Makarena makarena🍴🍝

in #polish6 years ago

Szybko,prosto i smacznie? Zapraszam na gotowanie z @jozef230

1520360868547_adobe.jpg

Do przygotowania potrzebujemy:

  • makaron spaghetti lub długi płaski
  • ser cheddar twardy (parmezan może być)
  • pomidorki koktajlowe lub truskawkowe
  • 1 cebula czerwona
  • ząbek czosnku
  • oliwa z oliwek, sól, pieprz

received_1604961972872694.jpeg

Danie jest bardzo proste do wykonania. Wszystkie składniki są dostępne w każdym sieciowym sklepie. Prezentowany posiłek był moim dzisiejszym paliwem przedtreningowym.

No to do dzieła😀

received_1604962289539329.jpeg
kroimy cebulke, pomidorki i czosnek. ( ciach, ciach, ciach).
W tym czasie gotujemy makaron.

Na patelnię z rozgrzaną oliwą wrzucamy najpierw cebulke z czosnkiem, a na końcu pomidorki. Smażymy dosłownie 2-3 minutki mieszając.

received_1604963396205885.jpeg

Mmmm ten zapach już się roznosi...

Ugotowany makaron wrzucamy na chwilke na patelnie i mieszamy.

received_1604963792872512.jpeg

Danie jest już praktycznie gotowe. Wystarczy wyłożyć na talerz i posypać serem. Lampka wina czerwonego i wyjdzie idealna kolacja dla zakochanych😜

received_1604965202872371.jpeg

Chciałbym podziękować @grecki-bazar-ewy za zorganizowanie konkursu oraz sponsorom: @fervi i @kurier-polski

SMACZNEGO!

Sort:  

wow :) nie dosc ze danie szybkie, smaczne to jeszcze opisane rewelacyjnie .....:)))))

szybko i smacznie i bez nadmiaru składników :) wygląda apetycznie

to jest paliwo! super prosty przepis.

Wspaniale, szybko i smacznie :)
Dziękuję za udział w konkursie!
(mam również w zanadrzu makaronowe danie ;) )

Jeśli o mnie chodzi to wolę dobrze rozgotowane pomidory i cebulę w sosie do spagetti ale przyznaję, że Twój przepis też ma "to coś" :) Mam nadzieje, że nie zjadłeś tej papryczki chili w całości :) Ja ostatnio spróbowałam kawałeczek a potem musiałam wypić wiadro wody jak koń :D Pozdrawiam i życzę powodzenia w konkursie!

Papryczki do ozdoby😀 zjadłem ją wieczorem w moim burgerze😀

Wygląda bosko! Bardzo lubię połączenie pomidorków z czosnkiem :)

Ostatnio polubiłem dania z makaronem. Dobre na pewno i szybko można danie przygotować. Pozdrawiam. Papryczka obok to chyba ostra?. Lubię ostre papryczki. OGIEŃ.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59010.30
ETH 2515.57
USDT 1.00
SBD 2.45