Doctorbishop's All Star

in #tr6 years ago (edited)
Çok megaloman bir giriş olduğunun farkıdayım. Fakat bu ara Steemit'ten biraz kafa olarak uzaklaştım. Hatta eskisi kadar okuyamıyorum kusura bakmayın lütfen. Bugün "duyguların aksiyona dönüşme zorunluluğu" diye bir yazıya başladım. Tatmin etmedi ve geri sildim. Sonra dün yorumlarda sohbet sırasında ortaya çıkan "en sevdiğim yazılarımı" dile getirme işini yapayım bari dedim. @tahirozgen ve @captainsailor'a teşekkür ediyorum. Bakalım neler var.


Kaynak

Sirkülasyon


İnsanlarla sağlıklı ilişkileri sürdürebilmek için kendi tecrübe ve düşünce süzgecimden geçirdiklerimi kaleme aldığım bir yazıdır. Ben doğruluğuna inanıyorum ve gerçekten insanlara faydası olabilir diye düşündüğüm için yazmıştım.

Ben olmak

Kendimi anlamaya çalıştığım düşüncelerin ürünlerinden biridir. "Kafayı yemiş bu doktor ya!" dedirtmeye adaydır :)

Beğenmekten korkmak

İnsanların sosyal medya yaklaşımlarını ve beğenilerin karşılıklı olmasına duyduğu bağımlılığa kızmaya çalıştım :)

Piyondan Vezir

Piyondan vezir olabilmek için gidilmesi gereken yolların muazzam farklılıklar göstermesi her zaman canımı sıkan bir konuydu. Doğduğumuz an başlayan adaletsizlik ve üzerimize etkisini anlatmaya çalıştım. Yazarken beni en çok tatmin eden yazılardan biridir.

Sevmeyi öğretelim mi?

Yazmak için uzun süre beklediğim konuydu. Ne kadar matah bir yazı kestiremiyorum açıkçası fakat anlatmak istediklerim vardı ve benim için değerli :)


Kaynak

Büyük güç

İtiraf barındıran ve kendimi ikna etsem de aksiyon alma noktasında sorunlar yaşadığım bir düşüncenin ürünüdür. Keza o dönem biraz doluymuşum.

Hala düşünmek çok değerli

İnsanları iki guruba ayırdığım bir paylaşım. Fark ettiğimde beni epey rahatsız hissettirmişti. Kendimle en büyük kavgalarımdan birini yaptıktan sonra bu yazıyı yazacak malzemeye sahip olmuştum.

Evrenin parçası olmak

Ne kadar önemliyiz? diye düşündüğüm zamanlardı. Zor zamanlar yaşarken her şeyi küçültmek adına açar bakarım :)

Amaçsız Kalmak

Depresyondaydım o zamanlar :) Okumak ister misiniz bilemedim çünkü psikologa git gibi yorumlar bile almıştım. Fakat bu yazı beni @punky ile tanıştırdı. Kendisi o günden beri isimsiz kahramanımdır :)

Hiç olmayan sevgilim

@tahirozgen'in hatrına koyuyorum. Tekrar okumak istemediğim yazılardan :)

Akıllı oyna oyunu

Güncel yazılarımı hatta son bir ayımı uzak tuttum fakat son zamanlarda çok uzaklaştığım bir tadı iki gün önce bu yzıyla tekrar yakaladım. O nedenle son olarak buraya bırakayım.

ayrac1.png

Markdown konusunda gözlerinizi kanatabilirim. Bazı yazılar ilk zamanlarımdan kalma :) Yazıların neredeyse tamamı eski o nedenle okursanız dalgınlıkla oylamamanız için uyarayım.

Kendimden pek bir şey koymadığım hatta reklam gibi bir yazı oldu. Kızdıysanız kusura bakmayın. Fakat burası bir yandan da düşüncelerimi biriktirdiğim bir yer. Böyle bir derleme fikri şakayla çıktı fakat sonra ilk andaki kadar itici gelmedi. Herkese iyi günler dilerim.

ayrac1.png

doc-son.png

Sort:  

Eski yazıları oylayınca bir şey olmuyor, sana etkisi yok bize zararı yok :D

Onu @tahirozgen de belirtti. Bilmiyordum :D

Bir ara derleyip toplayıp zamansızlıktan sana yazamadığım tüm yorumları koca bir yorum olarak hazırlayacağım. Okumuyorum sanma diye önden bu notu bırakıyorum sonra bir hal çaresine bakacağım. "Eski punky yorumları" sitemin hala kulaklarımda. Sen de o arada kafa dinlersin hem :)

Ahahh. Hala bekliyorum. Güya doktor haftası yapacaktınız efenim :) (trip gibi oldu ama değil :)

Ben de arkadaşlarımlayım klip için tekrar bakamadım. Dönüş yapacağım :)

Doktor her biri çok güzel yazılar, iyi yaptın arada şöyle bir geçmiş postları hatırlatmalı. Buarada bildiğim kadarıyla eski postları oylayınca, ödül vermediğinden oy gücünden de bir şey kaybedilmiyor. O sebeple beğendiğini göstermek amaçlı upvote edilebilirler aslında. Tabii yine se ilk oylamadan sonra bi kontrol yapsın insanlar dediğim doğru mu değil mi diye :))

Çok önemli değil ya :) bir arada bulma fikri de hoşuma gitti. Teşekkür ediyorum cesaretlendirdiğin için :)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 24 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

İyi günler, yazınız @kusadasi ve @try-market tarafından yürütülen Küratör Projesi için seçilmiştir. Cointurk etiketini kullanarak daha fazla destek alabilirsiniz.
Proje kapsamında daha detaylı bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.
Cointurk Discord Kanalı
image.png

This post has received a 0.26 % upvote from @drotto thanks to: @doctorbishop.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62858.15
ETH 3112.97
USDT 1.00
SBD 3.90