Oudjes in de metal

in #nl7 years ago

Ik ben altijd wel een fan geweest van het onverwachte.
Sir Christopher Lee die metal muziek maakt, al was hij al vaker te horen als gast bij metalgroepen. En dan heb je daar opeens Heino die zijn eigen nummers een rocksoundje geeft en ik moest toegeven toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het best wel wat hebben. Af en toe luister ik er nog wel eens naar.
Oordeel zelf maar wat je er van vind, slecht is het niet. En humor is het natuurlijk ook

Sort:  

Vanmiddag eens ff aan m'n vader laten horen. Die gelooft dit nooit, hahaha

deze vind je ook wel leuk denk ik zomaar

Congratulations @jpoaldamt! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57709.05
ETH 3100.20
USDT 1.00
SBD 2.33