Steemit Acı Gerçekler 4 | Kimsenin Söylemediği Para Kazanma Blogları

in #tr6 years ago (edited)

Steemit Acı Gerçekler 4 | Kimsenin Söylemediği Para Kazanma Yolları

sharon-mccutcheon-552616-unsplash.jpg

Photo by Sharon McCutcheon on Unsplash

Hissediyorum yine geliyor. Evet evet, ilham gelmek üzere. Yine rahat durmadım bir sürü etiketi araştırdım. Sizlere kimsenin söylemediği para kazanma yollarını anlatacağım.

Merak etmeyin bu kod bilgisi falan gerektiren, piyasayı sürekli takip etmenizi gerektiren bir şey değil.

Daha basit şeyler düşünün.

Tahmin edebiliyor musunuz bilmiyorum ama bu makale size teknik öneriler sunmayacak. Evet, şimdi hepimiz gidip önce steem alıyoruz sonra SBD'ye çeviriyoruz falan gibi bir şey değil bu. Hazır mısınız?

Türklerin daha size söylemediği para kazandıran blog türleri var. Tabi ki de kim söyleyecek bunları size? Ben. Benden başka kimse sizi düşünmüyor...
Şimdi gelsin bakalım bu steemitteki çok para kazandıran blog türleri nelermiş ve şu çılgın Türkler neden bu konuya el atmamış...

resim küçültme.jpg
image source

Steemitte Türklerin Henüz Yapmadığı Blog Türleri.

Şimdi en çok kazanan teglere bakıyoruz ve görüyoruz aman Allahım... #art Evet evet, bildiniz. Art, yani sanat. Şu anda Türklerden sanatla uğraşan 3-5 hesap ya var, ya yok. Çünkü yetenek isteyen bir şey bu. Ben mesela 2 tane çöp adamı yan yana çizersem küfür sanarsınız...

Art kısmında başarılı olabilecek arkadaşları biliyorum. Adı lazım değil baş harfi @ruen ve @pinarhanpolat. Aynen devam edin. Yeni başlayacak olan arkadaşlar için de tavsiyem İngilizce de ekleyin yazılarınıza. Daha hızlı büyürsünüz dostlar. Ha bu arada söylemeden edemeyeceğim sizi çok kıskanıyorum. Keşke ben de çizebilseydim ama neyse...

178,770 tane gönderisi, 441,470 adet yorumu ve 3,214,529.297 SBD ödemesi olan en büyük etiketlerden birisi #art. Yeteneği olan durmasın, başlasın art profili oluşturmaya. İleride parmakla gösterilirsiniz şu deliye bak diye... Yok yok, harbiden şuradaki abi gibi 300$ kazanabilirsiniz. Şimdi benim gibi yeteneksiz olanlara geçelim...

100 Kişiye sorduk 5 popüler cevap arıyoruz.

İkinci öneride travel falan diyeceğimi zannediyorsanız yanıldınız. Yine olmadı bak. Evet travel ile kazanabilirsiniz ama eğer yalnızca buna odaklanırsanız. Araya başka şeyler paylaşırsanız pek de tutmuyor. Geçen gün bir kızı gördüm, travel gönderisi paylaşmış, sonrasında alakasız bir selfie atmış ve o selfie bile 50 küsür $ oy almıştı. Şimdi burada hepinizin bildiği #travel çok kazandırıyor deli gibi gezin falan filan deyip zamanınızı çalmayacağım. Yalnızca bir bilgi olarak kalsın.

Yokum diyor!!!

Acun abi neredesin? Dur sen gelmeden söyleyeyim, Türklerin henüz başlamadığı, veye benim henüz görmediğim bir başka blog tarzı nedir? Söylüyorum hazır mısınız? #food evet evet bildiğin yemek. Neden bilmiyorum ama yemek kültürüne karşı bir yönelme var steemitte. Millet birbirinin paylaştığı güzel yemekleri beğeniyor.

3 Ay önce Kebab turkey diye iğrenç bir başlıkla $20.94 kazanan bir yabancı var. Sen neden kazanmıyorsun. Bak profili de burada, yemek yapabilenler bir göz atsın derim. Bezen diyorum ki bizde de o kadar kadın kullanıcı var acaba neden başlamadılar yemek postu paylaşmaya?

Bizim kızlar hamarat değil sanırım. Dur tamam flag atma abla tamam...

terlik.jpg

Yemek kategorisi çok önemli, elin gavuru gelmiş Türkiyeden kebap tanıtmış oy almış sen hala mercimek çorbasıyla selfie çekip koyuyorsun. Ne demiş ulu düşünür Minik Serçe; Oldu mu şimdi? Oldu mu ya?

Oldu mu şimdi, oldu mu ya?
Anlamak istemiyorsun ne demek istediğimi
Oldu mu şimdi, oldu mu ya?
İnan ki benden farklı değil yeni bir sevgili.
Sezen Aksu

Daha sağlam yemek postları paylaşın size güveniyorum. Hm, elbette İngilizce | Türkçe paylaşmanız lazım ki üç beş kişi yerine üç yüz beş yüz kişi görsün.

Bir şey söyleyeyim mi, buradaki programcı, kodcu arkadaşlardan falan daha çok kazanırsınız. Tırnaklarını yerler sizin gönderilerinizi gördükçe.

Şimdi Kazanan Tagler ve İleride Kazandıracak Olan Blog Türleri Geliyor!

1. Liste blogları.

Bunları youtube'da görebilirsiniz, dünyanın en iyi 10 kalemi, dünyanın gezilesi en güzel 5 yeri, dünyanın en yakışıklı 3 kaptanı falan gibi listeler. Bu tarz listeler hem okuması kolaydır hem 3-5 satır şeyler yazarak birikir. Yani şöyle ki, 10 tane madde yazarsın, hepsine 3-5 satır yazarsın ve toplamda 30-40 satır yazı yazarsın.
Hem okuması kolaydır hem de eğer güzel yazılırsa bilgilendiricidir.

AMAN DİKKAT Bu tarz listeler internette çok fazla var. Dolayısıyla çalmayın. Çalarsanız flag yersiniz @trcleaners ve @steemcleaners hesaplarından. Kazanmayı bırak, kaybetmeye başlarsınız. Ondan sonra yok kaptan sen bana yap dediydin de ben yaptıydım da bilmem ne... Ben sana yap dedim hacı çal mı dedim.

tux-161507_640.png
image source

2. Nasıl yapılır acaba blogları

Ben bunlara nasıl yapılır acaba diyorum. How to diye geçiyor. Ya da DIY da deniyor. Yani kendin pişir kendin ye gibi bir şey. Eğer bir hobi benzeri mesleğiniz de varsa misal çok güzel marangozluk yapıyorsanız, el yapımı kupalar, tahtadan işleme oyuncaklar falan yapıp bunları koyabilirsiniz. Bu tarz emekler deli oy alır deli.

Düşünelim sen çok güzel el yapımı bir ürün yapıyorsun. Bunun blogunu yapmaya başlıyorsun. Hem paylaştıkça kazanıyorsun, hem de yeni müşteriler ile kazanıyorsun. Nasıl ama? Bence çok güzel.

3. Ürün tanıtımcılar.

Merhaba arkadaşlar kanalıma hoş geldiniz. Bugün sizle samsung galaksinin kutu açılımını yapacağız.
Evet, bu tarz ürünler tanıtırsanız, sürekli olarak bir şeyleri tanıtırsanız yine kazanmaya başlarsınız. Ama sadece bu da değil. Ürün incelemeleri de yazmanız lazım.

Mesela aldığınız bir ürünü inceleyebilirsiniz. Tabi illa elektronik olmak zorunda değil tabi ama genellikle elektronik ürünlerin incelemeleri okunuyor. Ayrıca, burada da dikkat edin, eğer gidip bir yerden çalarsanız başınıza bela alırsınız. Ben niye sürekli uyarma isteği duyuyorum ya? Kocaman kocaman insanlarsınız!


image source

4. Bilim.

Harbiden ve sahiden. Neredesiniz? Türkçe bilim yazan yok. Tamam sadece Türkçe yazma zaten ama koskoca etiket var orada bak ne diyor #science diyor. Hani bizim bilim adamlarımız. 1,001,501.715 SBD payout'u var bilim etiketinin. Uyandırayım. Hello.

Steemitte bilim çok önemli çok. Aşırı sağlam hesapların olduğu yer burasıdır. Keşke bizden de ''Eczaneden aldığım ilacın fotoğrafı...'' postları değli de bilim postları çıksa. Ama yok onu yazması zor ya... Ama dur sen hele ben yapacağımı bilirim...

Hain planlar. Yok ama ciddiyim. Bilim yazan herkes, her yeri geçer. #travel etiketini de geçer #food etiketini de geçer.

Tarih blogları neden yok?

Olsa da ben okumam zaten. Belgesel izliyorum ben. Ama bazen bakıyorum çok sağlam yazılar var, ama profiline girince bir bakıyorum dmania paylaşmış. Yahu BİRADER...

Neyse...
Sakinim...

Yapacaksan tam yap. Tam bir tarih profili oluştur. Yapıştır ses gelsin hepimiz okuyalım. Ama bunu sıkıcı bir dille yazarsan vallaha da okumam billaha da okumam. Ben matematikçi adamım, sarmıyor beni tarih. Ha bu arada size #history etiketinin 29,224 gönderi, 27,512 yorum ve 472,919.777 SBD ödemesi olduğunu söylemiş miydim?

Kitap okuyor musun? Tamam gel blog yaz.

Çok kitap okuyorum mmh mmh. Ne kadar da elit bir insanım yüce tanrım...
E tamam o zaman. Gel bak ne vericem sana. SBD. Okuduğun kitapların incelemesini yazıyorsun. Nasıl ama? Hem sevdiğin şeyi yapıyorsun hem de kazanıyorsun. Yarın öbür gün buraya çok insan geldiğinde birileri sadece bu fikirler üstüne blog yazacaklar, düzenli olarak çalışacaklar ve sen-ben armut toplayacağız.

Gerçi severim ben armutu ama, 1 dal SBD var mı abi?

abstract-1861464_640.png
image source

Kitap okumuyorum ben film izliyorum.

Ha bu arada unuttum #book etiketi yoktu en son. Ben bu postu yazarken var olmuş olabilir, bilemeyeceğim... Ama #movie etiketi var. Ayrıca adamlar doymamış bu etikete bir de #movies etiketi koymuşlar. Birader bir tanesi neyinize yetmedi?
Biz çok TV izleyen bir milletiz ama aramızda film izleyenler de vardır. Sizlere bir @captainsailor tavsiyesi, eğer çok film izliyorsanız açın bir film blogu yazmaya başlayın. Ama cidden çok izliyor olmanız lazım, gidip de haftada 1 film izliyorsanız ayıp. Açmayın.

Ayrıca tekrar uyarayım, kamu spotu, internetten film incelemelerini çalarsanız steemcleaners abimiz sizin kulağınızı çeker. Hem de o bir balina, baya sağlam çeker.

Hem İngilizce yazın, hem Türkçe yazın. Kıyamet gibi kazanırsınız ama bir süre devam etmeniz lazım. Gerçi şu ana kadar bahsettiğim tüm blog çeşitlerinde bir süre devam etmeniz lazım. Yoksa tekerlemeye döner olay.

Bu tarlaya bir şinik, kekere mekere ekmişler.
bu tarlaya da bir şinik kekere mekere ekmişler.
bu tarlaya ekilen bir şinik kekere mekereye boz ala boz başlı pis porsuk dadanmış,
bu tarlaya ekilen bir şinik kekere mekereye de boz ala boz başlı pis porsuk dadanmış,
o tarlaya ekilen bir şinik kekere mekereye dadanan boz ala boz başlı pis porsuk,...
diğer tarlaya ekilen bir şinik kekere mekereye dadanan boz ala boz başlı pis porsuk'a demiş ki,
sen ne zamandan beri bu tarlaya ekilen bir şinik kekere mekereye dadanan boz ala boz başlı pis porsuksun?
o da ona cevaben!
sen ne zaman o tarlaya ekilen bir şinik kekere mekereye dadanan boz ala boz başlı pis porsuk san,
bende o zamandan beri bu tarlaya ekilen bir şinik kekere mekereye dadanan boz ala boz başlı pis porsuğum demiş.
source | kaynak

Hep aynı şeyleri mi paylaşayım yani?

Yok canım... Sürekli olarak aynı formatta paylaş demiyorum sana ama haftada 5 yazı yazıyorsan bunun 3 tanesi bu formatta olsun ki bir formatın olduğu anlaşılsın. Nasıl bir oran verilir bilmiyorum ki...
Yahu Metin neredesin. Yardıma koş yardıma...
Metin benim yakın bir arkadaşım. Kendisi çok güzel bloglar yazar. Ama atmayacağım şimdi, çatlasın. (çatla metin) Burada olsa hemen farkı anlardınız ama kendisi maşallah çok sağlam paraları zaten kazanıyor sitesinden. O size daha iyi tavsiyler verirdi...

Sonuç olarak önemli noktalar

''Sen dedin diye ben başladım bak 18 yıl oldu yazıyorum hala'' cümlesini kabul etmiyorum. Her koyun kendi bacağından asılır ama benim tahminim, bu tarz blogları burada okumak isteyen bir kitle olacak.

Ayrıca bu tarz bloglar #tr tagine kalite katacak

Neye yazmaya karar verirseniz, o konuda devam edin. Daha önce de söylemiştim bunu. Ne güzel, aynı şeyleri yazıp duruyorum... Çok orjinalim.
Eğer düzenli olarak devam etmezseniz üzgünüm ama blog işinden para kazanamazsınız. Tabi buradan blog üzerinden para kazanmak istiyorsanız...

Bunun farklı yöntemleri de var ama bunun için okumanız gerekiyor. Ben de yeri geldikçe Türkçe içerik yapanlardan öğreniyorum bunları. Onları da uygulayanlardan ve anlatanlardan öğreniyoruz. 😻

Bugünkü paylaşımımı erik ile kapatıyorum. Kütür kütür. O kadar misafir gelmişsiniz, bir şey ikram etmeden göndermek olmaz.

plum-1557484_640.jpg

image source

Kendinize iyi bakın arkadaşlar, görüşmek üzere. Ayrıca yukarıda bahsettiğim tarzda bloglarınız varsa ben görmediysem eğer, yorum olarak atabilirsiniz. Bir sonraki yazıda bahsedebilirim. Okuduğunuz için teşekkür ederim...

Sort:  

okumadım, daha 55 saniye olmuş yayınlanalı. inş benim söyleyeceklerimi söylememişsindir.

edit: benim tavsiyelerim daha teknik tavsiyelermiş. #science kategorisinde @gokhan83kurt güzel paylaşımlar yapıyor.

genel olarak güzel tavsiyeler. ama herkes sanatçı olamaz ya da bu bahsettiklerinden belki hiçbirini yapamıyor da olabilirler. en kötü kendine özgü olsunlar ve istikrarlı olsunlar. kendi kitlesini oluşturacaktır her düzenli blog.

bugün çok beğendiği tr yazıları yokmuş heralde, ben okudum. Ama konu bulamıyorum. Hep aynı konuyu da yazamam. bana kazanamazsın sen demiş kısaca

@gcamkerten beğendiğim yazıları kopyala yapıştır yaptım ama sonrasında başka şeyler yazarken silmişim, o yüzden üşendim tekrardan [a] (link) yapmaya :D

bin kez üşengecim dedin, şu ana kadar hiç inanmamıştım

bugün yazmadım bi şey ya, kaptan da napsın ben yazmayınca öneremiyo işte 😎

0A98D897-301F-4A7A-882C-E63C9E96EF46.jpeg

Şimdi sen seç, flag’leyim mi seni yoksa kürekle ağzının ortasına mı vurayım?

Türk olup da bilim yazan değil de, Türkçe bilim yazan demişim zaten... Ben sizin Türkçe olan bilim postlarını kaçırdım sanırım, alıyım küreği şöyle sağdan doğru.
On the other hand
Oy verelim flaglamayım plz help

Profilinizde çok aşağı yazılara kadar inme fırsatı bulamadım fakat paylaşımlarınız hep İngilizce mi? Öyleyse Türkçe yazmayı düşünüyor musunuz? Captain aracılığı ile öğrenmiş olayım.

@eyupyusuf temel amacım Türkçe yazmak elbette. Çoğunlukla İngilizce yazmak zorunda kalıyorum çünkü #steemstem grubundayım. İlerideki düşüncem onları tavlayıp steemstemtr gibi bir oluşum başlatmak. Tabi bu bir hayal şimdilik. Çünkü bilim ya da teknoloji yazısı yazmak sıradan bir life blog yazmaya benzemiyor. Çok disiplinli ve dikkatli yazmak gerekiyor. Ama vakit buldukça ara ara Türkçe bilim ve teknoloji içerikli postlar yazmaya devam edeceğim.

Anladım. Takipte olacağım. Teşekkürler yanıtladığınız için.

Hepsi güzel fikirler olur olmasına da hiçbiri öyle internetten bakılıp hakkında zerre bilmeden yazılabilecek şeyler değil. Gerçekten ilgi ve bilgi alanı dahilinde olan varsa yazsın. Daha Türkçe yazmayı bilmeyen insanların kitaptan okuyup buraya geçirdiği ya da basın bülteni arağı "Japonya X roboto üretti!" yazılarını okumak istemem şahsen :)

Bu konularda bilgisi olmayanların en az bir kaç ay araştırma yapması gerekiyor. Yoksa patates gönderiler görmeye devam ederiz...

Bilim kategorisinde yazacak Türk arkadaşları merakla bekliyorum. #book etiketi var fakat pek aktif değil. Saatte en fazla 5 paylaşım falan geliyor.

bilimde @gokhan83kurt abi aşırı güzel yazıyor. Göz at derim

Teşekkürler öneriniz için, göz atacağım.

Paylaştığın kitap incelemesini yeni görmeseydim eklerdim yüksek ihtimalle :/

Şey. Üzüldüm :(

Şaka bir yana düşünmen yeter @captainsailor, teşekkürler.

Süper bir yazı olmuş. Tam Feronio listesine koymalık bir yazı ama yeni ve daha az alan arkadaşlara öncelik vermek istiyorum. Ilk sırada olmalık güzel bilgiler içeriyor.

Ayrıca @pinarhanpolat'in aşamalı çizim çalışmalarına ve bunu yorumlamasınıda çok seviyorum. Bunun gibi güzel çalışmalar umarım yeni gelen arkadaşlar tarafından örnek alınır :)

Çok teşekkür ederim, Feronio 'ya tam destek. :)

Helo, hai @captainsailor! Telah kami upvote yah..


Tebrikler içeriğiniz coogger projesi tarafından seçildi.

  • İçeriğiniz coogger projesi tarafından seçilmiş olup 13 hesap
    tarafından upvote atılmıştır bu oluşum hakkında detaylı bilgileri
    aşağıdaki adreslere tıklayarak öğrenebilirsiniz.

Coogger projesi ile ilgili detaylı bilgi.


Diğer hizmetimiz olan steemitapp


  • Bizimle discord üzerinden iletişime geçebilir ve cooggerup botunun yararlı özelliklerini burada kullanabilirsiniz.

  • coogger etiketini kullanıp bizleri desteklediğiniz için teşekkürler

  • Bir sonraki paylaşımınızı www.coogger.com üzerinden yaparak bizlere daha fazla destek olabilirsiniz.

    Siz bizlere bizler ise sizlere destek olmalıyız.


Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi, tebrikler :)

Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır.



Jumbo-T Nedir?

Jumbo-T, TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur.

Jumbot Hakkında Daha Detaylı Bilgi İçin

Kimsenin dikkat etmediği şey kazandığı para botlar sayesinde olması :D mesela kebab gönderisi sağolsun bot kullanmış

sonuna kadar okuduğum tek paylaşım sahibisin.. steemit in kaptanısın..
yazı için teşekkür ederim..

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57886.34
ETH 3104.72
USDT 1.00
SBD 2.54