Steemiten, Hoe Kan Je Daar Beginnen?

in #dutch8 years ago (edited)

Interesse in Steemit? Ik zei twijfel niet en doen!

Eigenlijk is dit mijn post niet voor vanavond, Ik wilde iets anders hier zetten en dat had ik al geschrijven en ik hoef alleen vanavond de fotos in imgur te uploaden maar goed. Zo doe ik dat altijd een post of twee schrijven en de fotos uploaden die dag waneer ik ga posten maar Ik heb vandaag een paar Nederlanders en Duitsers in een BTC meet up zoals dit in Arnhem ontmoet en ik heb over Steemit gepraat en mijn pagina hier laten zien. Mischien kijken ze hier wel later, dat hoop ik maar want ik heb ze uitgenodig om ook te Steemiten en dus schrijf ik ineens hierover.

Waarom? Omdat het gezellig is! Hoe meer Steemians in mijn plek zijn, hoe better - dat vind ik persoonlijk. Nu, zijn we maar 4 en alleen ik en @ottodv zijn actief. En .. als wij willen successvol zijn - kunnen wij better in getal groeien toch? Dus, hier zijn een paar tips over hoe je kan Steemiten.

  • Registreren.


    Tuurlijk dat is het alle eerste stap schat, overal en je, daar heb je email nodig. Kies voor een user naam die makkelijk te onthouden. Gebruik alleen lettertjes en nummer maar geen - _ want dat maak je naam moeilijk te vinden.

  • Onthoud je wachtwoord heel goed.


    Maak een external kopie van dat want JIJ bent degene die je password weet. Steemit zelf niet. Echt waar.

  • Schrijf over wat je ZO leuk vind of doet. Jouw passie bijvoorbeeld.


    Ik schrijf over verschillende dingetjes. Een paar zijn:

Sort:  

Looks very good. ☆☆☆☆☆😎

@michaelstobiersk thanks, it's about tips on how to start doing Steemit if you use google translate - you may get it, this is in response to @good-karma's call for translators and I can't fully commit as my hands are already full so I'll just do what I can - like this and the recipe. Your name is there cause I gave tips about what to write about and which author they could check out who also does that. Don't worry I didn't sell you :D

Gewaardeerd, geresteemt en op twitter gedeeld. Zou mooi zijn als er meer artikels in het #Nederlands bij komen. 😎👍

@oaldamster dank je wel, schrijf maar ook - 1x per dag maar

Bedankt voor de adviezen. Ik wist niet dat je op steemchat je blog kunt promoten. Ik had daar juist een keer een berichtje terug gekregen dat dat niet de bedoeling was. Maar misschien zat ik in het verkeerde kanaal. Ik vind de steemchat app op de iPhone extreem genruikersonvriendelijk. Verder is het goed te zien dat zelfs een artikeltje in het Nederlands door de whales is opgepikt. Dat is mij nog niet gelukt. Succes. Gevolgd en omhoog gestemd.

@technovedanta nou, kijk nu hebben we jou ontdekt :)
dat kan dat het de verkeerde kanaal idd is
ik had vroeger centjes aan mijn ouwe post met #nl gekrijgen hoor
gellukig veel mensen me gehulpen hebt @oaldamster, @poeticsnake @ocrdu zijn Nederlanders - ik niet :P
ik kom uit de Filipijnen maar ik woon hier nu dus maak niet uit iedereen is van de wereld hahaha de wereld is van iedereen
gebruik maar de art-trail kanaal en postpromotion - van alle behalve die de zegt "others only" dat niet . Met de chat heb ik meer gelukt vroeger niet ook hoor
gewoon door gaan krijg je ook een doorbraak sooner or later :)
veel success - zijn jullie veel uit Den Haag?

Hi @englishtchrivy
Baie mooi en leersame artikel.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61152.47
ETH 2665.18
USDT 1.00
SBD 2.55