Steemit'in En Karlı Botu JUMBOT 👏 😍

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar,

_20180602_153703.JPG

Bugünlerde yazılarımıza bot kullanmak oldukça zarara uğratıyor diyebilirim. Dün @murattatar arkadaşımızın bu yazısından teklif usulü botların nasıl işlediğini daha iyi öğrendim, kendisi de sağolsun sorularımı çok anlaşılır bir şekilde cevapladı.


Eğer bot kullanıp zarar etmek istemiyorsanız, hatta kara geçmek istiyorsanız size sevimli bot @jumbot u önerebilirim. Şu an steemitte en karlı bot @jumbot.


Yaklaşık 4 aydır jumbot üyeliğim var ve hesabıma olan katkısı çok büyük. Bunun yanısıra her yazımın yaklaşık 20 kişi tarafından oylanması da beni ayrı mutlu ediyor. 4 kat kazanç sağlıyor. Ben ve benim gibi faydalanan bir çok kişi jumbottan memnun ve yazılarında da Memnuniyetlerini belirtiyorlar. Bu yüzden bu cömert bottan sadece ben değil bir çok kişi faydalansın istiyorum.


Ayrıca jumbot hergün üyeleri arasından kaliteli yazı yazan iki üyesinin yazısını seçerek Jumbo bir şekilde oyluyor. Siz de jumbot'a üye olarak yazılarınızın günün Jumbo yazısı seçilmesini sağlayabilirsiniz. Üyelik alımları sınırlı sayıda yapılmaktadır.


Eğer sizde jumbotun karlı üyeliğine geçmek isterseniz, jumbot moderatörü olarak bulunan arkadaşlarım @sauronbey @ucmuharfli @uzercanan ve bana discorttan ulaşabilirsiniz. . 😃

Üyelik hakkında daha geniş bilgiye bu yazıdan ulaşabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Kalın sağlıcakla. 😃

Aşağıdaki bannerı tıklayarak da bilgi alabilirsiniz.

Sort:  

Discord'taki gruptan görüp geldim, takibe dönüş beklerim iyi steemler :)

Öncelikle steemite hoşgeldiniz 😃
Takibe takip ile dönüş yaptım.
Fotoğraf paylaşımları yaptığınızı gördüm
Kendiniz mi çekiyorsunuz hepsi çok güzel resimler. Eğer internetten aldıysanız kaynak belirtmeniz gerekiyor. Bir de biraz yazı ile zenginleştirseniz takipçiniz de beğeni de artar 😃 şimdilik bu kadar eğer sormak istediğiniz konular olursa yardıncı olmamı isterseniz yardım edebilirim.

Congratulations @baycan ! You received a 35% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.
*For those who want to join the growing community, get your free account here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post for max vote.
Steemit reputation score above 25.

If you would like to delegate to the Kryptonia Upvote Project you can do so by clicking on the following links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP , 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Thanks 😊

Bilgilendirme icin tesekkurler

Rica ederim ilk fırsatta denemenizi tavsiye ederim hatta jumbot kullanıcılarından birebir de sorabilirsiniz. Memnun olmayan yoktur. 😃

Teşekkür ederim :)
Jumbot şu an Steem kurunun düşük olmasına rağmen oldukta iyi bir oranda oylama yapmaya devam ediyor.

Bu arada detaylı bilgi için eklediğin bağlantı İngilizce, o bölümü Türkçe anlatım ile değiştirebilirsin.

Asıl ben teşekkür ederim jumbot gibi faydalı bir botu oluşturup faydalanmamızı sağladığınız için. Jumbot büyümeye devam ediyor ve gitgide daha fazla büyüyerek daha fazla kişiye katkı sağlayacağına inanıyorum.

Bilgilendirici bir yazı olmuş. Biraz para biriktirip @jumbot a geçmeliyim...
Çünkü oy alamıyorum bir türlü :)...

Ben de jumbotu çok seviyorum oyların fazlalığı ve hesabımın geliştiğini görmek mutluluk veriyor.

Şu an bu güzel ve ihtiyacimiz olan bilginle çok mutlu oldum @baycan🙏 peki ben ne şekilde uygulama yapabilirim ?

Postta yazan linke tıkladığın zaman üyelik şartlarını anlatan bir posta yönlendiriliyorsun.😃
Onu okuyup üye olabilirsin eğer cüzdanında üyelik ücretin yetmezse sana ödünç verebilirim seve seve 😄

😊Çok teşekkür ediyorum bunu düşünüp söylemen bile yetti 😊 cömert insan 👏👏👏

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 2 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Emeği geçen herkese teşekkür ederim ☺️

En sevinli en kârlı bot @jumbot 😊
Ödediğin üyelik bedelinin 4 kat fazla olarak dönüş sağlaması ve akabinde günün yazısı seçilip oylanmak.. Daha ne olsun.. 😊 @baycan arkadaşım herseyi detaylı anlatmış zaten.. Herkesi bekleriz efendim.. ☺

Güzel arkadaşım benim 😍

bilgilendirme güzel olmuş.bende 26 gündür jumbotdan faydalanıyorum.herkese tavsiye ederim

Teşekkür edeeim güzel tavsiyeniz içğn ben de çok memnunum jumbottan

Deneyimlerinizi paylaştığınız için teşekkürler...

Jumbotu denemelisiniz çok faydasını göreceğinizden eminim 😃

Bir defa denedim , güzel faydalandım . Tekrar üye olmaya çalışıyorum . Dmania çok paylaşım yaptığım için üye olamıyorum.

Yeni öğrendiğime göre dmania 50 reputation olanları ve delegasyon yapanları oyluyor bence puanınız yükselesiye kadar yapmayın

Bilgi için teşekkürler.50 reputation bilgim yoktu!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58015.02
ETH 2381.83
USDT 1.00
SBD 2.42