Sort:  

Zdecydowanie uważam, że nie powinno się bagatelizować żadnej formy cierpienia i wartościować , że fizyczne to jest to prawdziwe a psychiczne jest nieważne. Bardzo dobry post.

A zapewne z takiej oceny "ważności" cierpienia wynika niezrozumienie lektury i odwrotny wręcz jej skutek.

...nie jestem tak skłonna do radykalnych ocen i czarno-białego widzenia spraw, jak mam wrażenie, że byłam 20 lat tamu.

Niewiele pamiętam z mego odbioru tej lektury, poza myślą: jak można być takim debilem żeby nie trafić w swoją głowę (oczywiście nie pamiętam dokładnie, ale znając siebie pewnie właśnie takich słów użyłem ;-P ). I zgadzam się z Tobą, że wielu młodych ludzi woli wszystko widzieć w tylko dwóch kolorach. I że zdecydowanie brakuje im empatii.

Podoba mi się również, że promujesz wolne lektury - tak trzymać :-D.

A ja wtedy myślałam coś w stylu "Nie ma facet prawdziwych problemów i wydziwia". :)

wolnelektury.pl i epodreczniki.pl - bardzo dobre projekty, reklamuję gdzie się da.

A czy znasz stronę z dobrymi treściami dla przedszkolaka?
Moja córeczka kończy dzis trzy lata. Mieszkamy poza Polska więc dostęp do polskiego mamy ograniczony. Zawsze jestem zainteresowana dobra forma nauki języka polskiego. Dla siebie I dla niej😉

http://www.domowyprzedszkolak.pl
Dużo dostępnych materiałów do wspólnego słuchania, śpiewania jest na YouTube. Można również wraz z dzieckiem korzystać z epodreczniki.pl dla pierwszej klasy - przedszkolak na pewno chętnie posłucha bajek i wierszyków, które tam odczytuje lektor. Jednak najbardziej polecam wspólne śpiewanie, zabawne wierszyki, oglądanie bajek po polsku - na YT jest Lulek TV, Świat Dziecka, dziecitvp z "Domisiami". Moje dzieci bardzo lubią "Ekipę Chrumasa" - to kilka filmików wyprodukowanych w związku z programem "Owoce w szkole".

Dziękuje za szybka odpowiedz! Lubię interaktywne zajęcia więc wspólne czytanie, taniec, zabawy jak najbardziej mnie interesuja. Polecane przez Ciebie programy nie sa nam znane więc z chęcia sprawdzę.

Tylko arcygeniusz mógł napisać Fausta i dla mnie Goethe właśnie geniuszem pozostanie na zawsze. Z Wertera mało pamiętam, ale mi również ta łatwa krytyka o której piszesz zalatuje trochę powierzchownością i właściwie ignorancją.

Bardzo fajne pomysły na lekcje jak nawiązać do cierpienia w rożnych myślach filozoficznych! Nie myślałaś, żeby zostać polonistką? :D

E, nie. Mam uprawnienia do trzech innych przedmiotów szkolnych. :P

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59605.87
ETH 2518.81
USDT 1.00
SBD 2.44