Perpetuum Mobile na Tagu pl-muzyka

in #polish6 years ago

image.png


Jak wiecie użytkownik @mmmmkkkk311 przelał SBD opiekunom Tag'ów na wspieranie dobrych postów. Jestem jedną z tych osób które dostały wsparcie od tego użytkownika na wspieranie Tagu #pl-muzyka.

Na spokojnie każdego dnia przeglądałem sobie Tag z muzyką, a że nie ma tam jeszcze za dużo postów, jak na bardziej znanych Tagach, można trafić na bardzo fajny wpis.
Może kiedyś to się zmieni i zacznie więcej osób korzystać z tego Tagu.

Przecież wszyscy w większy czy mniejszy sposób mamy do czynienia z muzyką, czytając jakiś ciekawy artykuł o jakimś ulubionym artyście czy słuchając chociażby radia w drodze do pracy. Zachęcam każdego z Was do napisanie choć od czasu do czasu jakiegoś artykułu związanego z muzyką. Opisania ulubionej płyty lub piosenki, poszukania po sieci, jak dany utwór powstał, na prawdę można bardzo dużo ciekawych rzeczy się dowiedzieć, w życiu byście się nie spodziewali że takie coś miało miejsce.

Chciałbym podziękować użytkownikowi @mmmmkkkk311 za wsparcie dla Tagu pl-muzyka i oczywiście innych Tag'ów i użytkowników. O to lista postów które wsparłem dzięki użytkownikowi @mmmmkkkk311.


1 https://steemit.com/polish/@zwora/moje-kasety-magnetofonowe-5-polski-rock-3

2 https://steemit.com/pl-artykuly/@krasnalek/watki-romantyczne-w-piosenkach-spiewanych-przez-kazika-staszewskiego

3 https://steemit.com/pl-ksiazki/@bartheek/ostatnio-przeczytane-rafal-ksiezyk-i-kazimierz-staszewski-kazik-staszewski-ide-tam-gdzie-ide-autobiografia-2015-wyd-kosmos

4 https://steemit.com/polish/@kalikalejawp/fsng7ero

5 https://steemit.com/polish/@zwora/the-velvet-undergruonu-and-nico-ikoniczna-plyta-niezaleznego-rocka

6 https://steemit.com/polish/@kalikalejawp/jak-wlasciwie-zaczela-sie-moja-przygoda-z-muzyka

7 https://steemit.com/polish/@zwora/black-album-zespolu-metallica-plyta-ktora-sie-nie-starzeje

8 https://steemit.com/polish/@veggie-sloth/leniwiec-nasluchuje-7-pielegniarka-chce-mnie-zmienic-w-stereo

9 https://steemit.com/pl-muzyka/@yavinlecretin/potega-muzycznego-wpierdolu-pare-slow-o-turmion-kaetiloet

10 https://steemit.com/polish/@hallmann/krotkie-rozwazania-o-poezji-i-polityce


Na koniec jakaś muzyczka.

PAIN feat. Anette Olzon of Nightwish - Follow Me


Sort:  

Ja właśnie walnąłem taki elaborat o gitarzyście Queen, tylko komu będzie chciało się to orzeczytać :)

Zobaczę jak będzie z finansami w przyszłym miesiącu, ale może też się "dorzucę", parę SBD do tych 15. Będę chciał pomóc Kusiorowi przy filmach i Kapitanowi Polakowi przy grach. Zobaczę jak to będzie z kaską.

Mnie się chciało przeczytać, mało tego, zrobiłam to z przyjemnością :) Kawał dobrej roboty.

O gitarzyście Queen? Brian May? Pojutrze ma urodziny. Już patrzę na Twoją stronę.
Ps. Fajny pomysł, ja też coś kombinuję, tylko muszę mieć trochę więcej czasu, ale zaraz urlop i powinno być ok.

Właśnie napisałem dlatego, że zbliżają się jego urodziny. Trochę posiedziałem przy tekstach, najwięcej czasu zajął mi "montaż", ponieważ nie pisałem wydarzeń chronologicznie i poprawa błędów i literówek, chociaż tych po publikacji trochę zostało. Teraz będę się skupiał na Rogerze Taylorze i postaram się wyrobić przed jego urodzinami.

Wokalista i instrumentalista, ciekawa postać. No to czekam na wpis, masz jeszcze trochę czasu. Razem z Brian'e byli w Polsce odebrać Fryderyka za ostatni album Queen. Jak o tym przeczytałem to byłem trochę zdziwiony ale i miło zaskoczony, że dostali naszego Fryderyka.

Ty Wariacie muzyczny hehe. Dobra robota! Dzięki za wsparcie rapera! Dziwie się troche że nie może się wybić. Naprawde jest dobry.

Powoli idzie do przodu, jeszcze parę postów o sobie napisze i zobaczysz jak będzie stał, jak górnik. Czytałeś jak powstał pierwszy teledysk, mój pomysł żeby to opisał. Hahaha

Kurczę, a mój eleborat o Mike'u Pattonie ze stycznia osiągnął zawrotną kwotę 0,14$... Od tamtej pory mam chyba jakąś blokadę ;D

Nie możliwe, napisz jeszcze raz coś o Faith No More, lub o innych jego projektach. Abo NIE. dawaj jeszcze raz ten post i będzie Pani zadowolona. :)

Dzięki, posta nie będę już odświeżać - miał swój czas wtedy i to był dobry sprawdzian dla mnie, na ile jestem w stanie wytrwać w pisaniu bez motywacji zewnętrznej :) To był bardzo zaangażowany tekst, emocjonalny, ciężko było mi przyjąć, że nikt nie podziela mojej pasji :D
Ale bardzo chętnie napiszę coś nowego, poczułam, że jestem gotowa.

Właśnie czytałem, bardzo fajny wpis, ja też słuchałem muzy na kasetach, Kurde nie widziałem tego wpisu, chyba cie jeszcze nie znałem, lub byłem ślepy, nie wiem, wiem że mojego głosu też nie dostał. Może to był ten czas jak żona miała operację.
Ps. Czekam na nowy post na pl-muzyka

W porządku - to były moje początki, więc nic dziwnego, że różnie bywało :) Ja też niektórych autorów odkrywam dopiero po kilku miesiącach. Dziękuję za zachętę!

Podobnie jak Andzi dokopałem się do tego bloga. Potwierdzam, że to bardzo emocjonujący wpis. Żałuję tylko, że nie widziałem wcześniej tego wpisu, bo pewnie by dostał upvote'a :(
Szkoda, że nie chcesz wznowić tego wpisu, ale to Twoja decyzja. Chętnie przeczytam kolejny artykuł :)

Dziękuję bardzo :)

Kiedyś pisałem posty na tym tagu, nie ukrywam że wrócę do tego jeszcze. Mam pewien fajny pomysł i mogę go zrealizować w najbliższym czasie.

To czekam na Twój post.

Działamy, działamy a nie pitu pitu hehe. Pozdro wariacie!

Już mam temat na pojedynczy post. Tylko jeszcze muszę się zastanowić ile treści będzie zawierać, raczej nie będzie to długi post więc nie wrzucę go pod pl-artykuly, ale pod tag pl-muzyka będzie idealny.

Popracuj trochę nad tekstem i daj też tag artykuły dostaniesz parę dodatkowych głosów.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64359.49
ETH 2619.41
USDT 1.00
SBD 2.83