Yanlışlıkla baharı mı getirdim?

in #tr6 years ago

Yazılarımı blog gibi yazıyorum bu sıralar. Hoşuma gidiyor bu tarz içerikler çıkartmak. Ama tekrar projeler ve bilgi paylaşımına dönüş yapacağım. Şimdili böyle birkaç yazı daha gelecek gibi. :) Belki birkaçtan daha fazla

Fotoğraflar biraz buğulu. Yakında telefonu değiştireceğim

Gece 1 sularında Trabzona geldim. Hava gayet güzeldi. Eve 30 dk ulaştım ve uyudum. Sabah erken kalkıp Kampüse ders çalışmaya gittim. Tabi Istanbul ve şartları ile alakalı olarak hep hırka ve mont giyen bir insanım. Bugün piştim! Hava çok sıcaktı.

IMAGE 2018-04-07 18:16:26.jpg

Galiba bahar benimle beraber geldi. Kampüs o kadar güzel çicek kokuyorki anlatamam... Otobüsle meydana gitmektense kampüs dışına kadar yürümeyi tercih ettim. Oradanda dolmuş ile geçtim meydana. Ama baharın ne kadar güzel olduğunu unuttuğumu ve özlediğimi fark ettim. :)

Böyle güzel havalarda içeride kapalı kalmayın. Çantanızı alın ve gezmeye gidin yeşil mekanlara. Bir ağaç altında oturun ve baharın tadını çıkartın.

IMAGE 2018-04-07 18:16:24.jpg

Sort:  

We recommended this post here, here and here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts and to be recommended, reply with STOP.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 56095.11
ETH 2533.38
USDT 1.00
SBD 2.23