Tryardım Desteklenen İçerikler 2 Haziran 2018

in #tr6 years ago

post_main_pic.jpg

Tryardım Türkçe içerik oluşturucularını keşfetmeye ve ödüllendirmeye yardımcı olan kar amacı gütmeyen bir topluluk projesidir. Dünyanın dört bir yanından #tr tag altında buluşan Steemit yazarlarının içerikleri gönüllü ekibimiz tarafından seçilerek ödüllendirilmektedir. Ev hanımları, yazarlar, fotoğraf meraklıları, şefler, kısaca ortamı içerikleri ile güzelleştiren herkes katı kurallara tabi tutulmadan Tryardim hesabı tarafından desteklenebilir.

Türkçe paylaşım yapan tüm Steemit üyeleri #tryardim-upvote kanalından yazılarının linklerini göndererek projemize katılmaya davetlidirler.


Tryardim Günün Desteklenen Yazarları & İçerikleri

#Yazarİçerik
1.@feryuseMutluluğun Formülü
2.@axima26Dijital Dünyanın Dili - Emoji
3.@asenakorkutArtık Satmasak?
4.@wagner327 - Bir Anlığına Uzun Bir Hikaye(Bölüm 1)
5.@bircanirmik helvası
6.@videoaddictionSosyal Medya Hesabı Olan Vergi Ödeyecek
7.@steemegeKaizen...
8.@tugbabeautyMAYIS AYINDA OKUNANLAR
9.@omersurerKitap ve Bendeki Çağrışımları
10.@dangeruxBilmemiz Gereken Faydalı Bilgiler - 3
11.@netyaKarmakarışık - Chaotic
12.@doctorbishopPasif kitle ihtiyacı - Steemit
13.@junostarBolluk ve Bereket Gezegeni Jüpiter Hakkında Bilmemiz Gerekenler...
14.@trsteemerEski Ev ve Manzara Fotoğrafları
15.@minikladyNe yaptın bana Steemit
16.@baycanSteemit'in En Karlı Botu JUMBOT
17.@mesafeGünlük ağacı ve sigla yağı

Trliste Kürasyon İzi Tarafından Oy Verilen Yazılar

#Yazarİçerik
1.@minikladyNe yaptın bana Steemit
2.@steemegeKaizen...

versuch_-_banner_-_tryadim.png


TrYardım Projesini Desteklemek İçin


Supporters - Destekleyenler


@timcliff - Vote Witness

@emrebeyler - Vote Witness

@oendertuerk

@pharesim - Vote Witness

@lukestokes.mhth - Vote Witness

@anadolu

@fetch

@arafs

@omersurer

@trdaily

Moderatörler


@damla

@rdvn

& MOTIVE EKİBİ üyeleri


Bu yazının geliri @trkasa hesabına aktarılarak topluluk yararına kullanılacaktır. Bizimle Discord üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Logo & Banner via: @oendertuerk

post_banner_gf.gif

Sort:  

Tebrikler ve teşekkürler.

Desteğiniz için teşekkür ederim 😊

Tebrikler arkadaşlar..

Tebrik ederim. Bu yazıları size mi gönderiyorlar yoksa siz seçip mi belirliyorsunuz?

#tryardim-upvote discord kanalından gönderiliyor @konmaster. Konuda linki mevcut.

Değer verdiğiniz için çok teşekkürler !

Emeği geçen herkese teşekkürler,

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 61258.08
ETH 2873.80
USDT 1.00
SBD 3.56