Sort:  

Kapitalny przepis!

Nigdy nie byłem fanem chałwy , ale taką swoją to chyba zrobię :D

Zachęcam. Polecam z ulubionymi orzechami. :)

Niepotrzebnie to teraz czytałem... Tylko narobiłem sobie smaka :D

Rzeczywiście - pora na publikację niebezpieczna. ;)

Wow! Dziękuję za przepis na domową chałwę o który prosiłam, wygląda wspaniale :)

Bardzo mi miło. Konkurs to był dodatkowy bodziec, żeby pamiętać o fotografowaniu. ;)

Autentycznie czytam przepis i przełykam ślinkę, muszę poszukać w domu teściów czy nie mają takiego młynka do kawy i sama zrobić taką chałwę. Jestem miłośniczką tej sklepowej, ale masz rację - skład nigdy nie jest nawet blisko zdrowej żywności.. syrop glukozowy i polepszacze czają się wszędzie. Gratuluję przepisu i życzę wygranej, bo za taki przepis się należy!

Dziękuję! :)

Mój młynek też mam od teściowej. Ma trochę lat (u mnie jest już 8), ale zauważyłam, że te stare sprzęty są znacznie trwalsze i mają mocniejsze silniczki niż nowe. W wielu domach kupuje się kawę zmieloną, w wielu pojawiły się ekspresy z wbudowanymi młynkami i takie poręczne młynki stoją nieco zapomniane. :)

uwielbiam chałwę w różnych odmianach, domowej jeszcze nie próbowałem, więc kiedyś trzyba bedzie to nadrobić, dzięki za przepis(y)

Proszę bardzo! :)

Z kupnymi słodyczami mam ten problem, że trudno mi się powstrzymać przed kolejnym kawałkiem, cukierkiem. Zauważyłam, że tak działa na mnie zwykły cukier, bo na przykład z gorzką czekoladą mogę przyhamować po jednej kostce.
Chałwa domowa też nie powoduje "ciągu" - proporcja ziaren do miodu dla mnie jest bezpieczna. :)

Szkoda, że nie mam młynka do kawy :/ Idealna przekąska, gdy się ma parcie na słodkie.

Podobno można w blenderze kielichowym (takiego z kolei ja nie mam), w malakserze, no i wiadoma sprawa - utłuc w moździerzu. A najlepiej podać przepis komuś, kto ma młynek i wprosić się na kawę. :D

o, blender kielichowy mam, ponoć całkiem niezły... spróbuję.
Albo z tą kawą coś... :D

No nieeeee, nie mam młynka! Chyba muszę poszperać w domu rodzinnym ;)

To inne mordercze urządzenie do krajania palców na sieczkę się nada. :)

Bardzo mi odpowiada ten deser! Też przystapię do działania!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59010.30
ETH 2515.57
USDT 1.00
SBD 2.45