Karmakarışık - Chaotic

in #tr6 years ago

20180601_164931-min.jpg
Kalemi elime alınca ne çizeceğimi bilmiyorum... Tasarlamıyorum kafamda... Plansız programsızım her zamanki gibi 😊...
20180602_104929.jpg
Bir çiçek çizeyim derken o çiçek birden işin içinden çıkamaz hallere bürünüyor...
Çizimlere başlarken kapıyı çalan misafirin, sokakta birşeyler satan satıcının, dalında öten kuşunda var katkısı çizimlerimde. Bazen ortaya çıkan bu tuhaf şeyleri hep beraber çiziyoruz 😊
20180602_104959.jpg
Sonunda ne bir çiçek oluyor elimde ne de bir portre... Öyle ahım şahım çizimler de çıkmıyor elbet... Ama ortaya çıkan şeyi ben yaptım, o benim ve ben onu olduğu gibi kabul ediyorum...
20180602_105019.jpg
Bugünde paylaştığım bu çizime ne ad vereceğimi bile bilemedim. Ama yinede çizimimin aşamalarını ve ortaya çıkan sonucunu sizlerle paylaşmak istedim.
Umarım beğenirsiniz...
20180601_164733-min.jpg

20180601_164904-min.jpg

20180601_164719-min.jpg

Daha önce bu blogda Çizim Günlüğüm başlıkları altında bir çok çizim paylaşmıştım listeyi aşağıda bulabilirsiniz. Bu çizimlerin yanı sıra farklı çizimler de paylaşmıştım. Tüm bunları bloğumda blabilirsiniz.

Çizim Günlüğüm Serisi:
Çizim Günlüğüm | 1. Bölüm | Desen Çiçek Çizimi
Çizim Günlüğüm | 2. Bölüm | Çizimlerim - My Drawing
Çizim Günlüğüm | 3. Bölüm | Farklı Yüz Çizimlerim
Çizim Günlüğüm | 4. Bölüm | Halı Desenlerim 1 - Carpet Designs 1
Çizim Günlüğüm | 5. Bölüm | Bozuk Psikolojiler 1
Çizim Günlüğüm | 5. Bölüm | Bozuk Psikolojiler 2
Çizim Günlüğüm | 6. Bölüm | Halı Desenlerim 2 - Carpet Designs 2
Çizim Günlüğüm | 7. Bölüm | Bozuk Psikolojiler 3
Çizim Günlüğüm | 8. Bölüm | Kareli Defter Desen Çizimleri 1
Çizim Günlüğüm | 9. Bölüm | Kareli Defter Desen Çizimleri 2
Çizim Günlüğüm | 10. Bölüm | Kareli Defter Desen Çizimleri 3
Çizim Günlüğüm | 11. Bölüm | Çok Eskilerden
Çizim Günlüğüm | 12. Bölüm | Öylesine Çizimler
Çizim Günlüğüm | 13. Bölüm | Ben Çizerken ;)
Çizim Günlüğüm | 14. Bölüm | - | Drawing Diary | Chapter 14
Çizim Günlüğüm | 15. Bölüm | Halı Desenlerim 2 - Carpet Designs 2
Çizim Günlüğüm | 16. Bölüm | Çocuklar İçin - Drawing Diary | Chapter 16 | For Kids
Çizim Günlüğüm | 16. Bölüm | Çocuklar İçin 2 - Drawing Diary | Chapter 16 | For Kids 2

Okuduğunuz için teşekkür ederim...

Yorum, oy ve her türlü desteğiniz için şimdiden teşekkürler...
Thank you for visiting my post Please Follow And Up Vote @netya
netya-logo-min.png
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License. #creativecommons

Sort:  

Eline sağlık:) ben çicek kıza benzettim nedense:)

Teşekkür ederim...
Sanki biraz Çiçekli Zombiye benzemiş :)

Aynen son zamanlarda kızların oynadığı zombili bir oyun var sevimli zombi kız
Emeğine sağlık güzel arkadaşım benim 😍

Yorumun için teşekkür ederim Canım 😍

Çok güzel olmuş @netya, bugün aynı hislerden geçmişiz neredeyse, kendine ait olan bir şey çok daha kıymetli :) Ellerine sağlık.

Güzel yorumun için teşekkür ederim :)

You got a 47.37% upvote from @stef courtesy of @netya!

Thank you :)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 2 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Desteğiniz için teşekkür ederim 😊

Müthiş müthiş müthiş ellerinize yüreğinize sağlık👏👏👏 mutlu oldum karakalem eserlerinizi görünce karakalem sever biri olarak bravo teşekkür ediyorum... ve sürekli bizimle paylasmanizi isterim @netya😊

Yorumun için teşekkür ederim @love-life ... Amatör ruhla birşeyler karalıyorum işte... Sende hoşgeldin Steemit'e... Basarilar dilerim...

Çok teşekkür ederim... @netya amatörce de olsa çok beğendim çünkü ruhunu yansıtır insanın eserleri tebrik ederim tekrar

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58015.02
ETH 2381.83
USDT 1.00
SBD 2.42