4e Nederlandstalige Meme uitdaging - Prijzenpot 15 Steemdollar

in #meme-uitdaging7 years ago (edited)

Hallo allemaal, hier is hij dan, lang verwacht en nu gekomen, de 4e Nederlandstalige Meme uitdaging ooit in een blockchain gehouden. We hebben deze keer 2 prijzen weg te geven van in totaal 15 Steemdollar. Je mag meerdere keren deelnemen als je dat wilt. Maximaal 5 inzendingen. Ik hoop dat de winnaar van de laatste uitdaging, @spartan23r , deze 4e memechallenge wil jureren. De drie winnaars van de 3e Meme uitdaging kun je hier vinden met dank aan @valderrama voor het jureren!

Maak een leuke Meme met onderstaande afbeelding.

1
bron

Wat is een Meme

Een meme is een woord om een concept te beschrijven dat zich via internet verspreidt. Meestal zijn dit afbeeldingen die bewerkt worden.

De prijzen

1e prijs is 10 Steemdollar

2e prijs is 5 Steemdollar


Wat moet je doen om te kunnen winnen?

  • Vote met alle kracht die je wilt geven.
  • Publiceer je meme in een post met als 1e tag #meme-uitdaging , zoals in deze post. (anders ben je niet te vinden)

De kleine lettertjes

  • @spartan23r mag de 2 winnaars, 1e en 2e plaats, kiezen na dag 7 (laat me weten of je dat wilt doen!)
  • Je hebt dus 7 dagen om de uitdaging te vervullen.
  • De winnaar van deze 4e Nederlandstalige internetmeme mag de 5e Meme uitdaging jureren, als hij of zij dat wil.
  • Ik maak de prijzen binnen 24 uur naar je over bewijs van betaling
  • Ieder mens mag deelnemen.



Sponsor Vermelding

Deze Meme uitdaging wordt gesponsord door

@valderrama en @steemspoker

Wil je ook een aantal maal vermeld worden deze week als sponsor van de volgende Meme uitdaging series? Dat kan vanaf 2 Steem of 2 Steemdollar. Ik probeer iedere week wat gelden te vinden om de prijzenpot interessanter te maken. Ik zal voorlopig iedere week minimaal 10 Steemdollar doneren voor deze Meme uitdagingen.


Vorige publicaties

1e Nederlandstalige Meme uitdaging Winnaar @rival
2e Nederlandstalige Meme uitdaging Winnaar @valderrama
3e Nederlandstalige Meme uitdaging Winnaar @spartan23r



Deelnemende publicaties tot nu toe




banner

Veel plezier :-)

Volg @steemspoker voor meer.

Sort:  

in de herkansing ...

In ieder geval deze post alvast even een upvote gegeven. Ik ga eens nadenken over een mooie tekst ;-)

Bedankt voor de mooie vote :-) (Is ook een soort van donatie)
Ik ben benieuwd naar je inzending9en)
Mooie dag @cryptotem

... die kleine etter! ;)
poep broek.png
#meme-uitdaging

Ik wil best jureren, dan doe ik de volgende keer wel weer mee :-) @steemspoker

Perfect @spartan23r Bedankt!!!
natuurlijk mag je dan weer meedoen. je mag nu ook meedoen maar je mag jezelf geen prijs geven :-)
Mooie dag Meneer...

meme.png

Dit is serieus iets waar ik me soms over verbaas haha

... its more about the fun than the serious ;(

Ben benieuwd naar alle inzendingen! Leuk initiatief, die meme challenge :)

Ik zal vanavond een post maken en de winnaars bekend maken voor deze 4e meme challenge!

Ik ben weer van de partij! Mijn eigen post komt er zo aan... maar bij deze alvast mijn meme:

FullSizeRendedfr.jpg

Jij bent er snel bij Hahaha
Hij is leuk :-)
Ik ga nog in de post bijschrijven dat je meerdere deelnames mag insturen.
Mooie dag Meneer :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57709.05
ETH 3100.20
USDT 1.00
SBD 2.33