Sort:  
  1. @bowess domowa i zdrowa chałwa,
  2. @xuanito bułeczki czosnkowe z serowo-mięsnym farszem,
  3. @lesiopm zapiekanki z bagietki i koziego sera

Bardzo dziękuję! 😊

Dziękuję za głos

3 punkty @lesiopm https://steemit.com/polish/@lesiopm/ser-kozi-zapiekany-na-bagietce
2 punkty @voitaksoutache https://steemit.com/pl-kuchniakonkurs/@voitaksoutache/kasza-kuskus-do-lunchboxa-pl-kuchniakonkurs
1 punkt @tapioka https://steemit.com/pl-kuchniakonkurs/@tapioka/szybka-przekaska-na-wynos

@grecki-bazar-ewy z uwagi, że jesteś organizatorem konkursu uznałem Twój udział za promocję konkursu i oddałem moje głosy na innych uczestników. Jedynie to powstrzymało mnie przed głosowaniem na Twoją potrawę. Pozdrawiam.

Szanuję Twoją postawę :)

Jednak napiszę przy okazji i k woli wyjaśnienia że zasady konkursu i głosowania, które oparłam na zasadach Tematów Tygodnia nie wykluczają nikogo z wzięcia udziału.
Wprawdzie jestem organizatorem ale głosuje społeczność, nie mam więc wpływu na głosowanie.
Nie mam też żadnych zysków z prowadzenia konkursu, zorganizowałam go żeby kulinarnie rozkręcić polską społeczność. Wielu z nas bierze udział w konkursach międzynarodowych organizowanych na Steemit, uważam więc że nasz polski Konkurs Kulinarny jest jak najbardziej potrzebny. Liczę na to że konkurs fajnie się rozkręci i wszyscy będziemy się dobrze bawić :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Dziękuję za głos i uznanie.

  1. @bowess domowa i zdrowa chałwa
  2. @anka domowe ptasie mleczko
  3. @sweetsandbeyond smażona kiełbasa z cebulą i papryką

Jako, że trzeba głosować to tutaj propozycje na przyszłość (przy okazji parę kryteriów)

  • Zawsze pisz ile danego produktu trzeba zakupić. Czy mam kupić np. pół kilo mięsa czy kilogram. Najlepiej dla każdego produktu ;) Ale też nie przesadzajmy, po prostu w wielu pracach zostały wymienione towary i nic poza tym. Warto też wspomnieć na ile porcji mniej więcej jest danie. Np. z tego produktu powstaną 3 grzanki czy coś.
  • Pamiętajcie, że muszę się czepiać - mam sporo prac, a mało miejsc ;)
  • Raczej rozumiem proste danie z małą ilością składników :(

1 miejsce - wybrałem dwie prace i zadziałał instynkt stadny. Chciałbym, by osoba na którą zagłosuje wygrała (czyli grecki-bazar-ewy), ale wiele osób zagłosowało na bowess i tylko te dwie osoby zostały). Dlatego głos idzie na bowess [trudny wybór]
https://steemit.com/polish/@bowess/domowa-chalwa-turcja-rosja-grecja-co-tylko-zechcesz

2 miejsce - https://steemit.com/busy/@shogunma/pl-kuchnia-konkurs-pasta-z-fasoli-i-makreli-przygotowanie-15-20-min

3 miejsce - ogólnie nie wiem czy nie za prosty przepis, jednakże spodobało mi się to, że widzę od razu zalety dla których powinienem zrobić (np. niska cena).
https://steemit.com/pl-kuchnia-konkurs/@opti/steem-na-sniadanie-czyli-danie-idealne-szybko-prosto-lekko-i-na-cieplo

Dziękuję bardzo za oddany głos. Pozdrawiam.

1 miejsce @kittyspawspl Grzanki-pizze z przepisu babci Danieli
2 miejsce @lesiopm zapiekanki z bagietki i koziego sera
3 miejsce @sweetsandbeyond smażona kiełbasę z cebulą i papryką

ślicznie dziękuję za głos :)

Dziękuję za głos

Dzięki piękne!

3 punkty - @xuanito bułeczki czosnkowe
2 punkty - @kittyspawspl Grzanki-pizze
1 punkt - @matkapolka ponadczasowy jabłecznik

Bardzo dziękuję!😊

3 pkt. @bowess - domowa chałwa
2 pkt. @tapioka - zdrowe i domowe przekąski
1 pkt. @jozef230 - spaghetti "Makarena"

3pkt. @anka domowe ptasie mleczko

2.pkt. @shogunma pasta z fasoli i makreli

  1. pkt @aguta grillowane polędwiczki + spaghetti z pesto

Dzięki za głos :)

Dziękuję za oddany głos. Pozdrawiam z Kalisza.

Ja również dziękuję :)Pozdrowienia dla wszystkich .......

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59304.77
ETH 2534.68
USDT 1.00
SBD 2.41