W ogień!

in #polish6 years ago


Zapraszam do sprawdzenia mojego teledysku który w całości zrealizowałem w samym sercu Londynu! Mam nadzieje, że wam się spodoba bo uważam że jest to naprawdę jeden z lepszych, solowych numerów który nagrałem jeszcze mieszkając na wyspach.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Siema! Nie wiem dlaczego ludzie na steemit przechodzą obojetnie koło takiego artysty jak Ty! Nie rozumiem również poltyki Dsound, dtube, dlive. Zajrzałem na twoje konto. Zaniedbane od strony społeczności. Nie wiem w czym problem jest. Postaram się dowiedzieć i coś zadziałać. Pozdro!

Dzięki wielkie za dobre słowo! Fajnie, ze ktoś w końcu doatrzegł. Pozdrawiam

Co masz na myśli stwierdzając: "zaniedbane od strony społeczności" Ogólnie mam tak, że niby 216 obserwujących gdzie większość pojawiła się z automatu zaraz po dołączeniu do steemit, ale to chyba w większości puste subskrybcje, nie wiem. Też się czasami dziwię, że nie raz zmonetyzowanie zostanie materiał vlogowy kiedy zrobienie numeru i nakręcenie klipu kosztowało mnie znacznie więcej pracy ;) Tak czy inaczej dzięki za dostrzeżenie :)

Za mało zarabiasz.

Zaraz dostanie, niech tylko odpowie, nie chcę bez kogoś zgody głosować z konta MK, wiesz jak jest może ktoś sobie nie życzy.

Hej dobra robota. Dodałem Cię do obserwowanych. I czekam na następne dzieła.

Hej, dzięki! Cały czas coś wrzucam, prowadze również kanał na YouTube no i oczywiście pojawi się wiecej rzeczy ode mnie. Pozdrawiam!

Fajny teledysk, pełna profeska.
Ps. Wszystkich pytam to i Ciebie też, dostałem od użytkownika MK trochę SBD na wspieranie Tagu pl-muzyka, wyrażasz zgodę aby ten post został podbity z jego konta. Użytkownik ten stworzył bota, ale głos idzie z jego konta.

Jeżeli nic złego się nie stanie, to pewnie, każde wsparcie mile widziane...

Pewnie że nic złego się nie stanie, tylko to że twój post więcej zarobi. Poszło

Dzięki za dobre słowo!

Może byś napisał jakiś post, opisał wszystko jak powstał pomysł i takie tam, wielu tutaj lubi czytać, no i oczywiście w środku jakąś muzykę wstawić. Może dasz się namówić i zaczniesz trochę też pisać, np. o ulubionych kapelach. A dziękować nie trzeba.

Na razie głównie zamieszczam same teksty w formie pisanej, załączając zdjecia. Coś tam nagram vlogowego nie raz ale pewnie coś jeszcze wypisze... Czasem Mk dostrzegał wpisy czy polubił komentarz... ale może rzeczywiście można jakoś pomieszać z treścią. To co zamieszczam raczej jest poprawnie tagowane.

To czekam na jakiś ciekawy post.

Ok coś wymyślę, ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66077.75
ETH 3167.77
USDT 1.00
SBD 4.01