Kürator Projesi Başladı

in #cointurk6 years ago

Kürator projesi @kusadasi ekibi ile başladı.
3 kürator seçtik ve hergün 15 adet yazıya oy atmayı düşünüyoruz.
@kusadasi 'nın seçtiği küratorların iyi iş çıkaracağına inanıyorum.

Küratorların seçtiği yazılara mümkün olduğunca iyi oy atacağım ve küratorlara ise %100 oy vereceğim.

Devamlı steem power gücümü arttırmaya devam edeceğim ve artan steem power gücüm kadar Türk toplumunun daha fazla büyüyeceğine inanıyorum.

Sort:  

İnşallah çok teşekkür ediyoruz destekleriniz için @try-market ve ekibi

desteğiniz için teşekkürler..

Desteginiz icin tesekkurler. Umarim beraber daha guclu bir Turk toplulugu olusturabiliriz.

ben bu sitede yeniyim, şuana kadar anladığım tek şey yazı yazarak ve yorum yaparak para kazanabileceğim. Tam bir çaylağım anlayacağınız. Her şey bana çok karışık ve detaylı geliyor. Biri benim elimden tutsa fena olmaz ama tutmasa da yavaş yavaş araştırarak çözeceğime eminim :)

Selam discord kanalımıza gelerek istediğiniz soruyu bize sorabilirsiniz. Bilgilerimizi sizinle paylaşabiliriz :)

https://discord.gg/Bv5zaFH

Steemit_Kusadas_Ekibi.png

destekleriniz için teşekkür ederim.

Tesekkür ederim destekleriniz için😁

Küratör projesi kapsamında seçtiğiniz yazılara ne zaman oy veriyorsunuz. Seçerseçmez mi yoksa belli bir saatte topluca mi? Ayrıca #tr taginin gelişmesine yaptığınız yardımlardan dolayı teşekkür ederiz.

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.035
BTC 65090.19
ETH 3379.11
USDT 1.00
SBD 4.55