You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tematy Tygodnia (#temaTYgodnia) #6: podsumowanie i głosowanie

Dziękuję bardzo za uznanie po raz wtóry :) Nie miałem czasu sprawdzać wyników z tygodnia #5, nie wspominając już o napisaniu czegokolwiek do tygodnia #6 :( Dlatego jestem tymbardziej zaskoczony pierwszym miejscem. Gratulacje także dla @grecki-bazar-ewy - tak trzymać :) Idę sprawdzać nowe tematy i mam nadzieję, że tym razem coś napiszę :)

Aha - no i byłbym (znowu ;/) zapomniał - moje głosy idą do:

3pkt - @jacekw - Generowanie nowych pokemonów przy użyciu sieci neuronowej GAN
2pkt - @rafalski - Sztuczna Inteligencja będzie miała depresję
1pkt - @joanna96 - Najpiękniejszych dni w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same...

Sort:  

Dziękuję i również gratuluję :) To dla mnie zaszczyt znaleźć się na pierwszym miejscu razem z Tobą :)

Oby tak dalej :)

Wielkie dzięki :)

Nie ma za co, zasłużyłaś :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59605.87
ETH 2518.81
USDT 1.00
SBD 2.44