Photos of old house and village landscape ( Eski Ev ve Manzara Fotoğrafları)

in #tr6 years ago

Hello everybody ,
Today I decided to share with you a few building and landscape photos . All photos are taken by me . I hope you will enjoy them.

Herkese Selamlar bu gün sizlere bir kaç eski ev ve manzara fotoğrafları paylaşmak istiyorum . Tüm fotoğraflar tarafımca çekilmiş olup bana aittir . Umarım seversiniz .

Let’s look at the first one.
Haydi ilk fotoğrafa bakalım .

3F689024-CB53-47E2-A023-DBEF5374FA91.jpeg

This house is my grandpa’s grandpas home. My father was born in this house . Today , it’s about the collapse .
Bu ev benim dedemin dedesine ait. Dedem ve babam bu evde doğmuş . Şu sıralar tamamen yıkılmak üzere.

Now the second,

57B06A16-9BCB-4623-ADFD-5353562DFEC6.jpeg

This is the fountain of our small village . People were responded their water needs from this fountain in the past.
Bu küçük köyümüzün Çeşme’si. İnsanlar su ihtiyaçlarını bu Çeşme’den gideriyorlarmış eskiden.

637052BC-3A14-4CC5-A22D-78F84F433A48.jpeg

This is the entire photo of my grandpa’s home.
Bu büyük babamın evinin bütün fotoğrafı.

B403B702-A126-4A2E-9FE8-49FDB0B990BA.jpeg

Staircase of old house.
Eski evin merdivenleri ..

EA154625-E3A6-4562-AFCF-2D1DCE279A28.jpeg

A landscape photo of our village .
Köyümüzden bir manzara fotoğrafı.

I hope you like my photos . Please comment your thoughts and support me .
Umarım çektiğim fotoğrafları beğenirsiniz . Lütfen Düşüncelerinizi yorumlarda belirtiniz ve desteklerinizi esirgemeyin.

Sort:  

Bir zamanlar benim köyümde de bu tarz evler vardı fakat zamanla sayıları gittikçe azaldı. Şimdi toplasan birkaç tane ancak çıkar. Ayrıca o çeşmeyi görünce de aklıma ninemin yaylası geldi, yaylada da bu tarz bir çeşme vardı.

Bizim köyde de böyle kalan nadir evlerden birisi bizim evimiz :)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 2 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

Not: Steemit tagi konu ile ilgisiz olduğundan kaldırmanız tavsiye edilir.

post_banner_gf.gif

Keyifli keyifli okudum.

Teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58625.96
ETH 3101.66
USDT 1.00
SBD 2.41