Hedef Değişikliklerim & 80 SBD

in #tr6 years ago

Hedef Değişikliklerim & 80 SBD

Selamlar arkadaşlar. Sitede özellikle de yabancı arkadaşlardan fark ettiğim üzere kendilerine kısa vadeli ve uzun vadeli hedefler koymuşlar. Ayrıca geçen gün profil resmini çok sevdiğim @punky arkadaşımız da Hedef belirleme diye bir gönderi paylaştı ve ben de (vallaha kıskanarak değil) kendi hedefimi yazmak istedim...
Bu kez sizlere tavsiyeden, öneriden ziyade kendi hedefimden bahsetmek istiyorum.

Bilmiyorum beni ne zamandır takip ediyorsunuz, ama kamp yapmayı seven birisiyim. Şahsen şehrin kalabalığını da severim. İstanbuldan şikayetçi değilim, hatta Tokyo, NY, Cakarta ve diğer büyük şehirlerde bulunduğum sürelerde de eğlenmiştim.
Ama şöyle bir durum söz konusu. İnsanların arada bir yenilenmeye ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.


img src

Kafamı Rahatlatma Yöntemim.

Benim, en çok rahatladığım etkinlik kamptır. İster tek olayım, ister arkadaş çevresiyle birlikte gitmiş olayım kampta çok rahatlıyorum. İstanbulun çok fazla yıpratan bir havası var. Ayrıca buna ek olarak çok saygısız ve çok aceleci insanları var.
Trafik yüzünden, toplu taşımadaki saygısızlıklar yüzünden her gün geriliyorum, geriliyorum, geriliyorum...
Bu gerginliği atmam gerekiyor. Bilgisayarı çok seven birisi değilim. Doğaya bayılıyorum ve doğa ile iç içe olmak beni çok mutlu ediyor. Dolayısıyla kamp yaparak, hem kimseye hesap vermeden hem de eğlenerek rahatlayabildiğimi düşünüyorum.


img src

Daha önceki steemit kampımız.

2 ay kadar önce steemitten ve dışarıdan tanıştığımız bir kaç arkadaşla kampa gitmiştik ve bunu da paylaşmıştım. Oradan çok fazla yorum gelir, kazanırız, bir sonraki kampın masraflarını çıkartırız diye düşünüyordum ama o zamanlar steemitin gerçekten kaliteli gönderileri ve topluluğu önemsediğini zannediyordum. Botlar ile kendilerini yükseltenlerin kazandığını bilmiyordum.

Şimdi ise bunu biliyorum ve kaliteli gönderiye yalnızca bir kaç Türk ekibinin değer verdiğinin farkındayım. Hatta bu grupların etiketlerini de sürekli kullanıyorum. Onlara da bir yandan destek olmaya çalışıyorum...


img src

Tüm SBDlerimi harcadım.

Bugün sabah bütün sbdlerimi bir önceki gönderime bot olarak attım. Bir nevi sıfırladım hesabı. Hesabımda pek bir şey kalmadı diyebilirim. Dolayısıyla bugünü bir milat kabul ederek, yaza kadar 80 SBD biriktirmek istiyorum. Bakalım bunu başarabilecek miyim, bilmiyorum.

2sec1.jpg
img src

Neden 80 SBD

Yukarıda görmüş olduğunuz 2 seconds Fresh And Black Kamp Çadırını almak istiyorum. Bunun şu andaki fiyatı 480 lira.

Şu anda dolar 4 lira. 480/4 : 120 Dolar yapar.
Şu anda SBD ise 1,99 Dolar ama bir yükselmesi, bir düşmesi vesaire gibi durumları da göz önünde bulundurarak ben hesabımı 1.5$ 'dan yapıyorum.
120$/1.5$ ise 80 SBD yapıyor. Dolayısıyla benim hedefim 80 SBD olmuş oluyor.

Neden bu çadır?

Bu çadırı almayı çok isteme sebebim yazın kamp turu yapacak olmak. Bu yaz, eğer bir aksilik olmazsa çadırımı da alıp kamp turu yapmak istiyorum. Bu sürede egenin bir iki koyunu gezmeyi planlıyorum ve şöyle bir durum var, yazları çadırda uyumak bir eziyete dönüşüyor. Bu çadırların dışının bembeyaz olması, güneşi yansıtması için çok büyük bir avantaj. Dolayısıyla içi normal bir çadır kadar sıcak olmuyor. Tercih etmemin diğer sebebi de içinin karanlık olması ve yazın güneş girip beni hemen uyandırmayacak olması.

Kullanıldığı süre: 1 yıldan daha fazla
Öğlen sıcağında bile, kapı ve pencerelerden güneş almadığı sürece içerisi serin oluyor.
Aşırı derecede kolay kurulum.
Yeterince pencere düzeneği var. İçeriden açıp kapatabilirsiniz.
Malzeme kalitesi tatminkar.
Hafif yağmur şartlarında sıkıntı yaşamadım.
Fener asma yeri, yalnızca çadırın baş/yastık tarafında var. (Ortalarda bir yere kendim ekleyeceğim)
Çadırın hızlı ve kolayca toplanması için biraz tecrübe gerekiyor. Baktınız ki olmuyor, baştan başlamak en iyisi.
Arabanız yoksa, şeklinden dolayı taşımak biraz zor olabilir.
Kılıfının fermuarı pek güven vermiyor; zorlanmamalı.
Çadırın zeminini korumak için, çadırın altına yaklaşık 3x3 metre boyutunda branda tavsiye ederim.
(19/02/2018 İlker diye bir kullanıcının yorumu)

Diğer yandan 2 seconds olması kurulum açısından çok büyük bir kolaylık sağlayacağı için, yazın güneşin altında 2 saat çadır kurmakla uğraşmayacağım. Bu yüzden bu çadırı seçtim.


img src

Şimdi ne yapacağım?

Şimdiki planım yarışmalara katılmak, geleni biriktirmek ve harcamamak. Yazdığım yazılarla 3-5 bir şeyler kazanmayı denemek. Dolayısıyla steemitte eskisi kadar aktif olur muyum, yoksa daha fazla mı daha az mı aktif olurum bilemiyorum. Kendi hayatıma biraz daha odaklanacağım, sadece steemitten değil, gerçek hayatta da para biriktirmeye başlayacağım.

Bu çadırı aldıktan sonra gezdiğim yerler ile ilgili bloglar paylaşmaya başlayacağım. Buna ek olarak gemideyken gezdiğim yerleri de ekleyeceğim. #travel üzerine Türkçe ve İngilizce ortak bloglar yazıp, gezilerimde harcadığım paranın küçük bir kısmını buradan çıkartmaya çalışacağım. Ama bunun gerçekçi bir hedef olmadığının farkındayım. Bu yüzden mümkün olduğunca sizlerin yaptığı etkinlere de destek olmaya çalışacağım. Dolayısıyla hepsini bir anda nasıl yaparım bilmiyorum. Sanırım yüzdelere bölerek yapmaya çalışacağım. Haftalık kazancımın yüzde X kadarını destek, yüzde Y kadarını şunun bunun için ve geri kalanını da birikim için gibi...

Sizlerle bu hedefimi paylaşmak istedim. Sonrasında neden şunu yaptın, neden bunu yaptın?! gibi soruların da cevabı olması için bu gönderiyi atabileceğim. Diğer bir yandan bana verdiğiniz 0.0001 oyunuzun nereye gideceğini de az çok bilmiş olacaksınız.


img src

Sizlere bir-iki sorum var...

Siz bu işler ile ilgileniyor musunuz?
Bir kamp etkinliği yapsak gelir miydiniz?
Daha iyi bir çadır önerebilir misiniz?
Kamp malzemesi olarak kesin şunu al dediğiniz bir şey var mı? Daha önce kamp yaptığım için basit şeylerden ziyade yazın bana lazım olabilecek şeyleri söylerseniz daha iyi olur, bir çok şeye zaten sahibim. Yorumlarınızı şimdiden dört gözle bekliyorum...
Hatta sizin de hedeflerinizi yazdığınız bir gönderiniz varsa onu da atabilirsiniz. Böylece sizi de daha yakından tanımış oluruz :)

Hep beraber bir steemit kamp etkinliği yapmak dileğimle...

Okuduğunuz için teşekkür ederim dostlar. Kendinize iyi bakın.

Seri olarak yazdığım Acı Gerçekler Yazıları;

Steemit Acı Gerçekler 8 | Yorum İle Avcılık
Steemit Acı Gerçekler 7 | Blog Yazmanın Sırlarını Saklamak
Steemit Acı Gerçekler 6 | Neden Steemit'i Bırakmalısınız.
Steemit Acı Gerçekler 5 | Seni Beni Neden Takmıyorlar?
Steemit Acı Gerçekler 4 | Kimsenin Söylemediği Para Kazanma Blogları
Steemit Acı Gerçekler 3 | Kaybeden Olma Turabi Ol
Steemit Acı Gerçekler 2 | Asla Kazanamayacaksınız.
Steemit Acı Gerçekler 1 | TR - Trending ve Patates Gönderiler

Sort:  
Loading...

Yazıyı ve yorumları okudum tam bir keyif oldu umarım hedeflerinize ulaşırsınız

Umarım hedefine ulaşırsın🙏

Dileğinize aynen katılıyorum.

Eline sağlık. Hedefini daha kısa sürede tutturman dileğiyle. Bu arada evet kesinlikle "Hep beraber bir steemit kamp etkinliği yapmak ..." ,hele ki yaz yaklaşırken ve enerjiler artmaya başlamışken bence süper olur.

İnşaallah buluşup yaparsınız, ben de fotoğrafların altına bol bol yorum yazarım. Videosunu da çekersiniz d-tube dan izlerim. Süper olur.

Tabi ki. Umarım etkinlik olur, hep beraber katılırız. Fotoğraftır videodur lafı bile olmaz :)

People who liked this post also liked:

Hastaneye Gidiyorum! by @embesilikat

Cointurk Haftalık İş Raporu - 08.04.2018 by @biriki3

Yanlışlıkla baharı mı getirdim? by @tolgahanuzun

We recommended this post here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts and to be recommended, reply with STOP.

Şahane hedef olmuş, hatta hedef + ödül gibi olmuş, çok sevdim. Bence olmayacak şey değil, biraz üzerine düşmeyle yapabilirsin gibi geliyor bana. Aslında bir düzen otursa, dediğin gibi yazıların sonraki gezilerini çıkartsa bu kadar emek ve zaman harcamadan da istediklerini yapabilecek konuma geleceksin. Neden olmasın? Aynı durumda olup, yapanlar olduğuna göre olmaması için bir neden yok. Ben de kendi adıma elimden gelen neyse desteğim sana.

Kamp meselesine gelince... Şehir hayatıyla dinlenmeyi dengelemek gerekiyor yoksa hem ciddi kafa bulanıklıklarına yol açıyor, hem de inanılmaz stres yaratıyor. O yüzden anlıyorum durumunu. Ben kendi adıma onu kampa gitmek yerine sosyal hayata daha az karışmak olarak gerçekleştirebiliyorum şu an. Neden dersen yurtdışına yerleşme için geçiş sürecindeyiz, epey bir çalışmamız lazım. Kafa dinlemeye, tatile zaman yok. Anca işte kafaları daha fazla doldurmayalım bari diyoruz :)

Anonim kalmaktan vazgeçersem bir gün, biz geliriz kampa ;)

Hep çalışma temposunun ağırlığı altınd ezilşyoruz, biraz sosyal olup değişik aktiviteler yapmak insanı hem ruhen hem bedenen dinlendiriyor.

80 sbd nedir 180 sbd bile toplarsın ingilizcen var dsound da pek fazla içerik giren yok popüler bi hikaye kitabını oku post gir bi haftada toplarsın 80 sbd. Steemit acı gerçekler serisi gibi böyle numaralandırarak gidince çok dikkat çeker.

Arada seri değiştirmek gerekiyor, yeni seri hedefimi değiştirdim :)

Dlive dan gelmeye başladıkça rakamı arttıracak ya, ondan ;)

Aynı çadırı geçen yaz almıştım yunanistan’da kavurucu sıcaklarda Norveç’te yoğun yağmur ve soğukta kullandım. Gerçekten çok iyi 👍🏻. Kurulumu kolay ancak geri toplaması o kadar kolay değil ve bir şeyleri kırarmıyım diye geriyor insanı. Taşıması da diğer çadırlara göre biraz sıkıntılı. Aynı çadırın kolay kullanım olmayanı daha iyi olabilir gibi geldi bana. Kamp olaylarına katılım göstermeye çalışırım bu arada😇 Hedef çok yüksek değil ama çok düşük de değil. Hedefe ulaşmada başarılar.

Merhaba arkadaşlar kanalıma hoş geldiniz bugün herkesi oylayacağız :D
@captainsailor

Yazın çadır konusunda sıkıntı yaşamazsın ki bu konularda tecrübelisin sanırım. Biz arkadaşlarla takıldığımızda geceleri oturur sabah güneş doğarken uyurduk. Yer mekan farketmez her tarafta rahat rahat uyursun o durumda :)

Kağan çok güzel anlatmış birçok detayı, ayrıca husky gerçekten çok kaliteli çadırdır. Ben Arpenaz kullandım bir dönem, gayet memnundum.

Ayrıca Dlive ile çok daha fazlasını kazanırsın bence ;)

Abi, benim kulüp çadırlarımın tamamı husky'dir. Benimki şahsi olduğu için 2 kişilik olanı aldım. 4 kişilik olanlarda 6 kişi bile kalıyor yani hiçbir sıkıntı yok. Onun dışında sen de biraz kamp yapıyorsun sanırım. Kışın yapıyor musun bilmem ama Loap St. Laurent link bıraktım. Bu uyku tulumunu kullanıyorum ben. Ve çok çok fazla memnunum :)

Son 3 senedir sanırım dere kenarında arkadaşlarla sabahlamak dışında kampa benzer bir aktivite yapmadım. Uyku tulumu neredeyse hiç kullanmıyorum, yazın kampta mat üstünde uyurdum genelde ama not aldım bir kenara bu dediğini :)

Zaten yazın kullanılacak bir şey değil bu abi :D kışın orman arasında neredeyse çıplak yattım diyebilirim :D -20 derece

Erzurum'da mı kamp yaptın Kars'da mı :D

Kış tam benlik ama işten güçten kafamı kaldıramıyorum ben kışın, zor zamanlar. Mart'ta bir rahatlama başlıyor işte ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63439.39
ETH 2545.40
USDT 1.00
SBD 2.66