Bijgewerkt op alfabet 128 Nederlands sprekende bloggers

in #nl7 years ago

Goedemorgen beste Steem vrienden en vriendinnen. Een nieuw bijgewerkte lijst van inmiddels 128 Nederlands sprekende bloggers in de Steem blockchain. Het groeit langzaam en gestaag!


1
ABC
@artwithflo@beesteem@cantribute
@avezaath@bartjan@cannibull
@airbrush@bynatasja@cheeky88
@bart2305@chanceb
@benja@cedricdurand
@beordo@cryptotem
@battlefieldtours@cryptokas
@brothermic@cannabissativa
@cem

DEF
@dibaco@eefje@fathin-shihab
@dutchess@edje@finance2nomad
@divyne@eqko
@dekoning93@exyle
@dirtysambal@eagleye
@englishtchrivy
@erikdenoorman

GHI
@gabberwes@haastrechtGeen naam
@gerben
@guchtere
@glowbeauty
@gococonuts

JKL
@jackjohanneshemp@kamiaan@locos
@jordotto@loonatic
@jpoaldamt@livenowandwow
@jerrev
@jjhemp

MNO
@marcovanhasselGeen naam@oaldamster
@marieinamsterdam@onetree
@marina.kleijerij@openheart
@markush@ocrdu
@maarten83@ourlifestory
@mirjamsvideos
@mcrololo
@marty-art

PQR
@playfulfoodie@qsounds@remoc
@playforpleasure@roelandp
@pm-me-your-dog@rebelbuddha
@pinkielady@rival
@patrickbijvoet@rem3600
@peperhuis@rsauerschnig
@pjcswart@rene1989
@rynow
@rvanstel
@rickvisser
@rolf.bakker
@roykattoussi
@robertok
@rkrijgsman

STU
@sgnsteems@thephotoguideGeen naam
@smappy@traderr
@stresskiller@the-traveller
@skytrex@tomber
@sireastbound@thetimminator
@sieses@talpo
@schlijk@thedutchess
@steemspoker
@skririm
@smasssh
@s3rg3
@sjennon
@shirley89
@s-agterberg
@seveaux

VWX
@valderramaGeen naamGeen naam
@verelst
@vahidn95
@vipete

YZ
Geen naamGeen naam

De nieuwste namen:
@gabberted
@bluesbro
@steem4u
@anrikevisser
@onrust
@rich040371
@mrtiotio
@themonetaryfew
@livelifefullest
@spartan23r
@mediewiet
@nzfxtrader
@haarlem

Ik heb http://www.tablesgenerator.com gebruikt om de lijst te maken
bron afbeelding


Je kunt nog tot morgen meedoen aan de 3e Nederlandstalige Meme uitdaging. Deze Meme uitdaging is gesponsord door @rem3600 @smasssh @markush @rival @steemspoker

https://steemit.com/meme-uitdaging/@steemspoker/3e-nederlandstalige-meme-uitdaging-prijzenpot-15-steem-en-6-sbd



Mijn laatste publicaties:



Vriendelijke groet,

banner
Follow @steemspoker

Sort:  

Weer een mooi stukje werk!
Zag dat je Onrust ook al er bij hebt en uit de regio waar ik woon is er ook nog: @robintimoradio.

Groeten uit mooi Oldambt!

Bedankt meneer :-)
Ik zal @robintimoradio erbij zetten
Groetjes uit de Limburgse heuvels

"Hij zei meneer tegen me..." =D

Dank u, goede heer!

Fijne dag verder daar in het sjoone Limburg.

Ik snap em :-) (reclame)
mooie dag....

Dankje!

Hoi, mag ik er ook bij? Alvast

Hoi @pilcrow
Zeker weten!
Leuk dat je er bent, je komt in de volgende update te staan
Vriendelijke groet uit Zuid Limburg (NL)

Present!

Hoi @pijnacker83
Ik ga je op de lijst zetten.
Mijn interesses zijn pool, poker, koken, farming, en nog veel meer :-)
Vriendelijke groet uit zuid limburg

Hi, als je wilt kan je mij ook toevoegen. Tegenwoordig woon ik in Spanje, maar ben op-en-top Rotterdammert.

Heee @blevley
Rotterdam, waar ligt dat dan hehehe :-)
Spanje is lekker :-)
Ik woonde ook eerst in Holland en nu in Limburg :-)
Ik ga je op de lijst plaatsen
Vriendelijke groet

Met zulke stapjes duurt het wat langer voor je NL uit bent ;-) maar het begin is er ROTFLOL

Van Rotterdam naar Spanje? Dat maakt mij benieuwd...
Ik heb tussen 2013 en 2016 in Rotterdam gewerkt en gewoond en bij elkaar ruim een jaar in Spanje en op de Canarische eilanden gewoond.
Van vorig jaar september tot afgelopen maart zat ik op El Hierro, waar ik aan een speelfilmproject ben begonnen dat nog steeds loopt.
Vanwaar deze stap? Estoy curiosos :)
Saludos!

De reden voor deze stap is allereerst omdat het klimaat voor mijn vrouw een stuk beter is. In Nederland kon ze als het koud was, maar vooral als het nat was, nauwelijks lopen omdat ze fybromialgie heeft.
Dat is in Spanje een stuk beter.

En ik vind de sfeer in NL niet echt denderend meer, dus was dit een logische stap ;-)

Greetz.

ik begrijp het. bedankt voor je antwoord
hoop dat het beter met haar gaat
heb ook altijd het idee dat de spaanse moda de vida beter bij me past dan de Nederlandse en veel regen en weinig zon is voor niemand goed idd

Mooi initiatief! Ik ben een maandje geleden op Steemit terechtgekomen, dus aarzel niet om mij toe te voegen ;)
Alvast bedankt!

Hallo @vincentnijman
Ik ga je erbij zetten
Leuk dat je ook reageerd
Vriendelijke groet uit zuid Nederland (Limburg)

vriendelijke groet terug uit zuid west Nederland ;)

Goedemiddag ;)
Er lopen der nog een paar rond- @ApprenticeOfLife.

Hoi Hoi
Ik zal jullie ook in de lijst plaatsen
Vriendelijke groet uit Limburg

Hi, ik wil ook wel op het lijstje :)

Hoi @icklepickles
Ik ga je de volgende keer in de lijst plaatsen
Succes bij wat je doet
Vriendelijke groet uit zuid Limburg (NL)

Je mag mij er ook bijzetten, ik woon in Heemstede en heb vorige week een blogpost geschreven over Haarlem.

Hallo @snowy1nl

Ik ga je in de lijst plaatsen, leuk dat je er bent
Vriendelijke groet uit zuid Limburg

Het gaat echt goed met dit lijstje - ik voeg straks ff iedereen toe. Had je nog nagedacht of we ee Hollandsche challenge wilden maken.....? Want dan kan ik daaar wat aandacht aan geven en zet ik m meteen erbij op mijn challenge lijst, die gaat mee in alle challenge gerelateerde posten

Hier nog een blogger die planned ook nederlandstalig te schrijven! Ik heb vanmiddag mijn eerste artikel in het Nederlands geschreven.

Ik ga straks ff op mijn gemakje lezen!

4e NL uitdaging komt zondag online, zie laatste post.
:-) Groetjes...

Ik ga kijken! Fijn weekend!

Vraagje? wat zijn jullie interesses hier op steemit/algemeen.

Voor mij vooral technisch gedoe. AI, web development, beetje Crypto / blockchain (Al overheerst dat wel een beetje hier op het moment).

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 63782.14
ETH 3146.14
USDT 1.00
SBD 2.55