KONKURS KULINARNY

in #polish7 years ago (edited)

Z radością chciałabym się zgłosić do konkursu @grecki-bazar-ewy #pl-kuchnia-konkurs
8.jpg

Danie, które dzisiaj zaprezentuję jest tanie, smaczne i szybkie w przygotowaniu. Składniki, które użyłam można kupić w każdym, nawet najmniejszym sklepie spożywczym.
1.jpg

Grzanki-pizze z przepisu babci Danieli

(czas przygotowania około 10 minut)

Lista składników podstawowych:

  • Ser Żółty
  • Jaja
  • Pieczywo
  • Tłuszcz Do Smażenia
  • Sól, Pieprz

Opcjonalnie:

  • Ser Mozzarella
  • Papryka Żółta i Czerwona
  • Szynka
  • Pomidor, Zielony Ogórek
  • Przyprawa Papryka Wędzona, Czosnek Suszony
  • Keczup

Porada: Z 3 jajek i 20 dkg startego sera wychodzi około 6 grzanek.

Przygotowanie:

2.jpg

Sery ścieramy na tarce, paprykę i szynkę kroimy drobną w kosteczkę. Jajka doprawiamy solą, pieprzem i resztą przypraw. Pieczywo kroimy(ja do wersji konkursowej użyłam bułeczek ziarnistych ale zwykły chleb nada się tak samo dobrze).
3.jpg
Łączymy składniki i przystępujemy do smażenia. Na patelni rozgrzewamy olej i wykładamy pieczywo, które następnie lekko obsmażamy z dwóch stron. Na każdą kromkę nakładamy około dwóch łyżek sera z jajkami.
4.jpg
Bez obaw odwracamy nasze grzanki "mokrą stroną"
5.jpg6.jpg
Smażymy około 2 minut na mocnym ogniu, tak aby jajko się ścięło a góra naszej grzanki się nie ześlizgiwała z pieczywa. Ściągamy z patelni i wykładamy na talerz wraz z pokrojonymi warzywami lub keczupem.

8.jpg

Mam nadzieje, że przepis się spodobał i być może, ktoś upichci sobie niedługo na śniadanie wyśmienite grzanki-pizze z przepisu mojej Babci Danieli. Pozdrawiam i życzę Smacznego!

Daria

Sort:  

Jednak się udało dodać ten tag, uff...
Nie ukrywam że Twoje danie konkursowe bardzo mnie zaciekawiło :)

Udało, ale próbowałam ze steema, busy.org, strimi.pl i znowu z busy.org i dopiero się udało gdy pozmieniałam kolejność tagów.

Kolejność tagów nie ma znaczenia, dobrze że się udało :)

Ciebie zaciekawiło, ja zjadłam monitor :P

Co tam, kupisz sobie nowy :P

dziękuję :)

Pomysł ze smażeniem odwrotnie grzanek genialny! Muszę spróbować.

Takie grzanki można zrobić też w piekarniku, ale zamiast jajek lepiej wtedy dać majonez :)

Super! A jak takiej wielkości zdjęcia wklejasz?

Ale przez jakąś stronke wrzucasz? Czy bezpośrednio z komputera?

bezpośrednio

Pychotka. Lubię zapiekaneczki i to z jakiej to jeszcze bardziej.

Twoja pasta z makreli też kusi, żeby ją zrobić na śniadanie :) Tłuste ryby są bardzo zdrowe, mają dużo kwasów omega 3.

Zgadza się i do tego makrela jest smaczniutka, a pastę robię dość często. Szybko i łatwo.
Pozdrawiam z Kalisza.

Pycha😋
Powodzenia!

Bardzo dziękuję :) Przepisy które Ty wrzucasz są fantastyczne i inspirujące.

a dziękuje Ci bardzo😊

takie grzanki są naprawdę pyszne, dziękuję za komentarz 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62170.06
ETH 2415.65
USDT 1.00
SBD 2.65