TemaTYgodnia #6 - Najpiękniejszych dni w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same...steemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago (edited)

Cześć :)

To mój pierwszy post jeżeli chodzi o temaTYgodnia i mam nadzieję, że nie ostatni :) Już dwa tygodnie temu dowiedziałam się o tym programie i szczerze powiedziawszy bardzo mnie zaciekawił i nawet miałam pomysł na artykuł z jednym z wcześniejszych tematów, no ale brak czasu nie pozwolił mi go napisać. Jak zobaczyłam jakie są obecne tematy stwierdziłam, że muszę coś napisać i przeszłam od razu do czynów :)

Jaki jest mój najlepszy dzień w roku ? Hmm ciężko powiedzieć …

Z punku widzenia optymisty każdy dzień powinien być tym najlepszym. Jeden bardzo mądry człowiek: James Thurber, powiedział niezwykle mądre słowa, które bardzo utkwiły mi w głowie, a mianowicie:

Żyj tak, jakby każdy twój dzień miał być ostatnim - w końcu okaże się, że miałeś rację.

niebo.jpeg

Fajnie by było, gdyby nasze życie w dużej mierze układało się tak jakbyśmy tego sobie życzyli. Z pewnością wtedy, można by zastosować tą teorię, bądź też radę. Zdaje sobie sprawę, z tego, że często na naszej drodze spotykają nas różne przeciwności losu i czasami naprawdę trudno jest się uśmiechać i tryskać radością, gdy coś idzie nie tak. Sama mam z tym problem jednak warto starać się, każdy dzień wykorzystywać w pełni tak, by kłaść się spać w poczuciu jakiegoś tam zadowolenia i spełnienia.

Ogólnie mój obecny rok jest taki hmm... przeciętny. Nie stało się nic spektakularnego co mogło by zaważyć na reszcie życia. Jednak mimo to było kilka albo nawet kilkanaście dni, które mogłabym uznać za lepsze od pozostałych, dlatego też, nie jestem w stanie podać jednego konkretnego dnia.

Jakie dni były moimi najlepszymi w tym roku ?

  • Na pewno 1 stycznia – nowy rok rozpoczęłam pod nierozgwieżdżonym niebem, z lampką szampana i facetem, bez którego nie było by mnie tutaj dzisiaj :) Może to nie jest nic niezwykłego ale mi ta noc utkwiła w pamięci. Zresztą reszta dnia też była całkiem udana, a wiadomo, że jaki Nowy Rok taki cały rok, więc warto w tym dniu zapomnieć o jakiś problemach, tylko po prostu cieszyć się, że nadchodzi coś nowego, a może jeszcze lepszego niż to co mieliśmy do tej pory ?

1.jpg

  • Kolejnym superowym dniem był 25 luty – dlaczego ? W tym dniu przyszła moja pierwsza paczka kupiona przez Internet a był w niej zestaw do robienia paznokci hybrydowych :P Do tego zakupu przygotowywałam się dosyć długo a jeszcze dłużej zajęło mi zastanawianie się czy jest mi to potrzebne, czy dam rade sobie sama te paznokcie wykonywać i analizowanie kosztów, bo jednak był to spory wydatek. Po tych 9 miesiącach stwierdzam, że nie żałuję. Koszty już dawno się wróciły, a frajda, jaką mam z każdych zrobionych paznokci jest po prostu rewelacyjna :) Wiadomo, że do perfekcji jeszcze mi trochę brakuję i zawsze jest coś co można by poprawić, no ale każdy z nas uczy się na błędach i nikt nie rodzi się uczony, a do wielu rzeczy dochodzi się swoją pracą

To moje paznokcie zrobione jakiś czas temu :)
IMG_20171026_162733.jpg

  • No i oczywiście najlepszymi dniami w ciągu całego roku są weekendy - wtedy mimo pewnych obowiązków, szkoły mogę spędzić te dni z rodzicami, chłopakiem i po prostu odpocząć, nabrać siły na kolejny tydzień i cieszyć się tym co mam :) Jestem w stanie się założyć, że wiele z Was ma tak samo i z utęsknieniem czekacie na każdy weekend prawda ?

2.jpg

  • Każdym udanym dniem, jest dzień, w którym jadę w góry - w tym roku niestety byłam tylko raz a miałam okazję być po raz kolejny w Dolinie Kościeliskiej a przy okazji pierwszy raz zobaczyłam Smreczyński Staw (szczegóły opiszę w osobnym poście i tam znajdziecie więcej zdjęć, więc jeżeli jesteście ciekawi to pojawi on się wkrótce). Góry to takie specyficzne miejsce, w którym zaciera się granica pomiędzy zmęczeniem a szczęściem. Widoki zapierają dech w piersiach i wtedy problemy dnia codziennego przestają mieć znaczenie bo liczy się tylko to co wtedy się widzi.

20170805_133422.jpg

  • Nie mogę pominąć platformy Steemit - radosnymi momentami są chwile, w których moja praca zostaje doceniona pozytywnymi komentarzami czy głosami. Cieszę się, że mogę dzielić się z Wami tematami, które mnie interesują, a przy okazji zyskuje Wasze poparcie. Tak więc serdecznie dzięki :)

IMG_20171205_202513.jpg

To tylko kilka najlepszych dni w mijającym roku. Mam nadzieję, że nowy rok 2018, który zbliża się wielkimi krokami, przyniesie jeszcze więcej szczęśliwych momentów :)

Sort:  

Witaj w naszym cotygodniowym turnieju :)

Dodaj sobie tag: tematygodnia

Zrobione :) Dziękuję, kompletnie o tym zapomniałam :)

diffrent language but i like it,,wow post! I upvoted and followed you. Can you check my last blog post ,,
https://steemit.com/fitness/@rockyhandsome/fitness-freak-health-is-wealth-love-to-be-fit-live-bold

Swietny post!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59398.61
ETH 2510.08
USDT 1.00
SBD 2.43