Nederlandse pagina`s

in #nederland7 years ago

1.jpg
Ik zit al een paar dagen op deze netwerk en zat vandaag te bedenken hoe groot het is op steemit en ben wel erg benieuwd hoever we staan om een Nederlandse platform te gebruiken en om groter te maken onder de bevolking hier op steemit. Ik weet dat er meer mensen ook wel leuk lijken om het voor elkaar te krijgen.

En ben ook wel erg benieuwd hoe steemit leeft onder de Nederlanders?

Sort:  

@steemspoker is hier mee bezig, er zijn rond de 130 leden die uit Nederland komen of Nederlands spreken

oke, dan zie ik of hoor ik het wel

op discord (ken je dat?) is nu ook een Nl chat room

ik moet nu weg probeer later nog ff een link te sturen met die info

graag, bedankt alvas

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57709.05
ETH 3100.20
USDT 1.00
SBD 2.33