Cointurk Haftalık İş Raporu - 08.04.2018

in #tr6 years ago (edited)

Kuşadası reklam ekibine katılalı 6 gün oldu. Ekibe katılmamla alakalı daha önce de yazmayı düşündüm ama bunun için vaktim olmadı. Bu rapor vesilesiyle öğrenmiş oldunuz. Bu raporda kısaca bu hafta içinde yaptığım işlerle alakalı bilgiler vereceğim.

  • Oy dağıtımında yapılacak ufak değişikliklerle verim nasıl arttırılabilir diye ve daha fazla aktif ve kaliteli hesaplara ulaşabilelim diye araştırmalar yaptım. Bu konuda günlük raporlar verdim.
  • Diğer küçük komünitelere de destek olup genel olarak #tr etiketini kalkındırmanın yollarını aradım, bu konudaki fikirlerimi günlük olarak raporladım.
  • Projelerin spamlar nedeniyle sabote edilmesinin önüne geçmek ve katılan yazıların niteliğini arttırmak için yorumlara odaklanılması gerektiği hususunda bir kanaate vardım ve bunun için birkaç öneri raporu yazdım. Bu konudaki çalışmalarım önümüzdeki hafta da devam edecek.
  • Proje dışından da yazıların oylanması Kuşadası ekibinin ana hedeflerinden biri olan ülkemizde kripto para piyasasına dair daha fazla kaynak olması bakımından iyi olacaktır. Bu değişikliğin sıkı takipçisi olacağım. Projelere yazmak yerine özgür bir şekilde kripto para konusunda yazacağınız yazıların daha kaliteli olacağı inancındayım.
  • Diğer Kuşadası ekibindekiler gibi Discord üzerinden gelen sorulara cevap vermeye çalıştım, özel mesaj yoluyla bazı kişiler yardımcı oldum.
  • @kusadasi hesabına yapılan yorumları incelendim, önemli olanlar üzerinde bilahare çalışmak üzere not aldım.
  • @cpxturk-destek hesabı için 1 içerik üreterek katkıda bulundum.

Cointurk ekibinde destek ekibi ve reklam ekibi olmak üzere 2 ayrı ekip dört koldan çalışıyoruz. Benim projelere katkım bu haftalık genelde daha fazla insana ulaşmayı, diğer komünitelerle daha yakın ilişkiler kurmayı, yabancıların bizler üzerindeki görüşünü değiştirmeyi, kaliteliyi ön plana çıkarmayı hedef alan çalışmalardı. Genel olarak da marka değerini arttırmayı ve markadan olabildiğince fazla insanın ve komünitenin faydalanabilmesini sağlamayı hedefliyorum. Bunun için fikriniz, şikayetçi olduğunuz bir nokta varsa/olursa bana Discord üzerinden veya yorumlardan iletebilirsiniz ya da Cointurk Discord sunucusundan da bütün ekibin görebileceği şekilde yazabilirsiniz.

Sort:  

Güzel bir rapor olmuş @biriki3

Sizlerin de söylediği gibi kaliteli içerikler her zaman ilgi görür. Zaten @kusadasi @cointurk gibi hesaplar etkinlikler düzenleyerek insanlara hem faydalı oluyor, hem de kullanıcıları kaliteli içerik üreteye teşvik ediyor.
Umarım burada olan türk arkadaşlarım da yakın zamanda başarıya ulaşırlar.

Teşekkler. Yalnız @cointurk hesabı ile ilgimiz yok :)

Wow! This is great content! You have received a free upvote from the Minnows Freedom Project for being a good Steemian and posting original content. To learn more about us or to support us, please visit @minnows-freedom. You can also find us on Discord. Stay cool, create good content and have a nice day!

People who liked this post also liked:

Hastaneye Gidiyorum! by @embesilikat

Yanlışlıkla baharı mı getirdim? by @tolgahanuzun

Steemit Acı Gerçekler 8 | Yorum İle Avcılık by @captainsailor

We recommended this post here and here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts and to be recommended, reply with STOP.

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

sizlere ve kuşadası ekibine başarılar dilerim..
tr etiketi adına yapılan her çalışmayı sonuna kadar destekliyorum :)

teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70446.49
ETH 3571.68
USDT 1.00
SBD 4.73