Tematy Tygodnia (#temaTYgodnia) #7: rozruszajmy polską społeczność!

To już siódmy odcinek inicjatywy, która ma rozruszać polską społeczność na Steem. Są to Tematy Tygodnia z nazwą “kodową” temaTYgodnia.

Jak zawsze każdy z tematów ma służyć jako wskazówka, taka otwarta księga z kopalnią pomysłów. Inspiracja.

Chcesz wspomóc inicjatywę? Zostań “sponsorem”!

Jeżeli chcesz wspomóc temaTYgodnia i wymyślić jeden z tematów - jesteśmy otwarci na propozycje! Nie ma tu żadnego cennika, każdy datek będzie cenny.

Zasady

Reguły są proste i mocno ogólne:

  • napisany post musi chociaż w luźny sposób nawiązywać do jednego z tematów (jeżeli powiązanie nie jest oczywiste, proszę to wytłumaczyć),
  • post musi być napisany w języku polskim,
  • post nie może być materiałem wtórnym,
  • post musi być oznaczony tagiem #tematygodnia,
  • post musi być opublikowany przed północą w niedzielę.

Dodatkowa motywacja?

Wytypowany zwycięzca tygodnia otrzyma płynne środki zarówno z posta z tematami, jak i z posta z głosowaniem nad wygranym.

Wygrany

Zwycięzca zostanie wytypowany przez użytkowników Steem, którzy oddadzą swoje głosy komentarzem w odpowiednim poście.

Tematy

1: Muzułmański Cmentarz Kaukaski


autor zdjęcia: Cezary p

Przykładowe luźne nawiązania: Powstanie Warszawskie, zmarli, islam, cmentarze, Czeczenia.

2: Ignaz von Born


autor zdjęcia: public domain

Przykładowe luźne nawiązania: Austria/Czechy, geologia/mineralogia, oświecenie, masoneria, nauka.

3: Ja i moje hobby


autor zdjęcia: Freepik

Przykładowe luźne nawiązania: brak - to ma być Twoja historia! Interpretacja dowolna!

4: RIposta

Oprzyj swój tekst na poście z obecnego lub poprzedniego tygodnia i wejdź w polemikę z autorem lub bardziej rozwiń temat. Przykładowe luźne nawiązania: lista postów z zeszłego tygodnia.

Sugestie i propozycje?

Może macie jakieś swoje uwagi na temat tego pomysłu? Z chęcią ich wysłuchamy. Komentujcie!

Do pisania!

To w sumie tyle. Na co jeszcze czekacie? Marsz do pisania :)

Grafika z nagłówka zaprojektowana przez Jannoon028 / Freepik.

Sort:  

O matko, mam tyle hobby, że nie wiem które wybrać - a nie chce znowu pisać o robieniu piwa :P To znaczy chcę, ale Wam się znudzi :P

to napisz o piciu piwa, jakie szkło jaka temperatura itp, nie ma za co :P

Ty to masz łeb :D

Postawisz każdemu po kratce piwa i zapewniam Cię, że nie będziemy się nudzić. Może nawet wspomożemy pieśniami masowymi o głębokiej treści? Pod wpływem będąc :P

Każdemu po kratce? To chyba będziecie śpiewać parę dni :P

Spokojnie,może temat za jakiś czas się powtórzy. Poza tym pewnie w każdy temat dasz radę się wpasować :)

Dam, ale nie wiem czy będę miał tyle czasu, co dwa tygodnie temu - zobaczymy ;)

to zrób w innej formie :) Zrób video, pokaż jaki masz sprzęt (mam na myśli ten do robienia piwa) :)

@noisy - w listopadzie nagrałem jak warzę piwo na żywca - nie mam czasu tego poskładać i dograć postsynchronów, żeby w tle nie było słychać mojej śpiewającej córki ;)

hmm bardzo interesujące tematy się trafiły w tym tygodniu :D
a jeden może być kontrowersyjny :D

Ja już mam pomysł :)

zastanawiam sie między pierwszym a trzecim tematem, oby tylko starczyło mi czasu, a nie jak w zeszłym tyg.... :/

Hobby? Cholera, co by wybrać..... A gdyby tak napisać o każdym ?

Ja już raz napisałem siedem postów w ramach jednych Tematów tygodnia :) Polecam ;)

Najwyraźniej tak będę musiał zrobić :D

Jeżeli będzie duże zainteresowanie tym tematem to się zrobi powtórkę za jakiś czas :)

Congratulations @steemit-polska! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69942.87
ETH 3793.57
USDT 1.00
SBD 3.73