Sponsoren en Spons Oren - Meme uitdaging - Nieuwe Namen

in #nl7 years ago

Daar ben ik weer, en jij denk, daar is hij weer. Ik zit hier na mijn werk, achter de laptop, om weer een leuke post te schrijven. Het is en blijft proberen. Van huis uit ben ik geen blogger. Ik moet nog veel leren. Een paar weken terug kreeg ik nog voor al mijn publicaties een bot van @teamsteem achter me aan, die me ongeveer 10 mooie stemmen gaf, maar hij is verdwenen, snik, snik. Wat te doen, gewoon doorgaan, komt goed zeggen we in zuid Limburg.



SponsOren

5 Steemdollar sponsoring door Massence praktijk voor pijn en stress management. Dankjewel @dutchess !!
Wat ik er van begrijp is dat ze aromatherapie doet. Ze zal daarom vast lekker ruiken :-) Ze is in ieder geval erg grappig, zie afbeelding.
Deze 5 SBD gaat in de pot voor de 5e Meme uitdaging. Dat maakt dan nu al weer 15 SBD voor de volgende Meme uitdaging want ik doneer ook weer 10 Steemdollars.



Meme uitdaging

Je kunt nu meedoen met de nieuwste Meme uitdaging. Maak een leuke meme en verdien Steemdollars. Je hebt ongeveer 6 dagen de tijd om er een te maken met de afbeelding uit het bericht. 4e Nederlandstalige Meme uitdaging - Prijzenpot 15 Steemdollar
Deze 4e Meme uitdaging word gesponsord door @valderrama en @steemspoker


Hier zijn de 10 nieuwste Nederlands sprekende mensen die van zich hebben laten horen. Ik volg elke naam op die op de laatste lijst staat. Neem het niet persoonlijk als ik je ontvolg, dat is alleen omdat je dan heeeel veel resteemd en dan raakt mijn feed overvol. Hier zijn de andere Nederlandstaligen 128 Nederlands sprekende bloggers Een persoon heeft mij gevraagd om hem te verwijderen en dat respecteer ik natuurlijk. Je staat erop, en je mag er ook vanaf :-)

@robintimoradio
@snowy1nl
@blevley
@vincentnijman
@icklepickles
@purechocola
@lunav
@apprenticeoflife
@pijnacker83
@pilcrow


Mijn laatste blogs

https://steemit.com/recipe/@steemspoker/dutch-pancakes-are-a-treat
https://steemit.com/funny/@steemspoker/holy-fidget-spinner
https://steemit.com/sciencefiction/@steemspoker/help-me-the-earth-is-flat
https://steemit.com/animals/@steemspoker/in-memory-goodbye-to-our-bull-tarzan
https://steemit.com/food/@steemspoker/shoarma-sandwich-known-dutch-snack-from-the-middle-east



banner

HET BESTE!!

Voor meer volg @steemspoker

Sort:  

Wanneer mensen tegen mij zeggen komt wel goed, zeg ik het is al goed.

Het is gewoon nog lastig om in het Nederlands te scoren hier. Ondertussen ben je wel redelijk bekend als de Nederlander die de Nederlanders probeert de groeperen. Pionierswerk is niet makkelijk.

hahaha
Bedankt voor de aardige woorden :-)

My pleasure. Ik ben gewoon eerlijk.

Steemit moet jou bedanken. Contest organiseren en uit eigen zak betalen.

Ach dat houd me van de straat :-)
dankjewel voor de mooie, en aardige woorden
Mooie dag!
:-)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54640.80
ETH 2444.53
USDT 1.00
SBD 2.16