Ne yaptın bana Steemit!

in #tr6 years ago (edited)

IMG_20180530_150437_335.jpg

Merhabalar

Burada geçirdiğim vakit çok uzun olmasa da, Steemit hayatıma girdikten sonra birçok şey değişti bende...

Nedir bu değişiklik diye soracak olursanız, ilk söyleyeceğim şeylerden biri ve asıl bahsetmek istediğim olan, Fotoğraf çektirme bağımlılığı diyebilirim.

Esasında ben, sosyal medyayı çok aktif kullanan biri değilimdim! Taa ki Steemit'e dahil olana kadar... Burada paylaşım yapmak, vakit geçirmek, hiç tanımadığım insanlara kendimden bahsetmeyi o kadar çok sevmeye başladım başladım ki, yaptığım her aktiviteyi Fotoğraflayıp sizlerle paylaşmak istiyorum.

image.png

Bu durum öyle bir hal aldı ki, Yemek mi yiyorum? Çek... Kitap mı okuyorum? Çek...

Arkadaşlarım artık bu duruma çıldırmış vaziyette, Yaptığım her eylemi onlara çektiriyorum. Şimdi paylaşmış olduğum fotoğraflarda o anlardan biriydi.

Işık güzel ben ne yapayım! 🤦‍♀️

Sanırım bugünden sonra arkadaşlarım beni arabasına almıycak... Kesinlikle yemeğe gelmiycekler benimle.

IMG_20180530_150629_480.jpg

(önden çek)

IMG_20180530_150152_653.jpg

("Eskiden buralar tarlaydı" pozu çek)

IMG_20180530_150337_564.jpg

(Bunu niye verdim bende bilmiyorum =))

İşte bunlar hep steemit'den...

İşin esprisi bir yana, burada olmak çok keyifli, çok mutluyum burda olduğum için. Umarım burada varlığım çok uzun yıllar, daha da gelişerek devam eder

Okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum. Motivasyon açısından ve burayı daha çok sevmem için bana destek olursanız çok mutlu olurum.

Sevgiler...

Sort:  

19.000+Followers can see you.(@tenorbalonzo,@hakanlama,@cemalbaba,@asagikulak) Send 0.200 Sbd or Steem. Post link as memo for (minimum 15 upvote)

Steemit tag'ını Steemit ile ilgili yazılarda kullanalım mı :))

Tamam Değiştirdim 😄

İyiki varsın dediğim insanlar arasındasın güzelliğimm😍😍🤗🤗 Nasıl mutluysan öyle yaşa bizler yanındayız herzaman 🤗😍

Ayy canım benim çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum gerçekten ne güzel şeyler yazmıssın💕🤗🌸

En güzellerini hakediyorsun🤗

Aşk olsun biz sana kıyabilir miyiz? Beni bilirsin çok severim resim çekmeyi bana söyle ben çekerim :D

Sen zaten yıllardır bütün kahrımı çektin canım dostum 💕😘

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 2 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Çok teşekkür ederim 🤗

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by miniklady from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Merhaba, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi kapsamında seçilmiştir.Proje yazısı hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca seçilen yazılar haftalık Cointurk Küratör Projesi raporunda yer almaktadır.
Cointurk Discord Kanalı

Teşekkür ediyorum seçtiğiniz için 🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 53615.59
ETH 2344.94
USDT 1.00
SBD 2.13