Szybkie, łatwe w przygotowaniu, tanie i smaczne danie

Witam serdecznie wszystkich smakoszy i przedstawiam dziś obiecaną zapiekankę.
Cieszę się, że dzięki @grecki-bazar-ewy mogę wziąć udział w konkursie kulinarnym, oczywiście zachęcam również i Was życząc powodzenia. Teraz pora na przepis :) Zapiekanka jest tak prosta do wykonania, że może ją zrobić nawet dziecko.
Powiem też szczerze, że mimo tych znikomych produktów jest na prawdę bardzo smaczna. Polecam zróbcie w domku a sami się przekonacie. Danie - tanie, mała ilość produktów, czas wykonania potrawy dosłownie pięć minut i ok. 10 minutek obróbki cieplnej co daje nam 15 minut od momentu rozpoczęcia do konsumpcji. :) Zaczynamy:

Zapiekanka z niczego dla 4 osób :)

  • chlebek tostowy
  • puszka groszku konserwowego
  • puszka kukurydzy konserwowej
  • 3 - 4 ząbki czosnku ( ja daję 4 bo uwielbiam czosnek i jest w sam raz )
  • ser żółty 25 dag
  • 3 łyżki majonezu

IMG_20180307_174754.jpg

Wszystkie składniki :) czyli groszek, kukurydzę i starty ser łączymy ze sobą " za pomocą majonezu"

IMG_20180307_181406.jpg

Następnie dodajemy wyciśnięty przez praskę czosnek ( nie stosować czosnku granulowanego - psuje cały smak) :)

IMG_20180307_181209.jpg

Wszystko dokładnie mieszamy i właściwie nasz "farsz" jest gotowy( nie solimy, nie doprawiamy niczym)
Wykładamy na chlebek tostowy ( na normalnym chlebku też jest pysznie).

IMG_20180307_182517.jpg

PS. z produktów wymienionych na początku zrobicie moi kochani 12 chlebków - czyli można powiedzieć, że jest to danie lub przekąska śmiało dla 4 osób, z których każda zje po 3 kromeczki, dodam, że danie jest wystarczająco syte. :)
Z racji tego, że obiecałem dziś, iż wstawię ten post zrobiłem specjalnie dla Was, a że moje dziewczyny jadły obiadek
to zapiekankę przyrządziłem tylko z połowy produktów na sześć kromek tosta. :) Blaszkę posypuję mąką, chleb nie będzie od spodu mokry a przyrumieniony i chrupiący.

Czas na nasza zapiekankę po wyjęciu z piekarnika ( 10 minut / 180 stopni)

IMG_20180307_185754.jpg

Myślę, że tak " mizerne i ubogie w składniki danie jest godne polecenia...... zróbcie i dajcie znać czy Wam smakowało.
Danie zgłaszam do konkursu kulinarnego (1) - Dziękuję i życzę smacznego.............................

kuch.jpg

Sort:  

bardzo łatwy przepis (nie pasuje do mojej diety, ale dla głodnych studentów może być idealny) :D powodzenia w konkursie!

Dziękuję bardzo :) - warto dla tej zapiekanki zrobić wyjątek i przerwać dietę na te 6 kawałeczków a i czosnek dobrze wpłynie na zdrowie :) - choć zdania na jego temat są podzielone..... Pozdrawiam serdecznie.

jestem weganką, więc nie jadam majonezu, sera ani tostów ;) a czosnek często jadam! pozdrowienia!

Hmm .....więc już nie namawiam za to doceniam i podziwiam wytrwałość - ja miałem zamiar też przez pewien czas nie zajadać się mięskiem, kiełbachą itp. ale nie wytrzymałem - za to nie piję kawy...... hihi

Czosnek to podstawa mojej kuchni! Dzisiaj hummus z (za)duża ilościa tego cudu natury;)

Też uwielbiam czosnek i na prawdę są takie dni, że jak nie zrobię sobie sosu czosnkowego czy nie zjem choć kawałka pizzy z tym sosem to mnie "nosi".

bardzo fajny i prosty przepis :) myślę, że można by dodać jeszcze cebulkę konserwową, suszone pomidory w oleju albo jakąś szyneczkę jeśli ktoś miałby ochotę urozmaicić sobie takie pyszne kanapki :) Wygląda wspaniale, życzę powodzenia w konkursie i pozdrawiam!

Dziękuję bardzo .....:) i dokładam jeszcze do Twoich dodatków ananasa - też fajna kompozycja :)

Resteemed your article. This article was resteemed because you are part of the New Steemians project. You can learn more about it here: https://steemit.com/introduceyourself/@gaman/new-steemians-project-launch . If your post has more upvotes, your post will appear in the trending page. To get more upvotes, you can bid for @steembidbot vote. please check it out here: https://steembottracker.com/

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59010.30
ETH 2515.57
USDT 1.00
SBD 2.45