlepszy dzień w roku

AutorPost
@catchupTematy Tygodnia #6 - Dotychczasowe podsumowanie mojej styczności z kryptowalutami
@joanna96TemaTYgodnia #6 - Najpiękniejszych dni w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same...

RIposty

AutorPost
@assayerCzy warto słuchać wierzących w Boga, będąc ateistą?
@grecki-bazar-ewyReligia grecka w pigułce.
@lugoshi[temaTYgodnia] #6 --> Korporacyjna teoria świadomości.

Głosowanie i nagroda

Pozostało nam jeszcze wytypowanie autora najlepszego wpisu/ów.

Zasady głosowania są proste:

  • liczą się wyłącznie głosy od ludzi z polskiej społeczności,
  • każdy może oddać łącznie 3 głosy: pierwszy głos za 3 punkty, drugi głos za 2 punkty i trzeci głos za 1 punkt,
  • głosy oddaje się na posty z powyższego spisu,
  • każdy na jeden post można zagłosować tylko raz,
  • poprawnie oddane głosy to podanie tytułów, linków lub opisów postów (może być z uzasadnieniem, ale nie musi),
  • wygrywa użytkownik z największą łączną sumą punktów ze swoich postów,
  • nie można głosować na siebie,
  • głosowanie kończy się wraz z końcem niedzieli.

Proszę nie głosować z wielu kont, o ile takie się posiada. Jeżeli ta forma się nie sprawdzi, będziemy ją odpowiednio modyfikować w kolejnych edycjach.

Wyniki temaTYgodnia #5

Głosowanie zostało zakończone. Punktacja finalna wygląda następująco:

Gratulujemy wszystkim uczestnikom! Transfery dla @grecki-bazar-ewy i @imperfect-one zostaną niedługo wykonane. Każdemu ze zwycięzców przypadło po 1,859 SBD.

Grafika z nagłówka zaprojektowana przez Jannoon028 / Freepik.

Sort:  

Dziękuję bardzo za uznanie po raz wtóry :) Nie miałem czasu sprawdzać wyników z tygodnia #5, nie wspominając już o napisaniu czegokolwiek do tygodnia #6 :( Dlatego jestem tymbardziej zaskoczony pierwszym miejscem. Gratulacje także dla @grecki-bazar-ewy - tak trzymać :) Idę sprawdzać nowe tematy i mam nadzieję, że tym razem coś napiszę :)

Aha - no i byłbym (znowu ;/) zapomniał - moje głosy idą do:

3pkt - @jacekw - Generowanie nowych pokemonów przy użyciu sieci neuronowej GAN
2pkt - @rafalski - Sztuczna Inteligencja będzie miała depresję
1pkt - @joanna96 - Najpiękniejszych dni w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same...

Dziękuję i również gratuluję :) To dla mnie zaszczyt znaleźć się na pierwszym miejscu razem z Tobą :)

Oby tak dalej :)

Wielkie dzięki :)

Nie ma za co, zasłużyłaś :)

No to poszedłem sprawdzać nowe tematy, a tu ich nie ma... Coś się stało z postem? @steemit-polska? @lukmarcus?

Padły mi dziś internety, post się tworzy :)

3 punkty: @kusior - Cierpienie - Anielskie wyzwanie
2 punkty: @kamilkowalski - Pokemon Go - W poszukiwaniu prawdziwego Omanyte
1 punkt: @lugoshi - Portishead - Dummy (1994)

Dziękuję za zauważenie :)

Dzięki :)

Dziękuję za oddane na mnie głosy i uznanie, nie spodziewałam się 1 miejsca w towarzystwie @imperfect-one (gratulacje!), to bardzo miłe, zwłaszcza że to moje trzecie wyróżnienie na Steemit w tym tygodniu :)
Moje głosy:
3 punkty - @lugoshi
2 punkty - @kamilkowalski
1 punkt - @boogiemaan
Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom zabawy i pozdrawiam serdecznie :)

Miło się czyta ciepłe słowa gdy plucha i zimno za oknem :)
Dziękuję za Twój głos.

Bardzo mi miło, dziękuję :)

Dziękuję za oddane na mnie głosy w 6 odcinku temaTYgodnia.
Gratuluję wszystkim uczestnikom poprzedniego odcinka a teraz chciałabym oddać swoje głosy na:

3 pkt - @grecki-bazar-ewy - Religia grecka w pigułce. (bardzo ciekawy post)

2 pkt - @kamilkowalski - TemaTygodnia - Pokemon Go - W poszukiwaniu prawdziwego Omanyte ( z pozdrowieniami dla synka :P)

1 pkt - @boogiemaan - Brak życia po śmierci, żaden problem! (za pozytywny i optymistyczny tekst) :)

Dziękujemy bardzo :)

Dziękuję : )

Mi najbardziej podpasowały w tym tygodniu Riposty, głosuję więc tak:

3pkt [temaTYgodnia] #6 --> Korporacyjna teoria świadomości. @lugoshi
2pkt Religia grecka w pigułce. @grecki-bazar-ewy
1pkt Czy warto słuchać wierzących w Boga, będąc ateistą? @assayer

Wielkie dzięki za docenienie mojego artykułu.

Dzieki wielkie :)

Bardzo dziękuję za nominację, jest mi niezwykle miło!

Moje głosy :
3pkt - @grecki-bazar-ewy Religia grecka w pigułce.
2pkt - @lugoshi [temaTYgodnia] #6 --> Korporacyjna teoria świadomości.
1pkt - @joanna96 TemaTYgodnia #6 - Najpiękniejszych dni w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same...

1 miejsce - @canaan
2 miejsce - @bowess
3 miejsce - @rafalski

Dzięki wielkie za drugie miejsce :D

Gratulacje @grecki-bazar-ewy i @imperfect-one, za 1 miejsce w #tematygodnia :) :D Kawał dobrej Roboty :)



Moje głosy w #tematygodnia

3 punkty: @grecki-bazar-ewy Religia grecka w pigułce.
(Bo ciekawy post ) :D

2 punkty: @joanna96 TemaTYgodnia #6 - Najpiękniejszych dni w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same...
(Bo tytuł posta jest pozytywny... :P)

1 punkt: @marc3x Nostaligicznie - Dragon Ball
(Bo kocham całym sercem Dragon Ball'a)

Gratulacje dla Wszystkich piszących za kawał dobrej roboty :)



Dziękuję za docenienie mojego artykułu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57019.68
ETH 2888.91
USDT 1.00
SBD 3.61